1.11

9.6K 1.4K 80
                                    

《Zawgyi》

1.11[တုယန္႔ဘဝ]

ကားျပတင္းမွန္က ျမင္ေနရသည့္ ျမင္ကြင္းေတြက တေျဖးေျဖး မရင္းႏွီးသည့္ ေနရာေတြ ျဖစ္လာ၏။ ယဲ့က်စ္က်ိဳးက ကားေနာက္ခန္းမွ ထထိုင္လ်က္ လီခၽြင္ရဲ႕နားနားသို႔ တိုးတိုးေလး ကပ္ၿပီးေမးလိုက္သည္။ "ဦးဦးလီ ... ကၽြန္ေတာ့္ကို ဘယ္ေနရာ ေခၚသြားမလို႔လဲ?"

လီခၽြင္မွာလန႔္ၿပီး ဘရိတ္ေတာင္ အုပ္မိသြားသည္။ သူ႔ကိုယ္သူ ျပန္ထိန္းလိုက္ၿပီးေတာ့မွ ကားတံခါးေတြကို အလ်င္အျမန္ ေလာ့ခ်လိုက္ေတာ့၏။ အဲဒီေနာက္ ကားေနာက္ခန္းသို႔ ျပန္လွည့္ကာ ဆယ္ေက်ာ္သက္ေလးအား စိုက္ၾကည့္လိုက္ေလသည္။ "မင္း မင္းသတိလစ္သြားတာ မဟုတ္ဘူးလား? စြပ္ျပဳတ္ကို မေသာက္ခဲ့ဘူးလား?"

"ေသာက္ခဲ့ပါတယ္" သူက အျပံဳးတစ္ခုႏွင့္အတူ လီခၽြင္ရဲ႕မ်က္ဝန္းသို႔ တည့္တည့္ စိုက္ၾကည့္လိုက္ၿပီး လီခၽြင္ရဲ႕ခႏၶာကိုယ္ထဲက သူ႔စိတ္စြမ္းအားေတြကို ျဖည္းျဖည္းခ်င္း လွည့္ပတ္ေန၏။ "ဒါေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္ အိပ္ေပ်ာ္သြားေတာ့ အိပ္မက္ထဲမွာ ကၽြန္ေတာ့္မမက မအိပ္ဖို႔ လာေျပာတယ္ ... အဲ့တာေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္ ႏိုးလာတာ"

"မ ... မင္းရဲ႕မမ?" လီခၽြင္ရဲ႕မ်က္ႏွာက ေသြးဆုတ္သြားၿပီး ကားစတီယာတိုင္ကို တင္းေနေအာင္ ဆုပ္ကိုင္လ်က္ တုန္ရီလာေတာ့သည္။ အဲဒီေနာက္မွာေတာ့ ခက္ထန္ၾကမ္းၾကဳတ္တဲ့ ေလသံႏွင့္ ေျပာလာ၏။ "သခင္ေလး ... က်ဳပ္ကို အျပစ္မတင္ပါနဲ႔ .. မင္းပဲ......"

စကားတစ္ဝက္တစ္ပ်က္မွာတင္ လီခၽြင္က ရုတ္တရက္ႀကီး ေခါင္းကိုက္လာကာ အမူအယာေတြက ေႏွးေကြးလာၿပီး ေနာက္ဆံုး ဘာမွ မသိေတာ့သည့္သူအျဖစ္သို႔ ေျပာင္းလဲသြားသည္။

သူက စိတ္စြမ္းအားေတြကို ျပန္ယူလိုက္ၿပီး ဆံပင္နဲ႔ အဝတ္အစားေတြအား မသပ္မရပ္ျဖစ္သြားေအာင္ ျပင္လိုက္၏။ အဝတ္ေတြကို ကိုင္လ်က္ ကားက အသံသြင္းစက္ကို ဖြင့္လိုက္ၿပီးေတာ့ သရုပ္ေဆာင္တဲ့ အေျခအေနသို႔ေရာက္သြားကာ အေလာတႀကီး ေျပာလိုက္ေတာ့သည္။ "ဦးဦးလီ ဘာလုပ္ေနတာလဲ? ကၽြန္ေတာ့္ကို ဘယ္ေနရာကို ေခၚသြားမလို႔လဲ?"

မခြဲ..ကမၻာအသေခ်ၤ  [မခွဲ..ကမ္ဘာအသင်္ချေ]Where stories live. Discover now