O príbehu

55 3 0
                                    

V prvom rade sa chcem poďakovať. Poďakovať všetkým ľuďom, ktorý tento príbeh čítali. Ľuďom, ktorý má podporovali, chválili a tešili sa z toho príbehu. Ďakujem aj ľuďom ktorí boli v tomto príbehu spomínaní. Myslím že všetci vedia kto bol kto. Bolo mi potešením ich spomenúť v tomto príbehu. Chcem sa vlastne poďakovať aj osobe o ktorej som to písala. Spomínaný Lukáš bez ktorého by som tento príbeh asi ani nezačala písať. Nezačala by som písať vôbec. Vďaka nemu som a potrebovala vypísať a vďaka nemu tento príbeh vznikol. Takže ďakujem.

Boli chvíle keď som príbeh písala každý deň a s radosťou, no zároveň boli dní keď som nemala chuť napísať ani slovo. Boli dni keď som mala nápady a písala som ale boli dni keď som žiadny nápad nemala a nič mi nenapadlo. Boli dní keď som mala zlu náladu alebo som bola smutná a nemala som chuť písať, niekedy som mala chuť to ukončiť a už nepísať. No som šťastná že som to nevzdala a to len a len vďaka vám.

Už teraz pre tých ktorého bavia moje príbehy môžem povedať že písať neprestanem a chystám pre vás niečo nové. Písanie ma baví a chcem pokračovať. Verím, že sa vám to bude páčiť.

K príbehu
Prečo som tento príbeh začala písať, viete. V tomto príbehu boli moje city, moje myšlienky, niektoré moje vlastnosti.. Kúsok zo mňa. Práve preto mi je tak veľmi ľúto že príbeh sa končí. Prirastol mi k srdcu. Vžila som sa do toho príbehu, do deja, do postáv.

V príbehu bolo veľmi veľa zmien. Niekedy som nevedela ako to všetko bude pokračovať, alebo ako to skončí. Úprimne, koniec mal byť už v nejakej styridsiatej časti. Ale vždy som našla niečo čo by sa tam mohlo hodiť a čo by som tam mala doplniť.

Padlo veľa otázok aj na to, s kým Lara skončí. Už keď som ten príbeh začala písať som vedela, že ten pravý a ten vyvoleny bude Lukáš. Napriek tomu kto každý sa objavil v Larinom živote a čo všetko sa medzi ňou a Lukášom stalo, som vedela že skončí s ním. Takže a keď sa niektorí boli na pochybách, myslím že koniec ste si priali takýto. Lara a Lukáš sú pre seba stvorení a stále ich niečo spojilo. Nemohla som dopustiť aby ti dvaja spolu neboli. Lukáša som mala rada už od začiatku aký bol. Vždy dosiahol čo chcel ale zároveň bol nežný a romantický.

Čokoľvek budete chcieť vedieť, pýtajte sa. Rada odpoviem.

Toto je koniec tohto príbehu a ešte raz ďakujem. Všetkým ❤

First LoveWhere stories live. Discover now