Sedím v aute s láskou môjho života. Nepovedal mi kam ideme ale užívam si každú sekundu strávenu s ním. Som zamilovaná až po uši a neviem ani opísať ten pocit, ktorý v sebe cítim. Som neskutočne šťastná a nemôžem uveriť že sa mi to deje. Bojím sa že toto všetko je iba sen. Dala som Lukášovi šancu a viem že som urobila správnu vec. Ublížil mi, no každý robí chyby a viem že ma ľúbi. Neviem si predstaviť bez neho život. Veľmi ho milujem.
Pozerám von oknom a s úsmevom na tvári sledujem cestu. Zacítila som jeho ruku na mojom stehne. Jeho dotyky ma vždy privedú do šialenstva. Jeho pohľad, bozky ani nehovorím.
Zastavili sme a ja som si všimla že sme v druhom meste. Nie je ďaleko od nášho a nie je to ani ako mesto. Je to skôr destinácia kde sa ľudia chodia v lete zabávať a kúpať. V takomto období je tu nádherne a večer sa tu k jazeru chodia prechádzať páry. Lukáš vedel čo robí keď nás tu zaviezol. Netrebalo mi nič len stráviť deň s ním na takom romantickom mieste. Ruku si preplietol s tou mojou a viedol ma k rieke. Bolo to nádherné. Slnko pomaly zapadalo a odrážalo sa od vody. Bolo tam pár ľudí no nie veľa. Rozprávali sme sa a pomaly prechádzali okolo. Zrazu spravil presne to, čo zbožňujem zo všetkého najviac. Zastavil a pritiahol si ma blízko k sebe. Moje pery sa skoro dotýkali tých jeho. Pozeral mi priamo do očí a ja som si užívala jeho blízkosť. Potom pošepkal.
Lukáš
"Milujem ťa Lara."Tie slová ma zahriali pri srdci. Hneď na to ma pobozkal. Jemne, pomaly. Keď sme sa po dlhšej chvíli od seba odtiahli, znova sme pokračovali v prechádzke.
Lukáš
"Poď ideme preč." povedal a viedol ma niekam preč.Zbožňujem prekvapenia tak som sa nepýtala kam ma vedie. Keď sme prešli pár metrov zastavil ma. Vonku už bola pomaly tma. Zastavili sme pri nejakom luxusnom hoteli, kde ľudia boli na terase a buď sa zabávali alebo večerali. Ten hotel musel byť neskutočne drahy. Mal výhľad na jazero a videla som ako sa tam kúpu v bazéne ktorý patril k hotelu. Nechápala som prečo ma sem zaviedol. Zrazu šiel za mňa a zakryl mi oči. Chcela som sa brániť ale nedovolil mi to. Viedol ma niekam a ja som mu musela len dôverovať. Počula som ako sme sa vzdiaľovali od ľudí. Bolo ich počuť stále menej a menej. Po chvíli sme zastavili. Čakala som kým mi odkryje oči. Keď to urobil, skoro sa mi zastavilo srdce. Slzy sa mi vtlačili do očí.
Keď som sa poobzerala videla som že sme za hotelom. Nebol tu nikto len my dvaja. Boli sme v záhrade ktorá patrila hotelu. Bolo tam nádherne. Nemala som slov. Záhrada bola krásne ozdobená a predo mnou bol nachystaný stôl pre dvoch. Pre mňa a pre neho. To čo pre mňa prichystal bolo neopísateľné. Hneď som ho objala a pobozkala. Neviem ako sa mu za toto odvďačím.
Chystala som sa sadnúť si k stolu. Ako pravý džentlmen mi odtiahol a pritiahol stoličku. On si potom tiež prisadol a po chvíli k nám prišiel čašník. Objednali sme si jedlo a potom bez slov sme sa na seba dívali. Bola som šťastná že ho mám. Že toto pre mňa robí. Boli sme v dosť luxusnom hoteli, kde určite vybavil aby sme boli v tej záhrade sami. Muselo ho to stáť veľa. Kým sme čakali na jedlo, chytil mi ruku.Lukáš
"Láska, milujem ťa z celého srdca. Od toho dňa som neveril, že mi ešte dokážeš odpustiť. Chcem aby si bola šťastná, aby sa ti splnilo všetko čo si praješ. Si môj poklad, ktorý som našiel a mam obrovské šťastie že ťa mám. Neviem si predstaviť život bez teba. "Teraz som sa vážne neudržala. Slzy mi stiekli dole tvárou. Nechcela som plakať. Vážne som sa bránila ale neudržala som to viac. Pobozkal mi dlaň a už aj k nám niesli jedlo.
Jedlo bolo vynikajúce. Čakala som, že sa najeme a pôjdeme domov. Spravil pre mňa dosť a nepotrebovala som viac. Už to že som s nim bolo pre mňa veľa. No vstali sme od stola, chytil ma za ruku a viedol dnu do hotela. Zastavili sme pri recepcii, kde niečo vybavoval s recepčnou a potom nás niekam zaviedla. Zistila som že nás vedie k tomu bazénu, ktorý som videla pred hotelom. Potom dodal.
Lukáš
"Tvoja mama ti zabalila plavky. Pôjdeme sa zabaviť. Choď sa prezliecť."To nemyslel vážne. Ideme sa kúpať? Tešila som sa ako malé decko. Netrápilo ma že ľudia na mňa zizali. Bola som šťastná. Rýchlo som sa šla prezliecť. Keď som vyšla z kabínky kde som sa prezliekla, Lukáš už na mňa čakal. Len v plavkách bez trička. Cítila som chvenie tam dole. Stačil jeden pohľad naňho a ja som bola hotová.
Chytil ma za ruku a zamierili sme si to do bazéna. Tam sme sa blaznili ako malé deti. Snažila som sa ho potopiť no márne. Bol taký silný že ním ani nepohlo. Jemu stačil jeden dotyk a bola som pod vodou. Nezáležalo nám na tom že pri nás boli ľudia. Bozkávali sme sa a objimali. Medzi nami to začínalo vrieť. Cítila som že ho potrebujem a že ho chcem. No nemohli sme si to rozdať v bazéne, kde bolo plno ludi. Myslím že on to cítil rovnako, hlavne keď som zacítila na svojom tele ako mu tvrdne jeho mužnosť. Radšej sa odo mňa dotiahol skôr ako by to skončilo niekde ďaleko. Znova sa mi zadíval hlboko do očí a dodal.
Lukáš
"Dúfam, že dnešný deň sa ti páčil" hladkal ma pri tom po líci.Lara
"Bol to najkrajší deň v mojom živote. Ďakujem ti za všetko. Vôbec si to nemusel pre mňa robiť. Neviem ako sa ti za toto odvďačím. Ďakujem."Lukáš
"Neďakuj mi za to. Všetko si si zaslúžila. Zaslúžiš si len to najlepšie. Milujem ťa."Lara
"Aj ja ťa milujem" znoba som sa k nemu privinula a pobozkala ho.Potom sa odo mňa odtiahol a povedal.
Lukáš
"Poď ideme"Vyšli sme z bazéna a šli sme sa obidvaja prezliecť. Bola som unavená z celého dňa a myslela som si že pôjdeme domov ale bola som na omyle. Zaviedol ma niekam inam..
Dnešná časť bola pekne romantická. Lukáš pre Laru prichystal krásne narodeninové prekvapenie. Prechádzka okolo jazera, večera v luxusnom hoteli, kúpanie v bazéne... No jej večer sa ešte nekončí. Čo Lukáš pre ňu ešte prichystal? Dúfam že sa tešíte na ďalšiu časť, lebo ja veľmi.
Svojej kamarátke ešte raz želám len to najlepšie k narodeninám a dúfam že si si užila tento deň poriadne. ❤
YOU ARE READING
First Love
Teen FictionUrčite sa vám už viackrát stalo že sa vám niekto zapáčil. Presne to sa stalo aj citlivému a hanblivému dievčaťu, ktorá má 18, žije bežný život, má milujúcu rodinu, úžasných kamarátov, chodí na strednú ale ešte nikdy nemala žiadny vzťah. Ako to dopad...