Medya; Gökşin Derin- Bu Akşamda Aklımdasın
•Melek Güneri - Bölüm 55•
Oğuz arabaya inince Kübrayla konuşmuştuk. Yine Yavuz'la tartıştılar zannetmiştim ama çok farklı bir şey çıkmıştı.
Kübra hamileydi!
Nasıl olduğunu bunun nasıl mümkün olduğunu soramadım. Durmadan ağlıyordu. Ailesinin öğreneceği durumunda onu reddedeceklerini düşünüyordu. Haksızda sayılmazdı. Ailesini tanıyordum. Kübra'yı reddedebilir başka şeylerde yapabilirlerdi.
"Kübra'm iki çaren var biliyorsun değil mi? Ya aldıracaksın -bunu düşünmemeni istiyorum- ya da Yavuz' a olan biteni anlatacaksın"
Burnunu çekerek "Benimle bebeğim için evlensin istemiyorum! Onu yük olarak görsün istemiyorum"
"Kübra Yavuz'u tanırım sen ona şu dakika evlenelim desen kabul eder. Kendi bebeğini yük olarak kim görmüş ki o görsün?" boynuma sarılarak
"Melek ben ne yaptım! O gece nasıl o hale geldiğimizi bile bilmiyorum" Tekrar ağlamaya başlamıştı. İçim burkuluyordu bu haline. Oğuz'u aramıştım ama meşguldü. Mesaj bırakıp gelmesini söyledim. Yavuzu en iyi o bilirdi. Dakikalar sonra geldiğinde olan biteni anlatmıştık. Benim gibi o da şaşırmıştı. Yavuz'un bilmediğini öğrenince adeta kıyameti kopartmıştı. Zar zor sakinleştirmiştim. Haklıydı. Bizden önce bebeği babasının öğrenmesi gerekirdi.
"Oğuz Melek'de senden saklamıştı!" Kübra ve Oğuz'un arası çok gerilmişti.
"Kübra! Melek keyfinden gizlememişti. Sen de biliyorsun" Kübra'nın bir anda bana laf atmasıyla donup kalmıştım. Ben ve onun durumu aynı şey miydi? Benim kocam göreve gitmişti. Allahın cezası görevde 6 ay kadar sürmüştü. Ellerim sinirden titremeye başlamıştı. Bu halimi gören Kübra telaşla "Melek özür dilerim. Ben öyle söylemek istemedim" burnunu çekeleyip "Ben- ben iyi değilim. Ne olur affet Melek!"
"Kübra, sen yanımda değil miydin?! Görmedin mi ne haldeydim. Yanımda ailelerimizin olmasına rağmen kimse Oğuz'un yerini tutabildi mi? Kimse kızımı babası gibi sevebildi mi? Aşerdiğim zamanlarda bir şey isteyebildim mi?" Pişmanlığı yüzünden okunabiliyordu. "Kübra, Yavuz'u ara ve söyle. Eminim ki bebeğini sahiplenecektir. Sahiplenmezse bile biz varız. Aileni mi sorun ediyorsun? Sen kendi ayakların üzerinde durabiliyorsun Kübra! Kimsenin seni yönlendirmesine izin verme" aramızdaki mesafeyi kapatıp sarılmıştı. Ailesinden hep korkarak yaşamıştı. Bu zincirleri kırma vaktiydi.
"Ben Yavuz'u arıyorum" telefonunu bulup Yavuz'u aradı. Aramaya basmasıyla açması bir oldu. Sanki aramasını bekliyordu. Uygun bir dille durumunu izah ettiğinde Yavuz'un bir göbek atmadığı kalmıştı. Kübra şaşırmıştı ama Yavuz'un bu tepkisini az çok tahmin ediyorduk. Kübra'ya yarına Ankara'da olacağını canı ne isterse Oğuz'a söylemesini onun temin edeceğini söylemişti şapşal. Daha 1 aylık bebek aşerir miydi hiç?
Kübra sevinçle ağlayarak sarılmıştı. Oğuz'dan az önceki tepkisi için özür dilemişti. Oğuz alınganlık yaparak ondan değil benden özür dilemesini istemişti. Bu olayı da hallettiğimize göre geriye bir tek ailesi kalıyordu ki onların bu evliliğe engel olmasına izin vermezdi Yavuz. Öykü Deran'ın uyku vakti gelince Kübra'yla vedalaşarak evimize geçmiştik. Yol boyu Oğuz söylenmişti. Arkadaşım olduğu için pek takmamıştım ama anlaşılan o hoşnut kalmamıştı Kübra'nın laflarından.
"Acaba benim kocam ne yemek istiyor?" Hamileliğim sırasında epey bir yemek yapmayı öğrenmiştim.
"Herhalde kocacım ne yemek yapacaksın demek istedin?" Dedi alayla Oğuz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBİN EKSENİ
ChickLit•2018 wattys son liste adayı Polis #1 Bir hemşire ve bir polisin aşkı ne kadar tuhaf olurdu ki? GERÇEKLERDEN ESİNLENEREK YAZILMIŞTIR!! 18.09.2017