59. časť

46 1 0
                                    

Zobudila som sa ráno s miernou bolesťou hlavy. Našťastie to nebolo nič strašné a všetko som si pamätala. Cítila som obmotané ruky okolo môjho pása. Otočila som sa a uvidela tú krásnu tvár, na ktorú by som sa dokázala pozerať aj celé hodiny. Vstávať sa mi ešte rozhodne nechcelo. Rozhodla som sa že počkám kým sa Lukáš zobudí a potom by som šla urobiť raňajky. Celý čas som sa naňho pozerala a nemohla som z neho spustiť oči.

Lukáš

"Čo sa na mňa pozeráš? " Ako to zistil? Veď to nemohol zistiť.

Lara

"Páči sa mi na teba pozerať. " usmial sa tým svojim krásnym úsmevom, z ktorého šaliem.

Chytil ma za boky a pritisol si ma viac k sebe. Pomaly otvoril oči a pozrel mi priamo do očí svojim zvodným pohľadom. Zbožňovala som ten pohľad. Znova medzi nami vládlo napätie. Boli sme tak blízko. Potrebovala som ho pobozkať. No on to urobil skôr. Pobozkal ma. Nie jemne, ale vášnivo. Doslova sal moje pery. Zrazu sa ocitol nado mnou. Hoci ranný sex znie lákavo, musela som to zastaviť. Vedela som, že nechce prestať ale odtiahla som ho zo seba.

Lara
"Prepáč, ale dnes ráno rozhodne nie" pobozkala som ho na pery, zvalila ho nabok a postavila som sa.

Nebol nadšený ale nemal na výber. Ostal ešte ležať v posteli zatiaľ čo som ja chystala raňajky. V kuchyni na chladničke som si našla lístok že mám ísť nakúpiť. Skvelé. Rozhodla som sa že pôjdem neskôr. S Lukášom sme sa naraňajkovali a potom sa pobral domov. Rozmýšľala som, že zavolám Alison a spýtam sa jej ako bolo. Napísala som jej správu a sľúbila mi že príde ku mne.

Za ten čas som sa šla osprchovať a dat po včerajšku do poriadku. Prešla asi hodina a prišla Ali. Nechápala som ako to robí ale vyzerala vážne dobre a vyspato,narozdiel odo mňa. Ja som vyzerala hrozne, unavene a mala som kruhy pod očami. Čudujem sa že Lukáš so mnou niečo ráno chcel mať.

Šli sme do mojej izby kde sme sa posadili a čakala som kým mi povie všetky detaily. Nie len to čo sa dialo počas stužkovej keď sme pri sebe neboli, ale aj po stužkovej.

Alison
"Len sme sa bozkávali." vyvalila som na ňu s nadšením oči.

Lara
"Čože ste sa? Len bozkávali? Ali? Počuješ sa čo vravíš? Akoby sa nič nestalo."

Alison
"No áno. Teda keď sme vás odprevadili tak sme sedeli v aute. Ja som šoférovala a spýtala sa ho ako sa dostanem potom domov. A on hneď bez váhania povedal že domov nepôjdem."

Pozorne som ju počúvala a zaujímalo ma čo povie ďalej.

"Vedela som čo tým myslel. No bála som sa kam tým mieri. Prišli sme pred jeho dom a zastavila som. Vystúpili sme, prišiel ku mne, chytil ma za ruku a viedol ma do domu. Bola som strašne nervózna."

Lara
"A čo sa stalo ďalej?" zaujímalo ma.

Alison
"Vošli sme do domu a prekvapilo ma ako sa zachoval. Bála som sa že chce niečo viac ale ukázal mi izbu, osprchovala som sa a šli sme si ľahnúť."

Lara
"Spali ste v jednej posteli?"

Alison
"Áno. No pred tým než sme zaspali sme sa rozprávali a potom ma pobozkal."

Tešilo ma keď mi to vravela. Videla som aká je šťastná a to ma zahrialo pri srdci. Rozprávali sme sa asi dve hodiny, potom sa Alison pobrala domov a ja som sa vybrala do obchodu. Obliekla som sa, dala trochu do poriadku a šla som. Pozrela som sa na lístok, ktorý mi mama nechala na stole čo mám kúpiť. Prechádzala som popri regálov a hádzala som veci do košíka. Zrazu do mňa niekto buchol s košíkom.

Dievča
"Mrzí ma to. Nevšimla som si ťa. Vážne prepáč."

Lara
" To nevadí" povedala som a chcela odísť no to dievča ma nechcelo pustiť .

Dievča
"Nevideli sme sa už náhodou niekedy? Zdáš sa mi povedomá."

Lara
"Nie, nemyslím si. Prepáč." vážne som chcela odísť..

Dievča
"Ja som Kristína." natiahla ku mne ruku. Prečo sa so mnou zoznamuje cudzie dievča.

Nebola mi veľmi sympatická. Zdala sa mi trochu namyslená. A to meno sa mi už vôbec nepáčilo. Bola trochu dotierava a vedela som, že sa s ňou baviť nechcem. Chcela som ísť domov.  Aj ja som jej podala ruku a predstavila sa jej. Chvíľu ostala stať bez slov a pozerala sa mi priamo do očí. Potom povedala.

Kristína
"Ty si Lara? Nie si náhodou Lukášova bývalá?"

Takže máme tu ďalšiu časť, ktorá je trošičku kratšia. Lara má po stužkovej na ktorej si to poriadne všetci užili.
Alison taktiež zažila pekný večer a padla už aj prvá pusa. Vyvíja sa to medzi ňou a Tomášom vážne pekne.
Čo je to za dievča ktoré Lara stretla v obchode? A čo myslela tým, že či nie je Lukášova bývalá?
Dúfam že sa vám táto časť páčila. Neviem kedy pridám ďalšiu, keďže cez víkend budem trochu zaneprázdnená. Ale dúfam, že čoskoro.
Ako som spomínala, príbeh sa blíži pomaly ku koncu a trochu ma to mrzí, lebo mi prirastol k srdcu. Ďakujem tým ktorý môj príbeh čítajú ❤

First LoveWhere stories live. Discover now