Na ten bozk nezabudnem. Vždy som túžila po prvom bozku a teraz sa mi to splnilo. A ešte s chlapcom, ktorý sa mi páči. Nechcela som sa namotať. Predsa ho ešte dobre nepoznám a neviem či mu nejde len o jedno alebo to myslí všetko vážne. Ale aj napriek tomu som si to večer užila a páčilo sa mi to. Bolo mi s ním príjemne.
Po pár sekundách sme sa od seba odtiahli a dívali sa na seba. Usmieval sa. Mal krásny úsmev. Nevedela som, čo v tej chvíli robiť. Tak som sa tiež usmiala a rozlúčila sa.
Lara
"Dobrú noc. A dávaj na seba pozor." A vošla som dnu.Domov som prišla neskutočne šťastná. Samozrejme som to hneď musela ísť všetko povedať svojej sestre a hneď som písala aj Emme. Bola som už unavená, tak som si povedala, že Anne všetko poviem neskôr.
Pred tým ako som sa chystala ľahnúť, prišla mi od neho správa.
Lukáš
Ďakujem za večer. Bol úžasný. Dobrú noc a sladko sa vyspi.Pomyslela som si, že kvôli jeho správe nezaspím už vôbec. Taká som bola nadšená. V hlave som si dookola premietala náš večer. Akoby sa mi to všetko snívalo. Zaspala som...
Ráno som sa zobudila s úsmevom na tvári a s pocitom akým som už dlho necítila. Bola som šťastná.
Šla som na mobil pozrieť, čo je nové. Spala som dosť dlho. Bolo už 11 ale tak veľmi mi to nevadilo. Bola sobota a dlhý spánok som si mohla dovoliť. Predsa po včerajšku sa ani nečudujem, že sa mi tak dobre spalo.Prezerala som si instagram a na messengeri mi prišla správa.
Lukáš
Dobre ráno kráska. Dúfam, že si sa vyspala dobre.Lara
Dobre ráno aj tebe. Vyspala som sa veľmi dobre, ďakujem.Vyspala som sa úžasne, vďaka nemu. Ale to on už nemusí vedieť.
Bola sobota a ja som premýšľala, čo budem celý deň robiť. Rozhodla som sa, že si pôjdem čítať. Neskôr som si urobila tousty a pustila si seriál priatelia, ktorý zbožňujem a vždy sa pri ňom nasmejem.
Lukáš sa asi pravdepodobne nudil, lebo mi večer napísal a písali sme si dosť dlho. O pol jednej som ho zastavila s tým, že už som neskutočne unavená a idem spať. Ešte ma prehováral, aby som chvíľu ostala. Ale nakoniec som som ho presvedčila a šli sme obaja spať.
Celý nasledujúci týždeň bol bežný a nič zvláštne sa nedialo. Chodila som do školy a po škole som sa musela učiť. Takže som von ani nevyšla. S Lukášom sme si každý deň písali a bolo to príjemné. Stále viac a viac sme sa zoznamovali a stále sme si mali čo povedať.
Týždeň ubehol ako voda a ja som sa nevedela dočkať víkendu. V piatok po škole som si pekne oddýchla a trochu si pospala. Netušila som, že ma niekto bude zháňať. Keď som sa zobudila a zapla mobil našla som tam niekoľko správ od Lukáša.
Lukáš
Ahoj
Kde si?
Ako si sa dnes mala?
Ako v škole?Lara
Lukáš ahoj. Prepáč spala som. Bola som hrozne unavená a nezvládla som to. Mala som sa dobre. Taky bežný deň. A ty?Hneď na to mi aj odpísal.
Lukáš
Ja som sa tiež mal dobre. Takže si oddychnutá? A máš dosť energie?Lara
Dá sa povedať, že už aj áno. Prečo?Lukáš
Lebo dnes večer ideme von.Lara
To mi len tak oznamuješ?Lukáš
Týždeň som ťa nevidel. A musím to zmeniť. Je víkend a ty nebudeš len tak sedieť doma. Pôjdeme von. Prídem po teba o 19:00.Lara
Prídeš po mňa? Nestretneme sa niekde?Lukáš
Viem kde bývaš. Zazvoním a ty prídeš dole.Súhlasila som a keď som mala ešte nejaký čas, išla som čítať knihu.
Keď som pozrela na hodinky tak som vedela, že je čas sa ísť chystať. Jemne som sa namaľovala, obliekla obyčajné rifle, tričko a čakala.
Keď som sestre povedala, že ma prísť až k nám, tešila sa viac než ja. Potom som ju upokojila, že ho neuvidí lebo bude čakať dole. Šla som sa ešte skontrolovať pred zrkadlo a už aj zazvonil. Obula som sa, teplo obliekla a šla dole. Už som nebola ani v takom strese ako prvýkrát. Vtedy to bol horor. Teraz som ho už viac poznala a vedela aký je. Tak to pre mňa bolo oveľa ľahšie. Zišla som dole a uvidela ho v plnej kráse. Mala som pocit, že moje city k nemu stále len rastú. No netušila som, či je to správne...
YOU ARE READING
First Love
Teen FictionUrčite sa vám už viackrát stalo že sa vám niekto zapáčil. Presne to sa stalo aj citlivému a hanblivému dievčaťu, ktorá má 18, žije bežný život, má milujúcu rodinu, úžasných kamarátov, chodí na strednú ale ešte nikdy nemala žiadny vzťah. Ako to dopad...