48. časť

66 1 0
                                    

Pesničku si pustite až od odseku kde bude hviezdička ⭐. Verte mi. Ma to dôvod.

*Upozornenie: V časti sa vyskytujú scény nevhodné pre osoby do 18 rokov*

Ocitli sme sa v jeho byte. Trochu mi odľahlo keď sme prišli sem. Ale neviem čo som čakala. Nie je to vrah ktorý by ma niekam uniesol. Pozerám veľa filmov. No nechápem prečo ma zobral sem. To ma nemohol zatiahnuť do môjho bytu? To sme vážne museli ísť až sem? Som naňho neskutočne naštvaná. Vyzerám hrozne. Som v teplákoch a neupravena. Čo si myslí že robí.

Zatiahol ma do bytu a silno za sebou zabuchol dvere. Nemohla som ho nechať len tak. Chcela som mu vykričať do tváre čo si to dovoľuje.

Lara
"Čo si myslíš že robíš? Nechápem prečo sme tu. Toto si prehnal." kričala som naňho.

Lukáš
"Musel som ťa zobrať sem lebo tu mám istotu že budeme sami."

Lara
"Načo si ma sem dotiahol. Ak si myslíš že sa s tebou chcem rozprávať si na omyle."

Lukáš
"Kto povedal, že sa chcem rozprávať." povedal a videla som ako si oblizal spodnú peru.

Bože čo to zo mnou znova robí. Znova mám ten pocit. Znova po ňom veľmi túžim. Chcem ho. Ale musím sa prekonať. Nemôžem sa mu poddať. Tentokrát nie.

Lara
"Lukáš, prosím ťa chcem ísť späť domov. Nemám záujem tu strácať s tebou čas." povedala som a chcela odísť. No postavil sa predo mňa a povedal.

Lukáš
"A kam chceš ísť keď nemáš kľúče od bytu?" zabijem ho. Zabijem.

Lukáš sa začal správať ako totálny debil. Najhoršie na tom je, že mne sa to páči. Páči sa mi keď je taký. Keď si myslí, že má nad všetkým moc. Páči sa mi čo so mnou robí. Vie, čo to so mnou robí. Vie, že sa mi to páči. Preto to robí.

Lukáš
"To ako som povedal, že o teba budem bojovať som myslel vážne. Nezabráni mi v tom nikto. Ani ten Sebastian, ktorý vôbec netuší aká si, čo máš rada, po čom túžiš." hovoril a pomaly sa ku mne približoval.

Nechcela som aby sa ku mne priblížil, tak som začala cúvať, až som ani neviem ako skončila v jeho izbe. Obidvaja sme zastavili a pozeral mi priamo do očí pohľadom akoby zo mňa chcel strhnúť šaty a rovno ma pretiahnuť. Vedela som vyčítať jeho pohľad.

Lukáš
"Dúfam, že so Sebastianom nič nemáš, lebo toto by sa mu určite nepáčilo." hovoril, znova sa pohol a začal sa približovať.

Lara
"Čo konkrétne by sa mu nepáčilo?" spýtala som sa nervózna a zrazu som bola opretá o stenu a on stále nezastavoval.

Lukáš
"Napr. toto.."

Úplne sa ku mne priblížil, oprel sa rukami o stenu a tlačil ma k nej celým svojím telom. Bol blízko mojich úst. Podlamovali sa mi z neho kolená. Srdce mi bilo akoby znova chcelo vyskočiť a v bruchu som cítila chvenie. Znova som ho veľmi chcela. Aby ma bozkával. Aby ma uspokojil. No ešte stále ma nebozkával. Vychutnával si tú chvíľu. Bol tak blízko. Cítila som jeho tvrdú mužnosť na mojom tele. Bol to dobrý pocit vedieť ako na neho pôsobím. Napätie sa medzi nami stupňovalo čoraz viac.

Pomaly sa naklonil, no nedal mi bozk na ústa ale na líce. Pomaly mi potom prechádzal ku krku na jednej strane a potom na druhej. Zatvorila som oči. Nechcela som sa mu poddať no pri ňom sa to inak nedalo. Vedel so mnou dokonalo manipulovať. Zrazu som si uvedomila, že nechcela som zájsť znova až sem a preto som ho chcela od seba odtiahnuť, no on mi v zlomku sekundy chytil ruky a pritisol mi ich tými svojimi k stene. Nemohla som nimi hýbať. Nakoniec som sa dočkala a pritisol sa mi na pery. Pobozkal ma. Jemne a pomaly, potom rýchlejšie a vášnivejšie. Keď som pootvorila ústa, vošiel mi do nich jazykom. Zastonala som mu na ústa. Vzrušovalo ma to a chcela som viac. Potrebovala som viac.

Prestal ma bozkávať a pozrel sa mi priamo do očí. Keby ma nedržal, myslím že by som sa na nohách neudržala.

Lukáš
"Chcem ťa Lara" keď to povedal, vedela som že toto sa znova skončí rovnako ako minule.

Lara
"Tak si ma zober" povedala som a uvedomila som si že práve som prijala niečo čo som asi robiť nemala. Doslova som mu dovolila aby ma pretiahol.

Usmial sa a pomaly mi púšťal ruky. Chytil mi jednu a odtiahol ma od steny. Zastavili sme neďaleko postele. Naklonil sa k môjmu uchu a chrapľavym hlasom, pošepkal.

Lukáš
"Čo chceš aby som urobil?" Čokoľvek. Pomyslela som si.

Lara
"Dotýkaj sa ma." viem že sa usmial. Cítila som jeho úsmev.

Dal mi bozk na mojom holom ramene. Potom pokračoval k môjmu krku. Prečo to všetko robí tak pomaly. Cítim chvenie tam dole. Potom mi obidvoma svojimi rukami chytil zo spodu tričko a pomaly mi ho vyzliekol. Zacítila som jeho jemne, teplé ruky na mojich bokoch. Vášnivo ma pobozkal. Aj on si dal tričko dole. Dotkla som sa jeho hrude a dotýkala sa ho všade.

Moja ruka smerovala z jeho hrude dole a vošla som mu cez nohavice a boxerky dnu. Dotkla som sa jeho stále tvrdej mužnosti a on zavzdychal. Chcela som ho počuť ako vzdycha a vidieť čo to s nim robí. Ako sa mu to páči. No chytil moju ruku a vytiahol ju. Vášnivo ma pobozkal a dal ma ľahnúť na posteľ. Bozkával ma od úst ku krku a potom pomaly prechádzal po mojom brušku. Zavzdychala som za každým bozkom ktorý mi dal. Všetko robil pomaly a mne sa to páčilo. Začal mi vyzliekať nohavice, ktoré do sekundy boli na zemi. Vyzliekol mi aj nohavičky, ktoré tiež skončili na zemi. Mala som mierne rozkročene nohy, čo hneď využil. Vošiel mi tam najprv jedným prstom a vchádzal dnu a von. V bruchu som cítila tlak. Potom pridal ďalší. Nebola som ďaleko od orgasmu. Vzdychala som a chcelo sa mi kričať. Keď zo mňa ten tlak vyšiel, chcela som sa konečne nadýchnuť, no on priložil ústa k môjmu miestu. Nečakala som to. Zavzdychala som ako ma uspokojuje. Znova som začala cítiť ten tlak. Bolo to neuveriteľné.

Vzdychala som čoraz hlasnejšie, až som sa bála aby ma niekto nepočul. Nebola som ďaleko aby som vykríkla. Ruky som mala silno zovrete v päsť. Nakoniec som vykríkla jeho meno. Ten pocit bol neopísateľný. No chcela som viac. Nestačilo mi. Chcela som ho celého.

Pomaly si aj on začal vyzliekať nohavice, ktoré tiež skončili na zemi. Ľahol si medzi moje nohy, naklonil sa ku mne a znova ma začal vášnivo bozkávať. Jeho ruku som zacítila pod mojim chrbtom kde mi rozopol podprsenku. Hodil ju na zem a jeho bozky smerovali od úst nižšie. Nemohla som to už vydržať. Musela som niečo povedať. Na sucho som preglgla a potom zo mňa vyšlo.

Lara
"Prosím, potrebujem ťa v sebe. Rýchlo." keď som to povedala, usmial sa.

Dal si dole boxerky, vytiahol zo skrinky kondóm a natiahol si ho. Rukami sa oprel o posteľ medzi mojou hlavou.

Lukáš
"Ak ťa to bude bolieť, povedz mi to." povedal a ja som ho za to milovala ešte viac. Nechce mi ublížiť.

Prikývla som a on ho pomaly do mňa strčil. Zasunul ho dnu a ja som od slasti zavzdychala. Pomaly sa začal pohybovať. Stále mal tvár nado mnou a prezeral si ma. Potom sa ku mne sklonil a pritom ako sa hýbal, pobozkal ma. Stále zrýchľoval a bol tvrdší no mne to nevadilo. Chcela som to takto. Nemala som ďaleko od vyvrcholenia. Zastonala som mu do úst. Počula som jeho vzdychy pri mojom uchu. Páčilo sa mi keď som ho počula. Nakoniec som sa spravila a hneď na to sa spravil aj on do kondómu. Pozrel sa na mňa, pobozkal ma a potom zo mňa nakoniec vyšiel. Ľahol si vedľa mňa a obidvaja sme lapali po dychu.

Znova som skočila do tej istej rieky...


First LoveWhere stories live. Discover now