Lara
Ahoj :)Lukáš
AhojLara
Nerušim?Lukáš
NieLara
Ako sa máš?Lukáš
V pohodeLara
Čo robíš?Lukáš
Som na byte s chalanmi.Lara
AhaLukáš
Ty?Lara
Nič. Pozeráme so sestrou film.Lukáš
AhaLara
Nechceli ste ísť dnes von?Lukáš
Dnes nie. Máme s chalanmi takú chlapskú jazdu.Lara
Aha. Tak dobre. Tak sa zabavte.Lukáš
Vďaka.Lara
Nemáte za čo.Videné
Takto som si našu konverzáciu určite nepredstavovala. Bola som šťastná, že som si s ním písala. Ale bolo to o ničom. Čakala som od toho viac. Pripadalo mi to, akoby som záujem mala len ja. Prišlo mi to ľúto. Vravela som si, že možno len nechcel veľmi písať, lebo bol s chalanmi. Kto vie. Čo sa odohrávalo v jeho hlave. Snažila som sa na to veľmi nemyslieť. Dúfala som, že toto nebol koniec. Vážne sa mi páčil a bol to najsexi chlapec akého som kedy videla. No možno o mňa nemá záujem. Véd prečo by aj mal. Prečo by mal o mňa zakopnúť niekto ako on. Keď môže mať oveľa krajšie dievča ako som ja. Dokonca som to zbabrala už vtedy, keď som za ním v meste nešla aj ja. Doteraz to ľutujem. Som hlúpa. Mohla som ho vidieť aj zblízka. Mohla som sa s ním rozprávať. Moja hlúpa vlastnosť. Nenávidím to...
V ten večer, keď som išla spať, plakala som. Nevidela som to nádejne. A bolo mi to veľmi ľúto. Na druhý deň som tiež s malou nádejou dúfala, že mi napíše. Ale on nič. Vôbec nenapísal.
V pondelok som bohužiaľ musela ísť do školy a pretrpieť tam sedem hodín. Povedala som si, že to vydržím. A hlavne som sa tešila, kedy už skončím, lebo som mala ísť s dvomi úžasnými kamarátkami von. Keďže bývali v inom meste než sme chodili do skoly a v inom meste než som bývala ja, tak sme museli cestovať. Ako vždy autobusom. Cesta trvala možno 20 minút. Keď sme vystúpili, šli sme spolu s Emmou k Anne. ( Larine úžasné kamarátky. S Annou spolu v škole sedia.) Boli sme u Anny niekoľko hodín a bolo tam úžasné. Zabávali sa, smiali, hrali všelijaké hry. Ostávalo mi ešte pár času, kým som šla na autobus, tak som sa rozhodla, že im poviem o tom, čo sa mi stalo v piatok, a ako to všetko dopadlo.
Všetko som im povedala a potom šla na zastávku. Anna ma odprevadila.
Lara
" Mňa to tak všetko mrzí. Odvtedy mi nenapísal. A ja by som tak veľmi chcela. Je vážne úžasný. Myslela som si, že keď som ho stretla, tak to nebola náhoda. Ale zjavne bola a nič to neznamená."Anna
" Tak mu napíš. Za pokus to stoji. A podľa toho sa rozhodneš. Keď si bude chcieť písať tak si budete. Ak nie tak to necháš tak. Ale rob to, čo cítiš. "Lara
" Ďakujem ti Anna. Mám ťa rada. "Anna
" Aj ja teba. "Rozlúčili sme sa a šla som do autobusu. Tam som ešte váhala či to mám urobiť alebo nie. Nakoniec som to spravila. Napísala som mu.
Lara
AhojVidené
KAMU SEDANG MEMBACA
First Love
Fiksi RemajaUrčite sa vám už viackrát stalo že sa vám niekto zapáčil. Presne to sa stalo aj citlivému a hanblivému dievčaťu, ktorá má 18, žije bežný život, má milujúcu rodinu, úžasných kamarátov, chodí na strednú ale ešte nikdy nemala žiadny vzťah. Ako to dopad...