Zobudila som sa ráno pri chlapcovi, ktorého ľúbim a s ktorým som sa včera vyspala. Bolo to neuveriteľné. Trochu som sa začervenala keď som si uvedomila, že sme obydvaja nahý pod perinou. Sledovala som ho, ako spi. Bolo krásne sa zobudiť v jeho náručí. Po chvíli ako som ho pozorovala, otvoril oči.
Lukáš
"Dobré ráno" poprial mi, usmial sa a pobozkal ma na čelo.Lara
"Dobre ráno" tiež som mu popriala a usmiala sa naňho.Lukáš sa natiahol a pozrel na hodinky.
Lukáš
"Doriti. Láska, viem že takto by to byť nemalo po takej skvelej noci ale za chvíľu rodičia prídu z prace domov. Musíme sa prichystať a robiť sa akoby nič. Choď do mojej sprchy a ja sa osprchujem neskôr." pobozkal ma a rýchlo išiel do kuchyne.Osprchovala som sa a obliekla sa. Počula som z dola nejaké hlasy. Tuším už jeho rodičia prišli. Nevedela som čo robiť, tak som čakala v jeho izbe na posteli. Zrazu sa otvorili dvere. Lukáš vošiel dnu.
Lukáš
" Mame som povedal, že si u nás spala. Takže o tebe vie. Teraz nám chystá raňajky. Ja idem do sprchy. Ty zatiaľ počkaj a potom pôjdeme spolu do kuchyne." prikývla som a čakala ho.Najradšej by som teraz vliezla do sprchy za ním ale jeho mamka je vo vedľajšej izbe. Keď vyšiel, bol oblečený čo má trošku sklamalo, lebo som chcela vidieť ešte jeho nádherné telo. Ale raňajky už boli hotové. Šli sme do kuchyne a ja som pozdravila jeho mamku. Neviem čo si myslela o tom, že som u nich spala keď nikto nebol doma len jej syn. Určite si myslela svoje. Hanbila som sa pri tej predstave. Ale bola na mňa veľmi milá. Cítila som sa príjemne. Počula som ako sa zabuchli dvere. Jeho ocko už tiež došiel a zamieril to rovno do kuchyne za nami. Bol prekvapený, že ma tam vidí ale Lukáš mu povedal, že som u nich spala. Vôbec ho to nedostalo. Všetci boli taký dobrí a brali to všetko ako normálnu vec. To sa mi veľmi páčilo.
Po raňajkách som sa s nimi rozlúčila a šla domov. Rodičom som včera písala, že ostávam u Lukáša, takže som sa nebála o to ako budú reagovať. Vedela som, že sa o tú novinu čo sa včera večer stalo, musím podeliť zo svojou kamarátkou. Noora je moja druhá najlepšia kamarátka. Zbožňujem ju a viem, že jej kedykoľvek môžem povedať všetko. Vždy, keď potrebujem tak sa na ňu môžem spoľahnúť a vždy pri mne stojí. Zobrala som telefón a napísala jej aby sme sa stretli.
Dohodli sme sa že sa stretneme o polhodinu v jednej kaviarni v meste. Samozrejme, ja som znova meškala. Tentokrát dosť dlho. Čakala tam na mňa tuším viac než 15 minút. Ale trochu som sa pozabudla. Ale zbožňujem ju. Jej reakcie sú na nezaplatenie. Šla som k nej a keď už sa celkom aj na mňa prestala hnevať za meškanie tak som jej všetko čo sa včera stalo vyrozpravala. Bola z toho ešte viac nadšená ako ja. Veľmi mi to všetko priala. Tešila sa so mnou. A pýtala sa veľmi veľa otázok. Na všetky som jej odpovedala a potom sme obe šli domov.
O dva týždne neskôr
Je sobota a dnes nemám na plane nič zaujímavé. Dúfam že jedna z mojich kamarátiek bude mať čas a pôjdeme sa večer zabaviť. Lukáš ide vonku so svojou partiou a keď sa ma pýtal či idem s nimi, odmietla som. Nemám chuť ísť s nimi von. Nie sú mi sympatický a vôbec by som sa nezabavila. Radšej si s dievčatami urobíme dámsku jazdu a pôjdem von s nimi. Zavolala som najprv Noore a ta súhlasila. Potom som zavolala Alison a tiež súhlasila. Veľmi som sa na večer tešila. Vedela som, že sa zabavíme.
Obliekla som sa, namaľovala a zrazu som započula zvonček. Šla som otvoriť a v nich stáli moje dve nádherné kamarátky. Pozdravila som ich, silno objala a vyrazili sme. Nevedeli sme kam mame ísť. Bolo osem hodín. Na zábavu to bolo ešte skoro. Rozhodli sme sa, že najprv pôjdeme na kávu, trochu sa porozprávať a potom sa pôjdeme zabaviť do nejakého baru. Na káve sme si toho veľa povedali a dosť sa nasmiali. Keď nás to tam prestalo baviť, rozhodli sme sa, že pôjdeme do nejakého baru. Šli sme najprv do jedného, ale tam nebolo ani dosť ľudí a ani tam nehrala žiadna hudba. Skúsili sme ďalší. V tom bolo už dosť ľudí ale a tu nehrala hudba. Chceli sme si zatancovať a hudba na to bola povinná. A samozrejme kopu ľudí. Nie preto že to máme radi. Ja sa práve pri tom necítim dobre. Ale keď budeme tancovať a budú aj ostatní, nikto si nás nebude všímať. Každému budeme ukradnuté a budeme sa môcť uvoľniť.
Skúsili sme ešte jeden bar a ten aj vyhral. Bol dosť preplnený ale to nám aj vyhovovalo a hrala tu skvelá hudba. Niektorí už aj mali niečo v sebe a boli na parkete. Presunuli sme sa k baru a objednali si alkohol. Nechceli sme sa opiť. Len si vypiť do nálady. Objednali sme si pohárik, ktorý sme aj naraz a rýchlo vypili. Potom sme si dali ďalší. Nálada sa zvyšovala a keď sme toho mali už dosť, šli sme na parket. Začali sme sa natriasať a smiať sa. Bola som v tej chvili neskutočne šťastná. Keď zrazu Alison prestala tancovať. Keď som sa obzrela, mala som pocit že moje srdce sa rozpoltilo na polovicu.
YOU ARE READING
First Love
Teen FictionUrčite sa vám už viackrát stalo že sa vám niekto zapáčil. Presne to sa stalo aj citlivému a hanblivému dievčaťu, ktorá má 18, žije bežný život, má milujúcu rodinu, úžasných kamarátov, chodí na strednú ale ešte nikdy nemala žiadny vzťah. Ako to dopad...