Poznámka autorky

472 25 2
                                    

V první řadě musím říct, že nejsem mrtvá! :-D

V druhé se musím omluvit, že jsem tak dlouho nezveřejnila žádnou kapitolu...

Na vysvětlenou jen pár poznámek: Od poslední kapitoly se v mém životě pár věcí změnilo a já jsem neměla moc času na psaní.

A co se dělo?

- Ukončila jsem studium

- Začala jsem pracovat na plný úvazek (a dva měsíce před Vánocemi to byl masakr, věřte mi)

- Přestěhovala jsem se

- A práci budu zase po Novém roce měnit...

Když už to bylo tak dlouho, chtěla jsem příběh dopsat a zveřejnit komplet, ale ukázalo se to jako nesnadný úkol. Už dvakrát jsem totiž Neka dopsala a dvakrát celý závěr kompletně smazala – v prvním případě mi přišlo, že byl závěr moc uspěchaný, nevysvětlený a celkově odbytý (samotnou by mě jako čtenářku takový závěr zklamal), podruhé jsem se pokusila trochu rozepsat a bylo to „trochu" moc...

Takže to, o co se pokouším teď, je pokus číslo tři a snad vyvážená kombinace předešlých dvou konců.

Pokusím se ho dopsat co nejdříve – přece jen bych teď do konce roku měla mít trochu víc času.

V tuhle chvíli jako malý vánoční dárek zveřejňuji alespoň těch pár kapitol, které už nemám v úmyslu měnit (nebo alespoň ne nijak zásadně).

Takže šťastné a veselé!

P.S.: Protože fyzicky opravdu potřebuju psát v jednom kuse, založila jsem si nedávno blog na instagramu. Kdybyste měli zájem, najdete mne pod nickem @kniha_svet_silence

NEKOKde žijí příběhy. Začni objevovat