Lara
Alison som objala a asi miliónkrát sa jej poďakovala. Urobila by pre mňa čokoľvek a ja pre ňu tiež. Je to úžasný človek. Hoci som bola šťastná a srdce mi ešte stále bilo rýchlo, tak som mala v sebe taký zvláštny pocit a začala ľutovať, že som za ním nešla aj ja. Mrzelo ma to. Ale aj napriek tomu som bola šťastná, že mám jeho instagram. Nevedela som sa dočkať, kým dôjdem domov a pozriem si ho.
Alison to na mne videla a preto povedala, aby sme šli. Predsa bolo už neskoro. Alison som sa ešte raz poďakovala a obe sme šli domov.Domov som prišla celá rozžiarená a šťastná. Rýchlo som šla do sprchy a potom sa zavrela do izby. Nevedela som sa dočkať keď si pozriem jeho instagram. Chvelo sa mi celé telo. Brucho ma stále bolelo a srdce rýchlo bilo.
Nakoniec som si jeho instagram zapla a prezrela si jeho fotky. Dokopy ich tam mal 6. Ani na jednej mu nebolo vidno do tváre až na jednu. Keď som tu fotku videla, spadla mi sánka. Úžasná fotka zjavne z pláže. Bol taký sexi. Takého chlapca som ešte nevidela. A to som ich videla dosť.. A ten jeho úsmev. Nevedela som z tej fotky spustiť oči.
Tento asi najkrajší chlapec sa volá Lukáš. Netuším koľko má rokov. Na instagrame to nepíše. Ale všimla som si jednu fotku z gymnázia na chodbe. Tak zjavne chodí tam. Je na strednej. Som tretiačka. Mam 18. Dúfam, že je v mojom veku.
Začala som ho sledovať. Ešte stále nemôžem uveriť, čo sa to deje.
Bolo už dosť neskoro, tak som šla spať. Čakať by som už nevydržala. Zaspať som z toho nadšenia nemohla. Ale myšlienkami naňho, sa mi to nakoniec podarilo. Zaspala som.Bola sobota. Hneď ráno ako som otvorila oči, uvedomila som si, koho som včera stretla a hneď mi prebehlo hlavou, že som ho začala sledovať na instagrame. Hneď som schytila mobil a šla som sa na to pozrieť. Nikto si ma späť sledovať nedal. Zamrzelo ma to. Prebehlo mi hlavou kopu myšlienok prečo. Nechcela som byť smutná a aby som na to prestala myslieť, odložila som mobil a šla som sa naraňajkovať. Celý deň som nemohla myslieť na nič iné, len naňho. Šla som pozrieť mobil, kde som mala kopu správ od Alison, čo je nové. Nechala som to tak s tým, že jej odpíšem neskôr. Šla som znova na instagram. Nič nové tam nebolo okrem toho ze som mala 3 lajky. Pozrela som od koho a srdce mi začalo biť niekoľkokrát rýchlejšie.
Lukáš mi lajkol fotky. Mam ich tam okolo 80, tak mi bolo jasné, že mi nepolajkuje všetky. Ale lajkol mi tie, kde som sa fotila pred zrkadlom s celou postavou.
Bola som neskutočne šťastná. Brucho ma znova začalo bolieť. Ale bol to príjemný pocit. Hneď som to išla napísať Alison. Bola šťastná so mnou.Nevedela som co urobiť. Tak som mu lajkla fotky aj ja. V kútiku duše som dúfala, aby mi napísal. Čakala som do večera. Ale on nič...
Večer som ležala so sestrou na posteli a sledovali sme film. Nebola som pokojná. Celý deň som mala divne chvenie v bruchu, usmievala sa ako blázon a rozmýšľala nad Lukášom. Priala som si aby mi napísal, ale on nič. Sestra videla, že nie som kľudná a hovorila že ak chcem tak mu mam napísať. Za pokus to stoji. To isté mi hovorila aj Alison. Nakoniec som sa odhodlala a napísala mu...
YOU ARE READING
First Love
Teen FictionUrčite sa vám už viackrát stalo že sa vám niekto zapáčil. Presne to sa stalo aj citlivému a hanblivému dievčaťu, ktorá má 18, žije bežný život, má milujúcu rodinu, úžasných kamarátov, chodí na strednú ale ešte nikdy nemala žiadny vzťah. Ako to dopad...