Věřte tomu nebo ne, ale hlavní myšlenka příběhu NEKO vznikla jako fan-fikce na Princ a Král (Ano, napadla mě fan-fikce na mou vlastní knihu). Jak jsem tak prvotní návrh rozvíjela, přidala jsem mnoho dalších motivů, které nejsou zcela originální, ale řekla jsem si, čert to vem, tohle píšu pro zábavu.
NEKO bude mnohem kratší a dějově méně propracovaný příběh než byl Princ a Král – je to pro mě výplň, než si uspořádám myšlenky a dám dohromady všechny informace, které budu potřebovat k napsání slibovaného spin-offu, který jen tak mimochodem prozatím nese název Hvězda a Kříž (Vím, zní to až moc ezotericky, ale nic lepšího jsem prostě nevymyslela, takže to berte stejně jako já, jen jako pracovní název, který se dá vždycky změnit)
NEKO bude dílo přebujené fantazie, se kterým nemám takové plány jako s Princ a Král (nebudu usilovat o jeho vydání v knižní podobě), což znamená, že se v něm můžou objevit dějové nesrovnalosti, usekané dějové linie, časové skoky, nesmyslné popisy a další šílenosti – jen varuju předem, NEKO píšu, abych se zbavila neodbytných myšlenek, které, jestli se nedostanou na papír, se mi v hlavě začnou vařit a mozek nakonec exploduje
Pro NEKO platí všechno, co platilo pro Princ a Král a ještě víc, protože bude obsahovat mnohem větší podíl sexuálních scén než moje první dílo
Proto pro zopakování:
- Tato práce je BL (Boys Love), yaoi, základním kamenem příběhu je romantický A SEXUÁLNÍ vztah dvou osob mužského pohlaví (kapitoly s intimními scénami nebudu v tomto příběhu označovat)
- Vzhledem k tomu, že prakticky veškeré své zkušenosti s literaturou a celkově tvorbou tohoto žánru jsem získala z anglických, či do angličtiny přeložených zdrojů, budu používat pojmy a výrazy v této oblasti v zahraničí zažité (V Princ a Král jsem se tomu úspěšně vyhýbala, tady se už snažit nebudu – pokud nebudete něčemu rozumět, nebo vám ujde kontext, prosím, požádejte o pomoc strýčka Googla nebo se zeptejte někoho zkušenějšího)
Proč jsem začala příběh psát?
- Z prostého důvodu: Jsem fujoshi
- V českém prostředí je téma BL omezené a opomíjené, je třeba ho rozšířit!
Která klišé se v příběhu neobjeví?
- Příběh bude končit „a žili šťastně až na věky"
- Ne všechny ženské postavy v příběhu budou mrchy
- První sex bude konsensuální
Jak dlouhé budou kapitoly a jak často budu aktualizovat?
- Kapitoly budou krátké, cca kolem 500 slov, takže budu pravděpodobně přidávat několik kapitol najednou
- Nemám tušení, jak budu mít čas, ale příběh bude opravdu krátký, takže vidím dokončení v horizontu několika málo měsíců, ne-li týdnů
Nezapoměňte komentovat, hlasovat i sdílet. Doufám, že se vám bude příběh líbit.
Enjoy! :-* :-* :-*
ČTEŠ
NEKO
FantasyArk je obyčejný čaroděj, který chce dostudovat vysokou školu a získat práci ve Státním alchymistickém výzkumném ústavu. Letošní volby do Collegia ho opravdu nezajímají a kandidáti už vůbec ne, na to prostě nemá náladu ani čas, studium je přednější...