-TINTA SANG AUTHOR NAN ABSURD-

360 38 52
                                    

Ada yang pening lalat?

Nah..Actifast. 💊💊💊💊

Tak usah pening-pening la.. Cerita ni memang mengarut alias absurd yang melampau tahap dewata raya.

Bingung dengan alur ceritanya? 
Ya memang disengajakan supaya kita pening bersama-sama..

Apa-apa pun, cerita ni tamat dalam cara yang menyonsang arus penulisan normal. Senang kata, ending yang aneh untuk jalur cerita yang juga aneh daripada seorang yang suka menulis dengan cara yang mengganggu-gugat skala kenormalan sastera yang biasa.

P/S:

Akak ada buat simple calculation tahap darjah empat tau.Ikut pengiraan akak, purata pembaca yang menekan butang VOTE dalam lingkungan 14-18 orang setiap bab. Akak tak batak VOTE, okay! cuma nak kata, 14-18 orang sama yang menekan bintang di sudut kiri skrin telefon /komputer tu-anda semua adalah rakan dan sahabat terbaik dunia berwarna oren ini. Terima kasih banyak-banyak. Mengenangkan anda semualah, waima betapa malasnya akak hendak muatnaik bab baru+ kemalasan melampau jari menekan keypad, akak susah hati kalau membiarkan dua atau tiga hari lewat publish bab baru.

Tak lupa nak mention skuad ipar-duai Rumah Agam..

Bagi pembaca yang sudi membaca tiap bait kata mengarut akak dalam trilogi Last Hunter ni, terima kasih juga diucapkan. Hairan juga kadang-kadang. Buka saja wattapad, jumlah bacaan dah bertambah. Kiranya ada juga yang sudi singgah ke buku maya yang entah apa-apa ni.

Akhir sekali,
Akak memohon maaf jika sepanjang kebersamaan kita dalam buku maya ini ada sesuatu yang menyinggung dan mengguris perasaan.Sesungguhnya yang buruk itu adalah datang daripada khilaf akak sebagai manusia biasa.

Dengan lafaz jutaan terima kasih dan mohon maaf, sauh tinta trilogi LAST HUNTER  berlabuh di sini.

Akhir kalam
mynameismas
22 November 2019

Last Hunter :  DistopiaWhere stories live. Discover now