33. časť

74 2 0
                                    

Leto sa už pomaly končí a blíži sa škola do ktorej sa mi vôbec ísť nechce. Už len dva týždne. Leto ubehlo vážne rýchlo. Budem sa snažiť si ešte tie dva týždne nejako užiť. So Sebastianom nám to klape a teším sa. Snažím sa už nemyslieť na minulosť . Keď som so Sebastianom, tak aspoň nemyslím na minulosť. Tento víkend má narodeniny. Jeho dobrý kamarát robí preňho oslavu na ktorú som samozrejme pozvaná aj ja. Veľmi sa mi tam ísť nechce ale už keď má narodeniny tak tam samozrejme pôjdem. 

Odkedy sme so Sebastianom spolu, cítim sa vážne lepšie. Je to úžasný a milý chlapec. Robí pre mňa veľa. A to si veľmi vážim. No to čo k nemu cítim, ešte nemôžem nazvať láska. Mám ho rada ale nie tak, že by som ho ľúbila. To nedokážem. Zatiaľ. Poprosila som Sebastiana, či by som na oslavu mohla zobrať aj svoje kamarátky. Nechcela som tam ísť sama. Sebastian tam bude hlavne so svojimi kamarátmi a ja si s nimi nemám veľmi čo povedať.

Je sobota a Sebastian ma narodeniny. Oslava je o siedmej takže mám ešte kopu času. Noora a Alison by mali prísť okolo tretej. Pomôžu sa mi nachystať a potom spolu pôjdeme na oslavu. Nie je to ďaleko. Už som tam raz so Sebastianom bola takže viem kde býva jeho kamarát. Tam sa tá oslava aj bude konať. Má pekný veľký dom s veľkou záhradou. Takže zmestí sa tam kopu ľudí. Aj práve preto som šťastná že so mnou dievčatá idú. Potrebujem ich tam. Pri toľkých ľuďoch sa necítim dobre. Nie som spoločenský typ. Buď som rada sama alebo s ľuďmi ktorých poznám a mám ich rada. S nimi by som trávila čas aj celé hodiny. Keď som v škole a mám dobrú náladu tak som s nimi stále. Snažím sa so všetkými čo najviac. A som vďačná každému jednému z nich. 

Dievčatá už dorazili a predtým než sme sa šli chystať, najedli sme sa. Potom sme zamierili do mojej izby a dievčatá sa vrhli do môjho šatníka. Nechápem prečo z toho robili takú drámu. Narodeniny nemám ja ale Sebastian. Ale keď ich to baví.. Jemne som sa namaľovala a potom som dostala od Sebastiana správu, že nás tam bude čakať. Povedala som to dievčatám a potom sme vyrazili. Cesta netrvala dlho a boli sme tam do 15 minút. Niektorí ľudia tam už boli a niektorí prichádzali. Toto bude pekne veľká oslava. Spoznávam tu niekoľko ľudí z nášho mesta. Sebastian nás už čakal pred domom tak ako to písal. Keď sme sa k nemu dostali, silno som ho objala, pobozkala a popriala mu všetko najlepšie. Keď sme sa od seba odtrhli, dievčatá na nás zízali takými pohľadmi, že sme si tú dlhú chvíľku mohli odpustiť. Obidvaja sme sa v tom momente rozosmiali. Po chvíli sme šli dnu. Kamaráti Sebastiana privítali a tiež mu popriali. Potom sa oslava rozbehla.

Sebastian bol pri svojich kamarátoch a niečo popíjali. Ja, Noora a Alison sme stáli dnu a obzerali si ľudí.

Alison
"Nepôjdeme vonku do záhrady? Je tu nuda." spýtala sa nás Ali.

Lara
"Jasné, poďme. Len pôjdem za Sebastianom a poviem mu že ideme von aby nás potom nehľadal." dievčatá pokrútili hlavou a zamierili sme si to za ním.

Sebastianovi som povedala že ideme do záhrady a on so svojou partiou šiel tiež. Záhrada bola dosť veľká. Bolo tu kopu ľudí, ktorí tancovali, zabávali sa a rozprávali. S dievčatami sme sa tam dosť nudili. Oni piť nechceli a mne to zamietli. Že vraj som toho za tie dva mesiace vypila dosť veľa. Nechápem. Párkrát som sa odviazala ale nepila som veľa. Neviem o čom vraveli.

Rozprávali sme sa keď v tom zrazu vstúpili do záhrady nejakí chlapci. Bola to partia chlapcov. Keď som poriadne zaostrila všimla som si že jedného poznám. Bol to najlepší kamarát Lukáša. Počkať ale keď je tu on tak snáď tu nie je aj...

Srdce sa mi rozbúšilo veľmi rýchlo a prestala som dýchať. Lukáš vyšiel z poza kamarátov a uvidela som ho v plnej kráse. Naposledy som ho videla a rozprávala s ním na tej párty. Dlho som ho nevidela. Nevedela som ako mám reagovať. Ešte ma nezbadal. Dievčatá sa na mňa pozerali a snažili sa vyčítať z mojej tváre ako mi je. No ja som ich nevnímala. Už ho zaregistroval aj Sebastian.

Sebastian sa na mňa pozrel. Videl ako som sa naňho pozerala a ako som sa tvárila. Po chvíli aj Lukáš zbadal mňa. Zastavil a pozeral mi priamo do očí. Tak ako som ja nečakala že tu bude on, tak aj on nečakal že tu budem ja. Ale kto ho tu pozval? Áno je tu kopu ľudí, ktorých Sebastian ani nepozná ale prečo aj on. Keď som od Lukáša odtrhla zrak, videla som ako Sebastian kráča ku mne a za ním aj jeho dobrý kamarát. Keď pri mne zastavil, ruku mi položil okolo pása. Trochu ma to nahnevalo. Viem že to urobil preto, lebo videl že sa na nás Lukáš pozerá a sleduje nás. Potom sa Sebastian otočil k svojmu kamarátovi a spýtal sa ho.

Sebastian
"To ty si pozval toho hlupáka?" spýtal sa a ja som sa naňho pozrela nahnevane.

Kamarát
"Nie. Noo keď som pozýval známych ľudí tak tí si mohli zo sebou zobrať kohokoľvek. No a ten Marek čo si sa s ním raz zoznámil tak si musel zo sebou zobrať partiu kamarátov." povedal jeho kamarát.

Sebastian sa naňho nahnevane pozrel a potom sa pozrel na mňa. Chcel vedieť ako budem reagovať. Nechcela som dať najavo že ma to rozhodilo že je tu a nechcela som aby robil scény tak som sa tvárila že som v poriadku a je mi to jedno. Povedala som mu aby si ho nevšímal a aj to urobil. Celý čas odkedy Lukáš prišiel, bol Sebastian pri mne. Vedela som prečo to robí. Lukáš z nás nepustil oči. Žeby ešte stále mu na mne záležalo? Čo ku mne ešte cíti? Viem že je to odo mňa nefer ale chyba mi. Vždy keď ho vidím, tak po ňom veľmi túžim. Ale teraz chodím so Sebastianom a aj tak to ostane. Minulosť nechám minulosťou. Nebudem sa trápiť nad tým že je tu.

No Alison a Noora ma poznajú veľmi dobre. Vedia že som sa pretvarovala. Že mi nie je všetko jedno. Chvíľu sme sa rozprávali a potom ma z ničoho nič Sebastian chytil za boky, pritiahol si ma a pobozkal ma. Pred všetkými ľuďmi. Pred Lukášom. No neprekvapilo ma to. Nebolo mi to vôbec príjemné. Robil to všetko pre to aby Lukáš žiarlil a hnevalo ma to. Odtiahla som sa a všimla si pár tvári zazerajuc na nás. Nepáčilo sa mi to.

No keď som otočila hlavu, všimla som si ako Lukáš kráča našim smerom. Prestala som dýchať. Prečo ide k nám? Toto nedopadne dobre. Obzrela som sa na dievčatá a vedela som že si myslia to isté.

First LoveWhere stories live. Discover now