68. časť

63 1 0
                                    

Upozornenie : Scény nevhodné do 18 rokov

Stála som opretá o kuchynskú linku, keď sa tam zrazu zjavil Lukáš. Čo teraz bude? Zmení sa teraz niečo? Oprel sa o stenu a pozerali sme si do očí. Ani jeden z nás nevedel, čo robiť. Bolo to čudné. Nevedela som či sa mám za ním rozbehnúť a pobozkať ho alebo ostať len tak stáť. Neviem čo chcel urobiť on ale pomaly začal kráčať ku mne. Zastavil tesne predo mnou a rukami sa oprel o kuchynskú linku. Videla som jeho napnuté ruky. Mala som veľkú chuť sa ich dotknúť. Mala som veľkú chuť sa ho dotýkať celého. Potrebovala som cítiť jeho dotyky, jeho telo. Zabíjala ma jeho blízkosť.

Lukáš
"Dievča, privadzaš ma do šialenstva." povedal a ovoňal mi krk. Po celom tele mi nabehli zimomriavky.

"Uvedomuješ si čo so mnou robíš?" pobozkal ma na krk. Nechýbalo veľa, aby sa mi nepodlamali kolená a ja by som nebola na zemi. Jeho slová mali veľkú silu.

Zatiaľ čo mi bozkával krk a zanechaval tam vlhké bozky, cítila som jeho ruku na mojom stehne. Cítila som každý jeho dotyk. Potom jeho pery pomaly smerovali k môjmu licu. Cítila som jeho krásnu vôňu. Odtiahol sa a pozrel sa na mňa. V jeho očiach som videla túžbu. Medzi nami vládlo veľké napätie. Chýbalo malo aby sme sa prestali ovládať. No vedela som že mu musím povedať niečo dôležité. Že odchádzam. Nemôžme začínať niečo čo sa nakoniec aj tak skončí. Nechcem znova trpieť.

Lara
"Musím ti niečo povedať."

Lukáš
"Teraz nie Lara." povedal a znova mi bozkával krk kde si ma označil.

Lara
"Ale ja.." nedopovedala som. Prstom sa mi dotkol pier aby som nič nepovedala.

Lukáš
"Na túto chvíľu som čakal dlho. Vravel som ti že si len moja. Chcem ťa. Povedz že chceš aj ty mňa. Povedz to." skoro sme sa dotýkali svojich pier. Bol tak blízko.

Lara
"Chcem ťa"

Lukáš
"Milujem ťa"

Lara
"Aj ja ťa milujem" dopovedala som a hneď sa mi vrhol na pery.

Konečne som cítila jeho pery. S pocitom že ma nepodviedol, že všetko bolo nedorozumenie som ho chcela ešte viac. Nemala som dobrý pocit z toho že som mu nepovedala o tom že odchádzam. Ale konečne som sa dočkala. Konečne som ho cítila. Nemohla som to pokaziť.

Zdvihol ma na kuchynskú linku. Ruky som zaborila do jeho vlasov a on mi zavzdychal do úst. Veľmi mi to chýbalo. Vyzliekla som mu tričko. Bozkávali sme sa vášnivo. Nie pomaly a jemne. Bolo vidieť že nám to obom chýbalo. Jeho ruka smerovala od môjho krku nižšie až zastavil pri mojom opasku. Popritom ako ma bozkával mi ho rozopinal. Stiahol mi nohavice ktoré ostali na zemi. Dobijal sa mi jazykom do úst a ja som preskumavala rukou jeho telo. Presne také aké si ho pamätám. Aj ja som zamierila rukou k jeho opasku a pomaly ho rozopinala. Stiahla som zips a rozopla gombík. Samozrejme že bol tvrdý keď som sa dotkla jeho mužnosti. Zavzdychal a zaklonil hlavu. Páčilo sa mu to. Chcela som mu ho uvoľniť. Vyzliekla som mu boxerky a začala ho uspokojovať. Zjavne sa mi nechcel urobiť do ruky keď mi ju chytil a dal preč. Vyzliekol mi tričko a bozkával ma kde sa dalo. Od krku, klúčnej kosti k brušku a späť. Znova ma vášnivo pobozkal na pery. Ruka mu smerovala od môjho boku nižšie k stehnu a potom k lemu nohavičiek. Zastonala som mu do pier.

Dlho nečakal. Jeho prst smeroval dnu. Potom pridal ďalší. Cítila som tlak v podbrušku. Snažila som sa nekričať. Nakoniec som sa urobila. Vedel čo chcem tak ako to chcel aj on. Nohavičky mi vyzliekol, nasadil si kondóm a hneď ho do mňa vsunul. Trochu som zasyčala. Zabolelo to. Uvedomil si to, tak spomalil.

Lukáš
"Si tesná Lara kedy naposledy si.."

Lara
"S tebou" videla som iskričky v jeho očiach. To ho naštartovalo ešte viac.

Vsunul ho do mňa úplne a rozpohyboval sa. Silno do mňa narážal. Nebol jemný. Ani som nechcela aby bol. Presne toto som potrebovala. Vzdychala som do jeho úst zatiaľ čo má vášnivo bozkával a narážal do mňa. Už nebol opatrný. Páčilo sa mi to. Netrvalo dlho a urobila som sa ja a potom aj on do kondómu. Obidvaja sme lapali po dychu. Pokrstili sme už aj kuchynskú linku. Bozkávať ma neprestal. Netrápilo ho že sme vyčerpaní a spoteni. Chcel viac. A chcela som aj ja. Zobral ma na ruky a odniesol ma do jeho izby. Zložil ma na posteľ a všetko sa potom zopakovalo. Nepočítala som koľkokrát som mala orgazmus. Robili sme to na kuchynskej linke, v posteli, v sprche. V ten večer sme dohnali to čo sme zameškali. Cítila som sa úžasne. No. Nevedela som ako to bude ďalej. Nemôžme byť znova spolu. Potrebujem mu povedať že odchádzam.

First LoveWhere stories live. Discover now