2.2

9.6K 1.4K 21
                                    

《Zawgyi》

2.2[ေယာင္းခ်န္ဘဝ]

《မင္းကို ခ်စ္ခြင့္ေပးတဲ့ ကံၾကမၼာ》 ဇာတ္ကားဟာ ကုန္က်စရိတ္နည္းတဲ့ ဘတ္ဂ်က္ ဇာတ္ကားတစ္ကား ျဖစ္ၿပီး သရုပ္ေဆာင္ေတြကလည္း အသစ္ေတြ ျဖစ္ေပမယ့္ ရုပ္ရွင္ေလာကမွ ဂုဏ္သတင္း ႀကီးျမတ္သည့္ ဒါရိုက္တာလီေဟာ္ရဲ႕အဘိုးျဖစ္သူ လီက်န္းေၾကာင့္ ဒီဇာတ္ကားရဲ႕ စာနယ္ဇင္း မိတ္ဆက္ပြဲဟာ မီဒီယာေတြရဲ႕ အာရံုစိုက္မႈကို အမ်ားႀကီး ရရွိေနဆဲပင္ ျဖစ္သည္။

လီေဟာ္ဟာ အေရွ႕မွာ ေရာက္ေနၿပီျဖစ္တဲ့ မီဒီယာေတြအား ၾကည့္ရႈလိုက္ၿပီး သရုပ္ေဆာင္ေတြ နားေနခန္းထဲသို႔ တက္ႂကြရႊင္လန္းစြာ ေရာက္ရွိလာေလကာ လူေတြကို ေရတြက္ၾကည့္ၿပီးေတာ့ စိတ္ဆိုးသြားေတာ့သည္။ "ေယာင္းခ်န္က ဘယ္္မွာလဲ? ငါ မင္းတို႔ကို ဒီေန႔ ေစာေစာလာဖို႔ သတိမေပးခဲ့ဘူးလား! ရွင္းရန္ .. သူ႔ကို ဖုန္းေခၚလိုက္ .. ဆယ္မိနစ္အတြင္း သူ ဒီေနရာမွာ ေရာက္ေနတာ ငါ ျမင္ခ်င္တယ္!"

လူအုပ္ရဲ႕ အလယ္ထဲကေန က်န္းရွင္းရန္က ေျဖးေႏွးစြာ ထရပ္လိုက္ရင္း သူမရဲ႕ ႏွင္းဆီေသြး ႏႈတ္ခမ္းတစ္စံုအား တြန္႔ေကြးလိုက္ကာ ရွက္ကိုးရွက္ကန္းျဖင့္ ေျပာေလ၏။ "ကၽြန္မ သူ႔ကို ေခၚၿပီးပါၿပီ ဒါေပမယ့္ ဘယ္သူမွ ဖုန္းမကိုင္လို႔ပါ ........ ကၽြန္မ အမွားပါရွင္ .. မေန႔က သူတို႔ေတြကို ပင္လယ္စာစားဖို႔ ေတာင္းဆိုလိုက္မိတာ .. ခ်န္ေကာက အလာ့ဂ်စ္ေတြျဖစ္ၿပီး သူ႔မ်က္ႏွာမွာ အဖုအပိမ့္ေတြ ျဖစ္သြားတယ္....... ေတာင္းပန္ပါတယ္ေနာ္"

အလွေလးက အရင္ဆံုး လက္ဦးမႈယူၿပီး ေတာင္းပန္ထားလိုက္ေတာ့ လီေဟာ္ရဲ႕ ႏွလံုးသားကို ကိုင္လႈပ္ႏိုင္သြား၏။ သူ႔ေလသံကလည္း ေပ်ာ့က်သြားကာ သူမကို ႏွစ္သိမ့္ေပးလိုက္သည္။ "မင္းက ႀကိဳးစားၿပီး လူတုိင္းအတြက္ စဥ္းစားေပးတာပါ ... ကိုယ္ မင္းကို အျပစ္မတင္ပါဘူး"

သူက ေယာင္းခ်န္ရဲ႕ မ်က္ႏွာထက္က အဖုအပိမ့္ေတြအေၾကာင္း ေတြးလိုက္မိၿပီး ထပ္စိတ္ဆိုးသြားျပန္သည္။ "ဒါက ေယာင္းခ်န္ရဲ႕အမွားပဲ ... ပင္လယ္စာနဲ႔ မတည့္တာကို အမ်ားႀကီး စားလိုက္တယ္! ဘာျဖစ္ျဖစ္ သူ႔ မ်က္ႏွာက အဖုေတြနဲ႔ လူေတြကို ေတြ႕လို႔မရဘူး .. ထားလိုက္ေတာ့ ... သူ႔ကို ဖုန္းေခၚၿပီး လာစရာမလိုေတာ့ဘူးလို႔ ေျပာလိုက္ .. စာနယ္ဇင္း မိတ္ဆက္ပြဲေကာင္းေကာင္း တစ္ပြဲကို လြတ္သြားၿပီ ... သနားစရာေကာင္ပဲ!"

မခြဲ..ကမၻာအသေခ်ၤ  [မခွဲ..ကမ္ဘာအသင်္ချေ]Where stories live. Discover now