Hogwart, dziesięć lat później
Po zmianach w prawach dotyczących dzieci i śmierci Voldemorta, klasy w Hogwarcie znacznie się zwiększyły. Po ośmiu latach pracy Harry został awansowany na wicedyrektora, gdy Albus Dumbledore przeszedł na emeryturę. Ginny Potter zastąpiła Madam Pomfrey jako główny szkolny uzdrowiciel, a Hermiona Weasley została nauczycielką Transmutacji, gdy obowiązki dyrektorki uniemożliwiły nauczanie profesor McGonagall.
Harry zbudował dla Ginny domek w Hogsmeade. Mieszkańcy nazywali go Dworem Potterów, ale oni nazywali go domem. W budynku mieściło się dziesięć sypialni, gabinet, biblioteka i boisko do quidditcha na tyłach. Zgredek i Mrużka pracowały tam, jak skrzaty domowe Potterów.
Ginny była wdzięczna za tę pomoc, jako że miała czwórkę dzieci do wychowania. Pierwsza urodziła się Molly Lily Potter, rudowłosa, zielonooka dziewczynka. Potem pojawili się James Artur, Ronald Albus i Hermiona Minerva.
Ron i Hermiona woleli skorzystać z kwater nauczycielskich w Hogwarcie. Ron pomógł Armatom z Chudley zdobyć ich pierwszy w historii puchar świata i to od razu dwa razy z rzędu. Hermiona urodziła trójkę dzieci: Harry'ego Ronalda, Emmę Ginewrę i Susan Jane.
Fred i George w końcu spotkali rudowłose bliźniaczki z Hiszpanii i poślubili je. Wzięli ślub jako ostatnie z dzieci Artura i Molly.
Severus i Serena Snape pozostali w Hogwarcie. Kiedy wyszedł ze szpitala po bitwie z Voldemortem, zaczął rozmawiać z Sereną o ciąży. Usiłował przekonać żonę, że będzie beznadziejnym ojcem i nigdy tak naprawdę nie lubił dzieci. Jego żona jedynie uśmiechała się i zmieniała temat.
Po frustrujących dziewięciu miesiącach promieniejący szczęściem Severus Snape trzymał swoją córkę, Selenę, w zagłębieniu jednego ramienia, a syna Setha w drugim. Uśmiechnął się do zmęczonej żony i podziękował jej. Odpowiedział uśmiechem i zapewniła go, że nie zamierza już nigdy więcej rodzić dzieci.
Za rok dzieci miały zacząć naukę w Hogwarcie. Ale jako że dorastały z zamku, otoczone magią, nie miały w sobie typowej nerwowości przed pójściem do najlepszej szkoły magii na świecie jak ich rówieśnicy.
Severus i Harry wciąż pracowali nad określeniem granic dla jego możliwości. Dopiero w dwudziestym szóstym roku życia moc Harry'ego przestała rosnąć. Wedle wszelkich przekazów był wtedy potężniejszy od Merlina. W wieku dwudziestu pięciu lat przejął przywództwo w Zakonie Feniksa i zmienił go w organizację, której celem było zbliżenie świata magicznego i mugolskiego.
KONIEC
CZYTASZ
Kryształ Dusz
FanfictionSequel Armi Dumbledora! 7 rok Chłopca Który Przeżył! Czy Harry przeżyje? Jak potączą się losy bohaterów?