•Melek Erden - Bölüm 3•1 saati aşkındır Kübra'nın kombin yapmasını bekliyordum. Anlaşılan onun giymesini beklersem ben geç kalacaktım. Onu kenara itip dolaptan siyah dar kotumu ve üstüne mavi tişörtümü aldım.
Banyoda kıyafetlerimi giydikten sonra odaya döndüğümde Kübra'yı aynı vaziyette bulunca az önce yaptığım eylemi tekrarlayarak kenara ittim.
Siyah bir bluz ve yırtıklı kotunu eline tutuşturup gönderdim. Buluşma saatine onun yüzünden hep geç kalıyorduk.
Siyah rimelimi çekip makyaj çantasını kaldırıyordum ki aynadan arkamda gördüğüm yüzlerle olduğum yere sindim. Rengin, Kübra ve Berra sinsi bakışlarla bana bakıyordu.
Rengin ve Berra beni olduğum yerde iyice oturtup sımsıkı tuttular. Kübra eline aldığı -daha adını bilmiyorum- yaklaşmaya başladı.
"Kübra! Lütfen yapmayın ya. Ben böyle iyiyim. Bak ne isterseniz yaparım ha?" Bir umutla onlara baktığımda
Rengin "Hiç boşuna debelenme. Kızım erkek Fatma gibi dolanıyorsun ortalıkta. Kız dediğin bakımlı olacak az" onun sözünü bu defa Berra devraldı.
"Bizim dışımızda kız olarak bir tek Merve var. Gerisi erkek, giyim tarzın bile öyle! az etek giyin da?"
"Öf sizinle uğraşamayacağım ha?! Ne yapıyorsanız yapın" demem ile alttan pantolonumu çekiştirmeye başladılar. Yok artık! Düşündüğüm şeyi yapmayacaklar değil mi?
Berra kendi dolabından çıkardığı dize kadar gelen çiçekli elbiseyi bana uzatıp "Haydin!"
"Kızlar yanımda erkeklerde okacak bilmiyorum fark-" Rengin beni ittirerek
"Hadi giyin gel yoldurma kendini"
Ayaklarımı yere vura vura banyoya girip elime tutuşturdukları elbiseyi giyindim. Bu ne böyle çiçekli böcekli hah! Çıldırmama ramak kaldı.
Banyodan çıktığımda Rengin gözlerini kocaman açmış ve direk bacaklarıma bakıyordu. Yanındaki Kübra'yı dürterek "Lütfen onların kir olduğunu söyleyin"
Kübra ve Berra bir ağızdan sinsice sırıtarak "Maalesef" dediler. Kesinlikle üşendiğimden yapmıyor değilim.
Rengin transtan çıkmış gibi "Hemen cerrahi setimi getirin sağdan soldan geliyorlar" Cerrahi seti ne diye soracak olursanız siz sormadan söyleyeyim 'Ağda Seti' yurtta kıllı kimi görürse direk odaya tıkıyor ve yolmaya başlıyor. Yurttaki kızların artık bacaklarını kapatacak şeyleri giydiğine şahit olmuştuk.
Beni yere oturtup eline yapıştırmalı olanlardan alıp ısıttı. Ben hâlâ bir umut vazgeçer diye yavru köpek bakışı atmaya çalışıyordum. Bana mısın demeyerek kağıdı yapıştırdığı gibi çekti. Ağzımdan yurdu ayağa kaldıracak bir inleme çıkmıştı.
Koridordaki kızların "Yazık, gene kime bulaştı" dediklerini duyduk. Rengin konuşulardan hoşnut olmuş olacak ki daha bir mutlulukla yapıştırdı ikincisini. Ben ne günah işledim?
Yarım saat içinde 'yolma' dediğimiz işlemini tamamlamıştı. Ben de Melek isem acısını çıkartırım!
Neyseki spor ayakkabı giymeme izin vermişlerdi de kokoş topukludan zor yırtmıştım.
Kızlara göre şu an da giyindiklerim çok normal olabilir ama ben bu yaşıma kadar annemin zoru haricinde etek giyinmişliğim tek tüktü. Rahat oturamıyordum etekle bu yüzden kolay yolunu bulmuştum.
Saçlarımı da düzleştirmişlerdi. Aynadan kendime baktığım ben sanki ben değilim.
Bileğimdeki saatten yarım saatimin kaldığını görünce oturduğum yerden fırladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBİN EKSENİ
ChickLit•2018 wattys son liste adayı Polis #1 Bir hemşire ve bir polisin aşkı ne kadar tuhaf olurdu ki? GERÇEKLERDEN ESİNLENEREK YAZILMIŞTIR!! 18.09.2017