Lara
"Prestaň prosím." slzy sa mi nahrnuli do očí.Nie preto, že by som ho nechcela. Práve naopak. Túžila som po ňom. Veľmi. Ale preto, že by som to potom ľutovala. Že by som sa cítila zle že som sa s ním znova vyspala a on dosiahol svoje. Môj život musí pokračovať bez neho.
Lukáš
"Prečo? Prečo by som mal prestať?" cítila som ako mi ovoniaval vlasy a popritom mi šepkal do ucha čo mi spôsobovalo zimomriavky po celom tele.Preglgla som a ďalej počúvala jeho hlas a jeho slová ktoré ma privádzali do šialenstva.
"Potrebujem ťa" povedal.
Znova ma pobozkal na líce, no potom si našiel cestu k mojim perám a jemne ich pobozkal. Nebránila som sa. Práve naopak. Nechala som ho a bozk mu opätovala. Po chvíli sa odo mňa odtiahol a dodal.
Lukáš
"Nabudúce to nezostane len pri bozku."Lara
"Žiadne nabudúce nebude"Lukáš
"Uvidíme" povedal isto.Odlepil sa o do mňa a odišiel. V tej chvíli mi vyšli slzy. Veľa sĺz. Všetko som v sebe potláčala. Šla som do svojej izby, zavrela sa a ľahla do postele. Zrazu mi na mobile prišla správa.
Sebastian
Môžme sa stretnúť?Nechcela som Sebastiana odmietnuť. Hoci sa mi v tom momente veľmi nechcelo ísť, aj napriek tomu som sa dala dokopy, obliekla som sa a šla. Stretli sme sa pri jednej kaviarni. Privítali sme sa zvláštnym objatím a potom sme šli dnu. Tam sme si objednali a v tichosti sedeli. Sebastian sa rozhodol že prelomi to ticho medzi nami a ozval sa.
Sebastian
"Plakala si?" spýtal saLara
"Na tom nezáleží" odpovedala som dúfajúc že sa nespýta.Sebastian
"Záleží. Mne na tebe záleží. Tak prečo si plakala?"Lara
"Kvôli tomu tu nie sme Sebastian nie?"Sebastian
"Nie. Ale chcem vedieť čo ťa trápi." hovoril.
"ide o Lukáša?" keď vyslovil to meno, zovrelo mi žalúdok. Prikývla somLara
"Nechcem sa o tom baviť. Rozišli sme sa. Život ide ďalej."Sebastian
"Nevyzerá to tak akoby išiel ďalej." nechcela som sa o tom baviť. Sťažoval mi to.Lara
"Sebastian prečo si sa chcel stretnúť?" spýtala som sa a zmenila rýchlo tému.Sebastian
"Nechcem aby si si myslela, že sa k tebe chcem vrátiť. To čo som k tebe cítil je už za mnou a chcem aby sme ostali priateľmi. Chcem aby sme sa rozprávali ako priatelia."Bola som prekvapená keď to povedal. Naozaj sa v tomto zmenil. Jeho zmýšľanie bolo iné. Páčil sa mi takýto. No nedokázala by som s nim mať niečo viac. A už ani on nechcel. Mala som ho rada a veľmi mi chýbal. Úprimne som rada že sa vrátil a chce aby sme ostali priateľmi.
Lara
"Som rada že to tak berieš. Súhlasím. Dlho sme sa nerozprávali a ani netuším čo robíš, ako sa máš"Sebastian
"Keď som zmaturoval, rozhodol som sa že na výšku nepôjdem. Môj otec vlastní firmu a ponúkol mi či by som mu v nej nepomohol. Baví ma to tak pracujem tam."Lara
"To je super že ti ponúkol niečo také. Som rada že robíš čo ťa baví." tešila som sa s ním.Sebastian
"Áno Lara, ale dôvod prečo som sa neozval súvisí s tým." nechápala som
YOU ARE READING
First Love
Teen FictionUrčite sa vám už viackrát stalo že sa vám niekto zapáčil. Presne to sa stalo aj citlivému a hanblivému dievčaťu, ktorá má 18, žije bežný život, má milujúcu rodinu, úžasných kamarátov, chodí na strednú ale ešte nikdy nemala žiadny vzťah. Ako to dopad...