"Mēs kopā uzaugām." Rovans atbildēja uzmetot ašu skatienu Maiklam. Taču Maikls klusēja un ļāva viņam runāt.
"Taču, kad Maikls pārvācās un vairs nedeva nekādu ziņu mums par sevi, musu draudzībai bija pienākušas beigas." Viņš skatoties uz Maiklu teica.
Maikls smagi nopūsdamies piegāja pie dīvāna un apsēdās tajā.
"Piedod, tu zini cik ļoti man riebās doma par pārvākšanos." Maikls ierunājās.
"Un kas pie velna ir viņš?" Viņš paskatoties uz otru uzbrucēju jautāja.
"Tas ir Lūks, mans partneris." Rovens apsēžoties mazliet atstarpus no Maikla paskaidroja.
Es nekustoties ne no vietas apstulbusi stāvēju, jo ja godīgi man tikai tagad pieleca, cik patiesībā maz es zinu par Maiklu, un tas mani šobrīd biedēja. Taču tas nav galvenais iemesls. Šī situācija mani vienkārši mulsināja, jo cilvēks kurš man pie deniņiem turēja ieroci nu sēž dīvānā kopā ar Maiklu un abi tērzē par saviem vecajiem laikiem.
"Es tulīt atgriezīšos."Noteicu un pagriezusies soļoju prom, jo man vajadzēja svaigu gaisu.
"Medison, pagaidi." Maikla balss iesaucās un es dzirdēju soļus sev sekojam es biju tikusi jau līdz otram stāvam, kad viņš mani satvēra un pagrieza pret sevi.
"Viss kārtībā?" Viņa skatiena bija manāmas raizes.
"Jā." Es pamājusi ar galvu noteicu. Taču tas pat man neizklausijās ticami.
"Medison, kas noticis?" Maikls maigi jautāja.
"Man... Es vienkārši uz mirkli apstulbu tas viss. Man viss kārtībā tiešām." Es vāji pasmaidīju Maikla virzienā.
"Nāc šurp." Viņš smaidot noteicis, ievilka mani apskāvienā.
"Es neļaušu kādam nodarīt tev pāri, patja tas būs Rovens vai kāds cits, sarunāts?" Viņš man pie auss nočukstēja. Es pamāju ar galvu atbrīvojoties no viņa apskāviena. Viņš uzspieda man ašu,bet maigu skūpstu uz lūpām.
"Tagad ejam." Viņš satvēris manu roka veda mani atpakaļ lejā. Tikuši atpakaļ dzīvojamā istabā skatam pavērās Lūks un Rovens kuri nu jau abi sēdēja dīvānā un par kaut ko sarunājās Ieraudzījusi mūs viņi apklusa.
Maikls apsēdās brīvajā vietā uz dīvāna un iesēdināja mani sev klēpī.
"Drīkstu, ko jautāt?" Lūks jautāja.
"Jā." Maikls vērodams mani atbildēja.
"Kāpēc tu viņu nosauci par Medisonu, ja viņu sauc Sema Klārka?" Viņa jautājums lika man apmulsts un es paskatijos gan uz viņu gan uz Maiklu.
"Jo viņa ir Medisona Stouna, nevis Sema." Maikls bija viegli aizkaitināts, kas mani pat nepārsteidza.
Es redzēju kā Rovens mūs vēro un viņa skatiena bija kas aizdomīgs. Bet varbūt man tikai tā likās.
"Pastāsti, Maikl. Kur tu biji visus šos div ar pus gadus un kur tu atradi šo meitenk, jo tev viņa piestāv." Rovens domīgi noteica, liekot Maiklam iesmieties.
"Viņa bija blakus garāžā." Viņš noteica, liekot man acērēties pirmo reizi, kad tikāmies.
"Un es biju tikai pāris dienu attālumā no šejienes, un dariju to, ko viss labāk protu." Maikls piemetināja.
'Klau Maikl, es gribu jums palīdzēt. Ja tu protams mums to ļausi." Rovans ierunājās, pat pārsteidzot mani.
"Protams." Maikls atbildēja.
Viņi bija iegrimuši sarunās, kamēr es sev virtuvē taisīju tēju. Maikls bija tā aizrāvies ar sava drauga izprašnāšanu, ka pat nebija pamanījis, kā skrien laiks.
Pa šo dienu man vairāk kārt bija jādzird atvainošanās gan no Lūka, gan Rovena, lai gan es jau vairak kārt teicu, ka man viss kārtībā un viss ir aizmirtsts. Bet ir interesanti redzēt Maiklu šādu, smejamies un smaidot un tik ļoti iegrimušu atmiņās. Izrādās, ka Maikls iepriekš dzīvoja Toronto un kopā ar Rovenu viņi uzsāka sacensties ielas sacensības un tā arī Maikls bija iepazinies ar Džasperu un Brendonu.
Kā arī viņš smalkāk izstāstīja par mūsu iepazīšanos. Patiesībā es gaidiju, to brīdi, kad mūsu ciemiņi dosies prom, ne jau tapēc ka man nepatika viņu kompāniju, tieši pretēji, viņi jauki un ar viņiem viegli vedas sarunas. Bet gan tāpēc, ka es vēlos pati iztaujāt Maiklu sīkāk par viņa pagātni un viņu pašu.Sveiki, es vienozīmīgi atdzīstu, ka šī ir garlaicīga un murgaina daļa, bet nākamā būs interesantāka.
Es gribu jums visiem pateikt, ka jūs man ļoti daudz nozīmējat un motivējat, tapēc lūdzu sargiet sevi un rūpējamies visi par savu veselību!
Tapēc es jums visiem novēlu veselību šajā laika posmā! 🌞MAZGĀJAM ROKAS UN PALIEKAM MĀJĀS! 👐
Ar mīlestību jūsu mopsītis 🖤
YOU ARE READING
Aizmirstais talants
RandomParastas meitenes dzīve, problemas un vēl lielākas problēmas. Medisonas dzīve ir sarežģīta un skola to nepadara vieglāku. Taču uzrodas vēl lielākas problēmas par līdzšinējam. Nejaušība vai tomēr liktenis, nonākt vietā, kur Medisona sev apsolījusi ne...