Dnes sa máme stretnúť so Sebastianom. Som taká nervozna. Neviem prečo som s tým všetkým súhlasila. Počas toho ako som rozmýšľala o tom prečo som s tým všetkým súhlasila, prišla mi správa.
Sebastian
Dnes o tretej mám čas. Ak to ešte platí, daj mi vedieť kde sa stretneme.Dlho som váhala ale hneď ako som si spomenula čo všetko mi Lukáš urobil a ako mi ublížil, hneď som mu odpísala.
Lara
Platí. Môžme v meste pri fontáne.Hneď som dala vedieť Ali a Noore. Mali by prísť ku mne o druhej a potom pôjdeme spoločne do mesta za ním. Zatiaľ sa pôjdem najesť a asi si pozriem nejaký film aby som sa aspoň trocha odreagovala. Kým som bola v sprche, niekto mi písal. Pozrela som sa na mobil a videla som tam jeho meno. Vždy keď naňho aspoň na chvíľu prestanem myslieť, vždy mi to musí pokaziť a pripomenúť mi, že existuje.
Lukáš
Lara, prečo mi neodpisuješ. Vážne sa s tebou potrebujem porozprávať. Potrebujem ti všetko vysvetliť. Prosím. Bolí ma to veľmi.Keď som videla jeho správu, rozplakala som sa. Znova ma ten sviniar rozplakal. Nechám tu správu tak a poviem to dievčatám keď prídu.
Bolo dva a dievčatá dorazili načas. Bola som taká šťastna že ich vidím. Silno som ich objala a keď sme mali ešte dosť času, šli sme do obývačky. Povedala som im o Lukášovej správe. Neboli nadšené tak ako som nebola aj ja.
Alison
"Odpíš mu. Nech ti už dá pokoj. A že o žiadne vysvetlenie nestojíš."Poslúchla som a odpísala mu. Bolo už čas ísť. Prichystala som sa a vyrazili sme. Bola som strašne nervozna. Aspoň že sú pri mne dievčatá. Bez nich by som to asi nezvládla. Boli sme skoro namieste. Ešte som sa parkrát nadýchla a vydýchla. Sebastianovi sme nevraveli že prídeme viaceré. Bol prekvapený keď nás videl. Čo bolo najhoršie, presne na tom istom mieste som sa prvýkrát stretla s Lukášom. Žalúdok som mala prevrátený. Bolo mi na zvracanie. Ale už som to nemohla vrátiť späť. Boli sme pri ňom. Alison sa prihovorila.
Alison
"Ahoj. Som rada že si prišiel. Možno je to divné a čuduješ sa prečo sme tu všetky ale chceme od teba jednu láskavosť. Pôjdeme si niekam sadnúť a porozprávame sa o tom?" Videla som na ňom aký je zmätený. Ale prikývol a šli sme do jednej kaviarne.Sebastian
"Dobre nechápem na čo som tu. Ak nie som na rande a ani jednej sa nepáčim tak potom čo odo mňa chcete?"Alison mu všetko vyrozprávala. Povedala celý môj príbeh až po ten bar. A až po tú pomstu. Sebastian sa zasmial. Chcela som vedieť čo sa mu odohrávalo v hlave. Musel si pomyslieť, že sme šibnuté. A vlastne aj sme.
Sebastian
"Takže vy odo mňa chcete aby som hral Larinho frajera? Aby nás jej bývali videl a žiarlil? Ačo tým dosiahnete? Že dostanem cez hubu? "Tentokrát sme sa zasmiali my. Muesela som niečo povedať aj ja. Veď predsa sme tu kvôli mne.
Lara
"Len na pár týždňov. To nepošpiní tvoju reputáciu. Potom sa so mnou rozídeš. Tak ako s každou. Alebo ja s tebou. Pár fotiek na instagrame aby videl, že niekoho mám a keďže viem kam chodí na párty a viem, že na tie isté chodíš aj ty, tak by si ma na nich bral a tvárili by sme sa že sme pár. Žiadne bozky ani nič podobné. Len chytanie rúk a obímanie. Neviem. "Sebastian
"Prečo ste si vybrali práve mňa? A čo za to dostanem?"Noora
" Lebo si najkrajší chlapec na našej škole a jediný ktorého Lara celkom pozná. A čo z toho chceš mať? Budeš mať dobrý pocit. Urob nám láskavosť bez toho, aby si od toho niečo chcel."Snažili sme sa ho všetky prehovoriť. Nakoniec sa nám to aj podarilo.
Sebastian
"Fajn. Hoci vás veľmi nepoznám, urobím to. Pre Laru. Aspoň sa zabavím."Dobre som počula? Urobí to pre mňa? Len pre mňa? Prečo to povedal? Nemá dôvod to robiť len pre mňa. Dobre takže mám frajera. Teda akože frajera. Lara si úžasná. Ešte si sa nedala dokopy z predchádzajúceho vzťahu a ty už máš ďalší. To bude zaujímavé.
Lara
"Takže aký je náš plán. Potrebujeme aby sa o nás nejako dozvedel. Školu nemáme takže sa to teraz nemá len tak ľahko dozvedieť. No mohli by sme začať tým, že dám fotku na instagram. Zatiaľ nie celú. Možno len naše ruky. Ako sa držíme . Ako že sme na rande."Sebastian
"Veď aj sme." povedal a zaškeril sa.Dievčatá prevrátili oči a ja s nimi. Tak toto bude zaujímavé. Chytila som do ruky mobil a odfotila naše ruky ako sa za ne držíme. Bolo to zvláštne. Začala som sa cítiť divne a rozmýšľala či robím správnu vec. Už som z toho nemala taký dobrý pocit. Ale musela som niečo robiť. Fotku som dala na instagram.
Pod fotku som dala popisNiekedy sme príliš zaslepení tým, čo neexistuje.
#date #me #love #holdhands
Fotka mala dosť lajkov za pár minút. Vedela som, že on mi ju nelajkne. A nebola som si istá či ju uvidí. Rozhodli sme sa, že tu istú fotku dám aj do príbehu na instagrame. Počkali sme pár minút. Keď som si ho potom pozrela, videla som tam, že si môj príbeh pozrel. Vie o nás. Dosiahla som, aby sa dozvedel, že niekoho mám.
Potom sme sa chystali všetci domov. Necítila som sa najlepšie ale snažila som sa tváriť, že som v poriadku. So Sebastianom sme si vymenili čísla a šiel domov. Dievčatá sa tiež so mnou rozlúčili a šli. Keďže som sa necítila najlepšie, rozhodla som sa, že sa ešte pôjdem prejsť. Keď som len tak kráčala po ulici a rozmýšľala, zrazu som ho uvidela. Srdce mi začalo biť rýchlejšie a začala som si hovoriť, že to snáď nie je pravda. Prečo som ho musela stretnúť. Najhoršie je, že sa mu nedalo vyhnúť. Nedalo sa nikde odbočiť. Už ma uvidel aj on. Vyzeral zničene. Že by ho náš rozchod tak dostal? Veď prečo. Ak má dokázal podviesť tak ma neľúbi. Prečo je taký zničený? Snažila som sa naňho nepozrieť a v kútiku duše som dúfala že sa neozve. Ale to by som chcela asi veľa.
Lukáš
"Lara." povedal moje meno chrapľavym ale stále jeho sexy hlasom. No niečo som v jeho hlase vycítila. Bol to smútok. To mi trhalo dušu.Takže je tu koniec tejto časti. Lara a jej kamarátky sa stretli so Sebastianom. Prečo asi prijal ponuku ktorú mu dievčatá navrhli bez toho aby niečo za to dostal? Vážne sa Sebastian a Lara tak dobre nepoznajú ako to Lara tvrdí?
Lara dala fotku na instagram, kde drží Sebastiana za ruku. Lukáš to videl. Myslíte, že ho to zabolelo?
Lara stretla Lukáša na ceste domov. Ako to medzi nimi dopadne?
YOU ARE READING
First Love
Teen FictionUrčite sa vám už viackrát stalo že sa vám niekto zapáčil. Presne to sa stalo aj citlivému a hanblivému dievčaťu, ktorá má 18, žije bežný život, má milujúcu rodinu, úžasných kamarátov, chodí na strednú ale ešte nikdy nemala žiadny vzťah. Ako to dopad...