*Upozornenie: V časti sa vyskytujú scény nevhodné pre osoby do 18 rokov*
Pochopila som, že on nám rezervoval izbu v tomto hoteli. Je šialený. Už tá večera a ten bazén bolo veľa. A nie ešte izba na noc. Niežeby som sa nepotešila. Veľmi som po ňom túžila a chcela som ho ale izba v luxusnom hoteli? Ťahal ma po dlhej chodbe až na koniec kde sme zastavili pre dverami jednej izby. Šiel otvárať dvere, no zastavila som ho.
Lara
"Láska to nemôžem. Muselo to byť drahé. Nemôžem ti to dovoliť. "
Lukáš
"Pozri Lara. O peniaze sa ty nestaraj. Aj tak je už všetko zaplatené. A už ma nezastavuj. Keď hneď teraz nepôjdeme dnu, tak ťa ošukám rovno tu pred dverami. " zahryzla som si do spodnej pery
Nechala som aby otvoril dvere a vošli sme dnu. Chytil ma za ruku a ťahal do spálne. Prezerala som si popritom izbu a bola nádherná. Nedovolil mi sa dlhšie pokochať. Vtiahol ma do spálne. No otvorila som ústa keď som videla na posteli lupene ruží a izbu pnú sviečok.
Znova sa mi slzy vtlačili do očí a mala som pocit že sa mi to len sníva. Na toto netrebalo slov. Lukáš si ma pritiahol k sebe a začal bozkávať. Najprv pomaly, no potom vášnivo. Jeho pery najprv bozkávali tie moje no potom sa presunul k môjmu krku. Vsal mi pokožku a pekne si ma označil.Lukáš
"Si len moja Lara. Už navždy si len moja. Rozumieš?" vravel mi pomedzi bozky.
Nemala som silu odpovedať. Poddala som sa mu. Nechala som ho, nech si so mnou robí čokoľvek. Chcela som aby sa ma dotýkal všade. Stále sme stáli a stále ma bozkával na perách a na krku. Jeho jazyk sa prebojoval do mojich úst. Jeho ruku som cítila ako sa od môjho chrbta pomaly posúvala nižšie. Chytil mi zadok a ja som mu zavzdychala do úst. Ešte viac ho to vzrušilo a ja som znova cítila jeho tvrdú mužnosť na svojom tele. Potiahla som ho za vlasy, lebo som vedela že sa mu to páči a že aj on zavzdychá do úst mne. Chcela som počuť ako vzdychá aj on. Vedela som, čo chce. Potreboval toho dole uvoľniť. Moja ruka zablúdila k jeho opasku na nohaviciach a pomaly som ho rozopínala. Potiahla som zipsom dole a potom rozopla gombík. Rukou som mu vošla do nohavíc a do boxeriek. Dotkla som sa jeho tvrdého penisu a on zavzdychal. Pobozkala som ho pomaly na pery. Páčilo sa mu to.
Hanbila som sa no chcela som to skúsiť. Pomaly som mu stiahla nohavice aj boxerky. Nebránil sa. Kľakla som si na kolená. Nikdy som to nerobila no dala som si ho do úst. Pomaly som ho hltala. Zavzdychal a zaklonil hlavu dozadu.
Lukáš
"Kurva Lara"Pár minút som ho hltala dnu a von a páčilo sa mu to. Chcela som aby sa urobil.
Lukáš
"Lara, ja.. Už budem.." snažil sa mi povedať.Neprestala som. Robila som to až dokedy sa mi neurobil do úst. Vstala som a neudržal sa. Vášnivo ma pobozkal a presunuli sme sa na posteľ. Ľahol si na mňa celou svojou váhou a neprestával ma bozkávať. Nepáčilo sa mi že bol v tričku. Chcela som vidieť jeho telo, z ktorého som doslova šalela, tak som mu ho vyzliekla. Mala som šaty a cítila som jeho teplú a príjemnú ruku na mojom stehne ktorá sa pomaly presúvala k mojim nohavičkam. Zastonala som mu na ústa a cítila som ako sa pousmial. Vedel ako na mňa. Pomaly mi nohavičky vyzliekal až dopadli na zem. Jeho ruka znova zablúdila medzi moje nohy no tentokrát sa už prstom dotkol môjho klitorisu. Stále mi pri tom bozkával pery, krk a pokračoval nižšie. Cítila som ako to vo mne vrie a nemala som ďaleko od orgazmu. Pridal aj ďalší prst a ja som z toho úžasného pocitu nedokázala byť ticho. Potrebovala som kričať. Vedela som že sme v hoteli kde vôbec nie sme sami. Snažila som sa byť čo najtichšie. Nakoniec som sa prehla v chrbte a urobila sa.
Vyzliekol ma aj zo šiat a ostala som už len v podprsenke v ktorej som tiež nebola dlho. Hneď letela na zem aj ona. Bozkával mi celé telo. Cítila som jeho bozky na krku potom sa presúval k prsnikom, na bruško až nakoniec zastavil tam dole. Začal mi bozkávať okolie môjho citlivého miesta až nakoniec ústami zamieril dnu. Doslova som zakňučala. Nečakala som to a ja som sa znova rozpúšťala. Znova som cítila chvenie v bruchu a po nejakej chvíli som sa urobila. Hneď na to si vyzliekol boxerky a nasadil si kondóm. Chcela som ho v sebe cítiť. Chcela som aby ho do mňa hneď zasunul. Akoby mi čítal myšlienky, hneď to urobil. Moje prsty som zarila do jeho kože na chrbte. Znova ma bozkával a keď som zavzdychala a jemne pootvorila ústa, strčil mi doň jazyk. Nedokázala som ho od tej slasti ani poriadne bozkávať. Pohyboval sa vo mne jemne a ja som cítila ako je hlboko. Obidvaja sme vzdychali. Narážal do mňa čoraz silnejšie. Po vyvrcholení som zakričala a dúfala že ma nebolo počuť von. Hneď na to sa spravil aj on a zakričal moje meno. Pomaly zo mňa vyšiel a v úplnej spokojnosti si ľahol na bok.
Lukáš
"Milujem ťa" usmiala som sa, no nemala som síl odpovedať.Vedel že to tak tiež cítim. Po chvíli sa pobral do sprchy a po ňom som šla ja. Bola som neskutočne vyčerpaná a potrebovala som spánok. Mala som pocit že som týždeň nespala ale mala som asi ten najlepší sex za poslednú dobu. Lukáš to vedel perfektne. Ľahla som si k nemu do postele a schulila sa do klbka. Objala som ho okolo pása a on mňa. Dýchala som mu na krk a voňala tu jeho úžasnú vôňu. Pomaly sme obidvaja v náručí zaspali.
Tak máme tu ďalšiu časť a vlastne pokračovanie Lariných narodenín. Lukáš pre ňu prichystal krásne prekvapenie a pekne si to užili. Verte mi že sa mi tieto časti nepíšu najľahšie a veľmi sa hanbím ale myslím že aj to patrí k tomu. Dúfam že sa vám táto časť páčila. Uvidíme čo nám prinesie tá ďalšia ❤
ESTÁS LEYENDO
First Love
Novela JuvenilUrčite sa vám už viackrát stalo že sa vám niekto zapáčil. Presne to sa stalo aj citlivému a hanblivému dievčaťu, ktorá má 18, žije bežný život, má milujúcu rodinu, úžasných kamarátov, chodí na strednú ale ešte nikdy nemala žiadny vzťah. Ako to dopad...