44. časť

69 2 0
                                    

*Upozornenie: V časti sa vyskytujú scény nevhodné pre osoby do 18 rokov*

Obidvaja sme ostali stáť a pozerali sme sa na seba. Srdce mi bilo veľmi rýchlo, dýchalo sa mi ťažšie a v bruchu som mala motýle. Podlamovali sa mi z neho kolená. Jeho pohľad ma privádzal do šialenstva. Túžila som sa naňho v tom momente vrhnúť. Túžila som cítiť jeho pery na mojich, túžila som aby sa ma dotýkal. V tom momente sa to stalo. Jeho pery sa dotýkali tých mojich. Pobozkal ma. Nedokázala som odolať. Bozk som mu opätovala. Tak dlho som necítila jeho pery. Tak veľmi mi to chýbalo. On mi chýbal.

Bozkával ma jemne. Akoby sa bál, že prestanem. Že sa odtiahnem. V jeden moment som aj chcela. No tak veľmi som ho chcela, že som ostala na ňom prilepená, moje nohy sa ani nepohli. Nedokázala som to. Začal ma bozkávať vášnivejšie. Cítila som ako jednu ruku mal na mojom chrbte a priťahoval si ma bližšie k svojmu telu a druhu mal na mojom krku. Strčil mi jazyk do úst a ja som sa mu prstami zaborila do vlasov. Vzdychala som mu do úst. Takto vášnivo sme sa ešte nebozkávali. Ani v čase keď sme spolu chodili. Bolo v našich bozkoch cítiť ako sme sa vzájomne veľmi chceli. Ako nám chýbali naše pery. 

Pomaly ma začal ťahať k posteli. Stále sme sa bozkávali. Potrebovala som vzduch. Na chvíľu som sa odtiahla. Potrebovala som dýchať. Pomaly ma dal ľahnúť a on si ľahol na mňa. Celou svojou váhou sa na mňa zvalil. Pozrel mi priamo do očí a ja jemu. Potom ma znova pobozkal. Jemne no zároveň vášnivo. Zacítila som jeho teplú ruku na konci môjho trička. Zrazu mi ho vyzliekol. Vzrušovali ma jeho dotyky. Cítila som chvenie tam dole. Chcela som viac. No on na to išiel pomaly. Akoby si užíval každú sekundu. Akoby si ma pomaly vychutnával. Privádzalo ma to do šialenstva. Chcela som vidieť jeho telo. Tiež som mu vyzliekla tričko. Ako dokáže vyzerať niekto tak úžasne ako on. Prechádzala som mu rukou po jeho tehličkách, zatiaľ čo on mi bozkával krk. Potom som ruku z jeho brucha nasmerovala nižšie. Chytila som ho tam dole a zavzdychal. Páčilo sa mi ako som ho vedela rozrušiť jedným dotykom. 

Nevydržal to a rýchlo mi siahol po opasku na nohaviciach a začal rozopínať. Pomaly ma od krku začal bozkávať nižšie. Na krčnej kosti ,na bruchu až skončil pri spodnom prádle. Pomaly mi sťahoval nohavice dole. Tie spadli niekde na zem k posteli. Už som bola len v nohavičkách a v podprsenke. Znova sa presunul perami k tým mojim a strčil mi do nich jazyk. Znova som zavzdychala. Cítila som jeho teplú ruku na mojom bruchu a zrazu sa dotkol lemu mojich nohavičiek. Vedela som čo príde. Bola som na to pripravená. Tak veľmi som to chcela. Zrazu som cítila ako strčil do mňa jeden palec. Cítila som šteklenie v bruchu. Zastonala som. Potom pridal ďalší. Chcela som kričať. Vzdychala som stále hlasnejšie. Zvyšoval tempo a ja som si prsty zaryla do vankúša. Zrazu sa prehnem v chrbte, zakričím Lukášovo meno a urobím sa.

Lukáš

"Chcem ťa Lara. " Pošepká mi blízko pier a potom ma pobozká. Aj ja som ho chcela. Chcela som ho v sebe. A to rýchlo.

Lara

"Aj ja ťa chcem. Prosím." Zavzdychala som a on si začal vyzliekať nohavice. 

Keď aj tie jeho padli na zem, naklonil sa k stolíku a vytiahol kondóm. Ústami trhá sáčok. Sťahuje mi nohavičky. Čakala som kým ho do mňa strčí a stalo sa. Zakričím keď je vo mne. Pomaly sa rozpohybuje a obidvaja vzdycháme.

Lukáš

"Lara do riti. Si tesná."  vraví no ja veľmi nevnímam.

Cítim ako to vo mne vrie. Vzdychá a vykrikuje moje meno. To isté robím ja. Popritom ma bozkáva. Cítim ako sa pomaly urobím. Hneď na to sa on urobí do kondómu. Potom sa ešte párkrát vo mne pohne, no nevytiahne sa. Pozrie sa mi priamo do očí a potom dodá.

Lukáš

"Ľúbim ťa." povedal a ja som ostala naňho pozerať akoby som videla ducha.

Jemne ma pobozkal na pery, potom na líco a pomaly zo mňa vyšiel. Ľahol si bez slov vedľa mňa. Zakryl nás paplónom a cítila som jeho pohľad na mne. Bola som v šoku a nevedela čo na to povedať. Tie slová ma dostali. Povedal mi že ma ľúbi. Počas toho. Prečo to povedal? Prečo práve v tej chvíli? Cítila som že to myslí úprimne. Dúfala som že to myslí vážne. No nebola som pripravená mu povedať to isté. Potrebovala som čas. Bojím sa že to čo sme teraz spravili nebolo správne. Som zmätená. 

Keď som obrátila hlavu a pozrela sa naňho, mal zatvorené oči. Myslím že spal. Pritúlila som sa k nemu a dýchala jeho krásnu vôňu. Povedala som si, že v tom momente sa nebudem trápiť či som urobila dobrú alebo zlú vec. Túžila som po ňom a bolo to nádherné. Nebudem to ľutovať. 

Lara 

"Aj ja ťa ľúbim." Pošepkala som , zatvorila som oči a zaspala.






First LoveWhere stories live. Discover now