IV.

807 69 2
                                    

Byli jsme od sebe už jen na pár metrů, když jsem zachytil jeho mužnou vůni. Silný zemitý pach alfa samce.

Měl jsem pravdu. Byl to on. Kočkodlak, kterého jsem tak obdivoval na trhu.

Neměl jsem odvahu ho oslovit. Veškeré mé sebevědomí se scvrklo do velikosti hrášku a schovalo se do míst, ze kterých jsem ho neměl odvahu lovit.

Přešel jsem blíže ke stěně soudní budovy, abych mu uvolnil cestu, a on mohl nerušeně projít kolem mě. Ve chvíli, kdy mě míjel, se však zastavil a otočil se ke mně.

Zalapal jsem po dechu, když jeho velká dlaň sevřela mé rameno a přitiskla mě ke studené zdi za mými zády. Přistoupil ke mně, až nás dělilo jen několik centimetrů. Cítil jsem teplo sálající z jeho těla.

Nepromluvil, jen se mi upřeně zadíval do očí. I přes to, že do uličky pronikalo jen slabé světlo z tržiště, jasně jsem viděl barvu jeho duhovek. Byly jako tekuté zlato. Teplé, pronikavé a plné chtíče.

Silným stehnem mi rozdělil nohy a těsně se ke mně přitiskl. Instinktivně jsem zvedl hlavu a přivítal vášnivý polibek.

Naše jazyky se propletly a já pil sladký nektar jeho úst. Líbali jsme se snad hodiny.

Ale ani ostatní části našich těl nezahálely. Ruce se vydaly na průzkum. Mapovaly silná ramena, pevná záda i štíhlý pas. Zajely pod vrstvy oblečení a podrobně se seznamovali s horkou kůží.

Najednou se ode mě odpoutal a já zasténal v protestu.

Jen se na mě zazubil a zlaté duhovky jeho očí mě ujišťovaly, že jsme ještě neskončili.

Otočil mě tváří ke zdi a znovu se ke mně přitiskl. Šikovnými prsty vypátral přezku opasku a rozepnul jí. Stejně rychle se vypořádal se zapínáním kalhot, které následně stáhl i se spodním prádlem. V porovnání s večerním vzduchem byly jeho ruce přímo žhavé.

Vylovil jsem z kapsy, která se nacházela někde u mých kolenou, lahvičku lubrikantu a podal mu jí. Bez zaváhání jí přijal a otevřel. Nalil si její obsah na prsty a s nimi zamířil tam, kde měl být lubrikant aplikován.

Zasténal jsem, když jsem ucítil, jak do mě proniká dlouhý prst.

Rychle zapracoval na mých sevřených svalech a brzo jsem byl stejně připravený jako on.

Znovu jsem zasténal, když ze mě vytáhl své šikovné prsty. Jen se na mě zazubil a odněkud vykouzlil čtvercový balíček kondomu. Jeho hranou mi ťukl do spodního rtu a já ochotně sevřel roh mezi zuby. Společně jsme balení otevřeli a on si ochranu nasadil.

Vstoupil do mě jediným dlouhým pohybem. Špičkou svého údu dráždil mou prostatu tak silně, až jsem měl problémy nabrat do plic dostatek vzduchu, abych neomdlel.

Bylo to rychlé a živočišné.

Stačilo pár přírazů, abych se dostal na hranu. A pak jediný dotek jeho velké ruky na mém nádobíčku a byl jsem hotový. Takhle silný orgasmus jsem nezažil už měsíce. Doslova se mi zatmělo před očima a nebýt pevných kamenů předem mnou a žhavého kočkodlaka za mnou, podlomily by se mi nohy.

Vystříkal jsem se na zeď soudní budovy. Bílé kapky byly i v přítmí jasně viditelné a zanechaly nejméně metr dlouhou vlhkou stopu. Bylo to hříšné, přímo dekadentní. A mně se to zatraceně líbilo.

Zasténání za mými zády mi dalo na vědomí, že i můj partner dospěl ke svému vrcholu. Naposledy do mě vrazil, až jsem ucítil jeho koule na svých.

Opřeli jsme se o zeď a snažili se popadnout dech.

Vystoupil ze mě a stáhl si kondom, na jehož konci udělal uzel a schoval ho do kapsy. Poté mě podepřel a pomalu mi pomohl upravit oblečení. Stejně šikovně jako ze mě oblečení dostal, ho zase vrátil na svá místa.

Když byl hotov, usmál se na mě a naposledy mě dlouze políbil.

Odstoupil ode mě a mrkl.

Pak už jsem viděl jen jeho vzdalující se záda. Mířil zpátky na tržiště.

Za celou dobu jsme nepromluvili jediného slova.

Tohle bylo kurva úžasný!    

***     ***     ***

Tahle píseň to podle mě vystihuje dokonale:

NEKOKde žijí příběhy. Začni objevovat