25. časť

68 1 0
                                    

Sebastian
"Lara, veľmi dobre vieš o čom hovorím." pozrel sa na mňa na chvíľu a potom sa znova pozeral na cestu.

Lara
"A ty? Prečo si ma pobozkal? Nebola to snáď ďalšia tvoja namotávka?" vybehla som naňho.

Sebastian
"O akej namotávke to vravíš Lara. To že som ťa vtedy pobozkal malo svoje dôvody." dôvody? O akých dôvodov to hovorí. Aký iný dôvod by mal ma pobozkať. Slávny chlapec, ktorý nemal normálny vzťah. Pomyslela som si

Lara
"Ten dôvod ma zaujíma." povedala som mu zvedavo.

Sebastian
"Najprv mi ty povedz, prečo si vtedy ušla keď som ťa pobozkal? "

Lara
"Jaa neviem. Bola som v šoku keď si to urobil. Ešte v ten deň som ťa videla ako si v škole flirtoval s jedným dievčaťom a potom si ma pobozkal. Myslela som si, že to je všetko len zo srandy a ďalšia tvoja namotávka. Nechcelo sa mi veriť že by si to myslel vážne. Veď ani si nebral nie? " spýtala som sa

Chvíľu v aute zavládlo ticho. Potom prehovoril.

Sebastian
" Sme na mieste. " počkať. Čože?

Neodpovedal mi. Prečo mi neodpovedal. Vystúpil z auta a čakal kým z neho vystúpim aj ja. Nemuseli sme ísť hneď na party. Chcela som vedieť aký mal dôvod na to ma pobozkať. Lenže on vystúpil. Nechcel mi to vysvetliť. Vystúpila som aj ja a sledovala ho do jedného domu. Ozyvala sa z tamaď hlasna hudba. Ešte nikdy som nebola na takej party. A vždy som chcela aspoň raz na takú ísť. Ako v tých filmoch, kde sa dievčat opiju a potom sa vyspia s tým najväčším bad boyom a potom sa do nej zaľúbi... Áno pozerám príliš veľa filmov. Dnes sme tu pre inú vec. Pre Lukáša. Ktorého tu vôbec nevidím. Našťastie. Včera som kvôli nemu znova vyronila kopu sĺz a nechcem znova plakať. Hlavne nie pred toľkými ľuďmi.

Dnu bolo kopu ľudí. Poniektorí už boli opití a niektorí tancovali v strede izby. Keď som to najmenej čakala a obzerala som sa kto každý tu je, Sebastian ma chytil za ruku. Hneď som svoju pozornosť sústredila na to, čo práve urobil. Chytil ma za ruku a začal ma ťahať niekde k baru plnému alkoholu a vody čo mal dotyčný v dome. Prečo ma chytil za ruku? Nikde Lukáša nevidím. Tak prečo to urobil. Mohol mi to povedať že niekam ideme. Hoci by som ho veľmi nepočula kvôli tej hlasnej hudbe. Keď sme prišli k baru, sadla som si na stoličku. Sebastian len pri mne stál. Sebe objednal len vodu, keďže šoféruje a mne nejaký nápoj a ja som ďalej sledovala, či tu náhodou Lukáš nie je. Ale stále som ho nikde nevidela a prestala som veriť, že dnes príde. Som tu zbytočne.

Keď sme boli pri bare už dlho, Sebastian sa mi snažil niečo povedať, ale kvôli tomu hluku som ho nepočula. Nahol sa k môjmu uchu a musela som sa zasmiať keď ma to pošteklilo. Vyzeralo to akoby mi hovoril niečo vtipné a ja som sa na tom zasmiala. V tom som ho zazrela ako sa na mňa pozerá. Už som Sebastiana prestala vnímať. Vnímala som len jedného človeka v tej miestnosti. Ten čo sa na mňa teraz pozerá a ma smútok nie len v očiach ale aj v tvári. Pichlo ma pri srdci. Sebastian sa odo mňa odtiahol a pozrel sa na mňa. Asi očakával odpoveď na otázku ktorú sa ma pýtal a ktorú som vôbec nevnímala. Keď uvidel ako sa na niekoho pozerám zhrozenym výrazom, obzrel sa a tiež ho uvidel. A Lukáš sa pozrel aj na neho. Aby toho nebolo dosť, Sebastian sa nahol a pobozkal ma na lico. Lukáš nás celý čas pozoroval. Viem, že som chcela aby žiarlil ale toto je priveľa aj na mňa. Nedokážem sa pozerať na jeho tvár. Vyzerá zranene. Ale keby ma ľúbil tak by bojoval. Musím v tom pokračovať.

Na Sebastiana som sa usmiala a objala ho okolo krku. Lukáš sa pohol a šiel si sadnúť na gauč, z kadiaľ mal na nás výborný výhľad. Sebastian sa ma celý čas dotýkal, obimal a dával mi pusy na lico. Vyzeralo to, akoby so mnou naozaj flirtoval. Lukáš sa z toho miesta ani nepohol a celý čas nás sledoval. Niekedy som mala pocit, že chce Sebastiana zabiť už len pohľadom a niekedy akoby mal v očiach slzy a chcel plakať. Ktovie koľko sĺz pre mňa vyronil. Keď som už mala dosť toho sedenia a bolel ma zadok vstala som, ale Sebastian bol pri mne tak blízko, že keď som sa snažila postaviť, bola som tak blízko pri jeho tvári, že nechýbalo veľa a pobozkali by sme sa. Sebastian sa ani neodtiahol aby mi uvoľnil miesto, len ma chytil za boky a držal ma. Zjavne sa mu to páčilo. Páčilo sa mu že hra so mnou túto hru. Potom povedal.

Sebastian
"Ten dôvod prečo som ťa vtedy pobozkal bol, že si sa mi začala páčiť. A chcel som vedieť, či niečo budem cítiť keď ťa pobozkám, aby som sa presvedčil že sa mi naozaj páčiš. A cítil som niečo. Lenže ty si utiekla a ja som už potom nemal u teba šancu." povedal mi, pozeral sa mi priamo do očí a boli sme ešte stále pri sebe veľmi blízko.

Lara
" Mohol si sa na druhý deň ozvať. Mohol si sa ku mne kedykoľvek ozvať Sebastian." povedala som mu tichým a nervoznym hlasom. Ta blízkosť ma znervózňovala viac a viac.

Zabudla som dokonca aj na Lukáša. Netušila som či je ešte stále tam, či sa na nás ešte stále pozerá alebo odišiel. V ten moment som nevnímala nič len Sebastiana, s ktorým sme sa skoro dotýkali nosmi.

Sebastian
"Nemohol som. Vyhýbala si sa mi. Niekoľkokrát som za tebou chcel ísť ale stále sa do toho niekto zamotal alebo si odišla. A potom som to vzdal. Myslel som si, že ja sa ti asi nepáčim, tak preto si utiekla keď som ťa pobozkal." povedal a ja som prekvapene naňho pozerala.

Nevedela som či sa mi to len sníva alebo to čo sa deje je pravda. Ja som sa Sebastianovi páčila. Nechce sa mi tomu veriť. Mohlo z toho aj niečo byť. Lenže všetko som pokazila. Teraz tu pred ním stojím pár centimetrov od jeho tváre a rozprávame sa tu o veciach ktoré sa stali pred štyrmi rokmi.

Lara
"Prepáč, ja musím ísť na vzduch." no keď som mu to povedala, a chcela som sa od neho odtrhnúť, ešte viac ma chytil a pobozkal ma.

Ani neviem prečo som to urobila, nevnímala som nič len jeho pery a bozk som mu opätovala.

Skvelé. Lara a Sebastian sa pobozkali. Myslíte, že sa Sebastianovi Lara ešte stále páči? Prečo to urobil? A čo Lukáš? Kde bol, keď sa oni dvaja pobozkali a ako na to zareaguje Lara? Uvidíte v ďalšej častiii. Neskutočne sa z toho teším. Ďakujem za tých, ktorí to čítajú ❤

First LoveWhere stories live. Discover now