1.5

10.2K 1.4K 47
                                    

《Zawgyi》

1.5[တုယန္႔ဘဝ]

ယြင္ခယ္ဟာ ေနာက္ဆံုးေတာ့ လူငယ္ေလးတစ္ေယာက္ကို ျပဳစုပ်ိဳးေထာင္ရတာ မည္မၽွခက္ေၾကာင္း သိသြားပါေတာ့၏။ သူ႔လက္ေထာက္ကို ထြက္သြားဖို႔ လက္ခါျပလိုက္ၿပီး စားပြဲေပၚက ဖြင့္ထားသည့္ ထမင္းဘူးကိုပါ တခါထဲ ၾကည့္လိုက္သည္။ အဲဒီေနာက္ေတာ့ ယြင္ခယ္က ဆိုဖက္ထက္တြင္ ထိုင္ခ်လိုက္ရင္း ထိုကေလး ခ်ထားသည့္ခြက္ကို ေကာက္ကိုင္ကာ ေမးလိုက္၏။ "ဗိုက္ဆာလို႔လား?"

"ခဏေလး" ယဲ့က်စ္က်ိဳးက ယြင္ခယ့္လက္ထဲမွခြက္ကို ေဝးေဝးသို႔ထားလိုက္သည္။ "ကၽြန္ေတာ္ ဒီခြက္နဲ႔ ေသာက္ထားတာ"

"ဒါ ကိုယ္ေသာက္တဲ့ခြက္"

သူက ခဏေလာက္ ေတာင့္ခဲမိသြားၿပီး စိတ္ျပန္တင္းကာ မ်က္ႏွာေျပာင္ေျပာင္ႏွင့္ပဲ ေျပာလိုက္ရသည္။ "အခုကစၿပီး ကၽြန္ေတာ့္ဟာ ျဖစ္သြားၿပီ"

ရပါတယ္ေလ .. ဒါက တကယ္ေတာ့ လူငယ္ေလးေတြ ပုန္ကန္တတ္တဲ့ အရြယ္ အပိုင္းအျခားကို ေရာက္ေနတာပဲ ... ယြင္ခယ္က ကေလးကို ေသေသခ်ာခ်ာကို စူးစိုက္ၾကည့္ေန၏။ ေခါင္းအစ ေျခအဆံုး ထိုကေလးရဲ႕အက်ႌေပၚက တံဆိပ္ အမွတ္အသားေလးကေန ရႉးဖိနပ္ႀကိဳး ေျပေလ်ာ့ေနတာအထိကို ေစ့ေစ့စပ္စပ္ ၾကည့္ေနတာျဖစ္၏။ တစ္ကယ္ေတာ့ ခႏၶာကိုယ္ကိုျဖတ္ၿပီး ေျပာင္းလဲသြားတဲ့ စိတ္အတြင္းထဲထိ ျမင္ႏိုင္ခဲ့ပါလၽွင္ ...

သူက ယြင္ခယ္၏အၾကည့္ေၾကာင့္ ခႏၶာကိုယ္ပင္ ေတာင့္ဆတ္သြားသလို ခံစားလိုက္ရၿပီး ကမန္းကတန္း ေခါင္းစဥ္ျပန္ေျပာင္းလိုက္ရသည္။ "ဒီခြက္ထဲက လဘက္ရည္က မမလီလီရဲ႕ ထမင္းဘူးထဲကပါတာ ... ကၽြန္ေတာ္ နည္းနည္းေလးပဲ ေသာက္ၾကည့္ရေသးတယ္ ... လဘက္ရည္က တစ္ခုခုမွားေနတယ္လို႔ ထင္တာပဲ"

ထင္ထားတဲ့အတိုင္းပဲ ယြင္ခယ္ရဲ႕အာရံုက ေျပာင္းသြားကာ ခြက္ကို ျဖည္းျဖည္းခ်င္း ေကာက္ယူလိုက္ၿပီး အနံ႔ကို ရွဴၾကည့္လိုက္၏။ "ဘယ္ေနရာက မွားေနတာလဲ?"

"ကၽြန္ေတ္ အေသးစိတ္ေတာ့ မသိဘူး
.. ဒါေပမယ့္ ဒီလဘက္ရည္မွာ ျပႆနာတစ္ခုခု ရွိေနတာေတာ့ ေသခ်ာတယ္ ... ေသာက္လည္းေသာက္ၿပီးေရာ ကၽြန္ေတာ့္စိတ္က ခ်က္ခ်င္းပဲ လြတ္လပ္ေပါ့ပါးသြားတယ္ ငွက္ေမြးတစ္ခုလို ေပါ့ပါးသြားတာ ေနာက္ၿပီး စိတ္လည္းရႈပ္ေထြးလာတယ္ ..... ဒါက သတင္းေတြထဲမွာ ပါလာတတ္တဲ့.လကၡဏာေတြနဲ႔ တူေနတယ္လို႔ ဘာလို႔ ကၽြန္ေတာ္ ခံစားေနရတာလဲ ... ေစာနက ကိုကိုယြင္ခယ္ ရွဴၾကည့္လိုက္တဲ့ တစ္ခုက ....." သူက စိုးရိမ္ၿပီး တြန္႔ဆုတ္ဆုတ္ျဖစ္ေနတဲ့ အမူအယာႏွင့္ တမင္တကာပင္ အသံကိုေလးေလးနက္နက္ျဖင့္ ေျပာလိုက္တာ ျဖစ္၏။

မခြဲ..ကမၻာအသေခ်ၤ  [မခွဲ..ကမ္ဘာအသင်္ချေ]Where stories live. Discover now