XXII.

659 63 12
                                    

Protože Princ a Král přesáhl magickou hranici 10 tisíc přečtení, přidávám třetí kapitolu během jediného dne. 😘

***     ***     ***

Na chvíli mě ta myšlenka zarazila. Pak vyděsila. Nakonec jsem se musel jenom smát. Bylo to prostě absurdní.

Můj Neko a Ussirys P'Anthera? Prostě ne. Nebylo to možné.

Díky bohu za čerstvý vzduch, který mě obklopoval cestou domů, protože mi doplnil kyslík, jenž můj mozek očividně postrádal, když ho napadaly takové blbosti.

A proč jsem si byl tak jistý, že Neko a Ussirys P'Anthera jsou dva úplně odlišní kočkodlakové? Vysvětlení bylo jednoduché.

Artur Sinora byl hlavou jednoho z nejmocnějších druidských klanů. Druidové zástupce v Collegiu neměli, o to svobodněji se mohli rozhodovat, koho budou podporovat a případně svou podporu stáhnout nebo přesměrovat; třeba takoví čarodějové tuhle možnost neměli, protože mají zástupce v Collegiu a nepodporovat ho nehledě na situaci by bylo považováno za neloajalitu vůči rase.

Jako většina druidů i rod Sinora zaměřoval své cíle na léčitelství ve všech jeho podobách. Kdysi dávno se navíc některý z členů rodu oženil s goblinem a goblini, jak je známo, rozumí financím. Sinorové nejsou nejen jedním z nejmocnějších klanů, navíc jsou jedni z nejbohatších. Vlastní holdingovou společnost, která vyrábí léky, provozuje nemocnice, lékárny i lázně, wellness centra, kosmetické salony a všemožné podniky, které souvisí nejen se zdravím, ale i krásou.

S hlavou rodiny Arturem Sinorou se znám – jak jsem zmiňoval, byl mi jeho hlas povědomý, jen jsem ho nemohl zařadit. A stejně tak znám i jeho dva nejstarší syny, už zmiňovaná dvojčata Alana a Evana. Dvojčata také často mluví o svém nejmladším bratrovi, ale s tím jsem se nikdy nesetkal – z nějakého důvodu se nikdy neobjevuje na veřejnosti se svou rodinou a důvody jeho izolace jsou už léta zdrojem řady konspiračních teorií.

Ale zpátky k tématu.

Sinorovi a má rodina se pohybují ve stejných společenských kruzích. Obklopují se podobnými nadpřirozenými – myšleno stejného postavení, finančního zázemí a společenské důležitosti. Bod mého zájmu: Artur Sinora by nepodporoval nikoho, kdo by do tohohle vzorce nezapadal a jak všichni věděli, Ussirys P'Antera splňoval všechny podmínky.

To podporovala i Arturova vlastní slova, když zmiňoval, že Ussiryse viděl vyrůstat. Sinorovi se pohybují pouze v těchto zmiňovaných kruzích. Jsou ty samé kruhy, ve kterých se pohybují moji rodiče. Stejné kruhy, které nutili snad od pěti let navštěvovat i mě.

Pořádá se spousta akcí, na které jsou zvány i děti a mnoho nadpřirozených se rádo chlubí svými ratolestmi a ještě radši je sdružují, aby si už od malička budovali známosti a navazovali v budoucnu prospěšné kontakty.

I když je Ussirys P'Antera o něco starší než já, není možné, abych ho na některé z takových akcí v minulosti nepotkal. Musel se jich účastnit, jinak by o něm kolovaly stejné fámy jako o nejmladším Sinorovi a to pokud dobře vím, nekolují.

Přestože jsem si nevybavoval, jak vypadá, nebo jestli nás v minulosti někdo představil, určitě jsme se museli potkat. Náš svět není tak velký a myslím, že už jsem dostatečně vysvětlil, jak to chodí, narodili-li jste se do některého ze slavných rodů, což Eugenové i P'Antherovi jsou.

A já si byl na sto procent jistý, že Neka jsem poprvé potkal toho dne před pár týdny na politickém meetingu. A Neko není někdo, na koho bych mohl po prvním setkání zapomenout. I kdyby mě nepřitahoval na první pohled, jako se to stalo tehdy, někoho takového vzezření a síly bych si zapamatoval.

Takže chápete mé ulehčení? Neko nemohl být Ussirys P'Anthera. Prostě nemohl.

Opravdu jsem si oddychl.

Nedokázal jsem si ani představit, jak by asi tak vypadal náš vztah dál, kdyby se ukázalo, že můj tajemný milenec kandiduje do Collegia. Vždyť to není jen politika. To je ta nejvyšší liga. Zvolení zástupci nejsou politiky z povolání – nepracují od devíti do pěti, ale dvacet čtyři hodin denně sedm dní v týdnu a to i o víkendech a svátcích.

Pokud byste se mě ptali, jak si představuji nejhoršího partnera, řekl bych vám politik. Nesnáším jejich agitaci, jejich neustálé přesvědčovaní o jejich vlastní neochvějné pravdě.

Kdyby Neko byl Ussirys P'Antera nezbylo by mi nic jiného, než se s ním rozejít. Ukončit náš vztah ať už byl jakýkoli. Odejít a nikdy se neotočit.

Byl jsem tak rád, že Neko nebyl tímhle kandidátem.

Byl jsem už vykoupaný a chystal se do postele, když jsem si vzpomněl na jeden malý detail, který mě nějakou dobu trápil, ale pak jsem ho hodil za hlavu.

Vzkaz podepsaný iniciálou R.

Ale ne, to byla blbost.

Logicky jsem sám sobě dokázal, že Neko není Ussirys P'Anthera. Protože na sebe pravidelně narážíme na předvolebních akcích, můžu jen usuzovat, že nejspíš pracuje pro nějaký volební tým. Jelikož je kočkodlak, nejspíš pracuje pro Ussiryse P'Antheru. Pracovat pro politika a být politik jsou dvě úplně odlišné věci – s tou druhou možností nemám nejmenší problém. A ta iniciála? Nejspíš jenom shoda náhod, je přece tolik jmen a tolik přezdívek začínajících na písmeno R, nebo ne?

„Rys! Rys! Rys!" znělo mi v uších Filipovo skandování, když jsem násilím zavíral oči a nutil se dál o tom nepřemýšlet a pohroužit se do uvolněného stavu, abych mohl usnout.

Neko není Ussirys P'Antera, takže zmlkni mozku a spi!

NEKOKde žijí příběhy. Začni objevovat