Huszonegy

1.6K 110 15
                                    

˙Taehyung POV˙

Ariana Grande jól ismert Dangerous Womenje szólt a kültéri hangszórókból. Az idő kezdett lehűlni, a napkorong is eltűnt már az égről, de az előttem vonagló lányt, ez cseppet sem zavarta. Lazán dobálta a haját, és hagyta, hogy a csodálatos énekesnő hangja magával ragadja őt. A lábaim alig akartak mozogni, annyira lekötötte a figyelmemet, hogy Kira milyen mozdulatokat tesz. Az ajkába harapva, énekelte a dalszöveget, a szemeit lehunyva ringatta a csípőjét, majd a refrénnél felemelte a fejét és egyenesen a szemembe nézett.

- Somethin' 'bout you makes me feel like a dangerous woman – az ajkai csillogtak a nedvességtől, ahogy a szavakat formálta én meg szerettem volna magamra hívni egy mentőt szívroham gyanújával. Közelebb lépett hozzám, amíg ismétlés volt. Aprócska aranyos kezeit a nyakam köré csúsztatta, csípőjét szorosan az enyémhez préselte, az én kezeim pedig halottan csüngtek az oldalamon. Nem bírtam felemelni őket a helyzet abszurditása miatt. Kissé elnyílt szájjal figyeltem, ahogy Kira továbbra sem szakítva meg velem a szemkontaktust, folytatja a szöveget. - somethin' 'bout you Makes me wanna do things that I shouldn't

Döbbenten néztem rá, fel sem fogva, hogy milyen dalszöveget énekelt nekem gyakorlatilag. Kirára nincs jó hatással az alkohol az már biztos! A szám lassan a végéhez közeledett, de Kira még mindig rám volt akaszkodva. Akármennyire is szerettem volna magamhoz ölelni, és hagyni neki, folyamatosan az járt a fejemben, hogy mindketten kapcsolatban vagyunk és oké, hogy én nem szerettem Dahyunt, de tudtam, hogy Kira szereti Jungkookot, vagy ha nem is szereti, még nagyon erősen kedveli. Nem mertem körbe fordulni, nehogy kiszúrjam a tömegben Jint vagy Hobit, mert nem tudtam volna nekik megmagyarázni, hogy miért ölelget úgy Kira, mintha én lennék az alkalmi egyéjszakás kalandja.

- Kira-ya. – hajoltam a lány füléhez, hogy biztosan hallja, amit mondok neki. – Nem lenne jobb, ha lefeküdnél aludni?

- Csak, akkor, ha te is velem alszol! – kuncogott pimaszul. Erősen lehunytam a szememet és vettem egy mélyebb levegőt. Elég sokat ivott, ahhoz, hogy ráfoghassam, de már órák óta ezt csinálta. Flörtölni próbált velem, kétértelmű megjegyzéseket ejtett ki a száján, és minden alkalommal, amikor tudott hozzám dörgölte magát. Alapjáraton semmi bajom nem lett volna ezzel, sőt én is beszálltam volna én is a játékba. De tisztességtelennek éreztem a dolgot Jungkookal és Dahyunnal szemben.

- Gyere, felviszlek a szobádba. – ráztam a fejem kelletlenül és az alkarját megragadva megpróbáltam átvágni a táncoló tömegen, akiknek fel sem tűnt a párosunk. A nappaliban zavarba ejtő látványt nyújtott, hogy legalább három pár smárolt egymással a kanapén, a másik embereket teljesen figyelmen kívül hagyva. Még szerencse, hogy egy korty alkoholt sem ittam, hogy vigyázzak Kirára és nem csinálok ilyeneket.

Kira kirántotta a kezét a szorításomból és felpattant egyik lábával az első lépcsőfokra, majd a másodikra. Ezt majdnem félútig eljátszotta, amikor szembefordult velem, amitől megtorpantam. Egy pár centivel állt magasabban, mint én és ez volt az egyik kivételes alkalma, annak, hogy magasabbnak mondhatta magát tőlem. Kinyújtottam a kezeimet két oldalra, hogy megkapaszkodhassak a korlátokban, miközben Kira újból a nyakam köré vezette a karjait.

- Már nem tetszem neked? – kérdezte lebiggyesztette ajkakkal, félre billentve a fejét. Az egyik kezével csavargatni kezdte a hajamat, amitől kirázott a hideg. Miért csinálja ezt velem?

- Ez hogy jutott most eszedbe? – ráztam a fejemet nevetve, megpróbálva lazára venni a helyzetet, holott belül egyáltalán nem voltam ennyire laza.

- Miért Dahyun kell neked? – nyomta neki a homlokát az enyémnek. – Ő szebb nálam? Okosabb? Miben jobb ő, mint én?

Nem hittem a fülemnek. Kira féltékeny lenne Dahyunra? Jiminnek igaza volt, amikor a múltkor azt mondta, hogy látta majd megeszi Kirát a féltékenység, amikor ránéz a barátnőmre?

képtelenség | kth✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora