2.11

8K 1.3K 55
                                    

《Zawgyi》

2.11[ေယာင္းခ်န္ဘဝ]

သူ ေနာက္သို႔ ျပန္လွည့္ၾကည့္လိုက္ေတာ့ က်န္းရွင္းရန္ကို ေတြ႕လိုက္ရၿပီး နည္းနည္း အံ့ဩသြားသည္။
"မင္းက ဘယ္လိုလုပ္ၿပီး ဒီေနရာကို ေရာက္ေနတာလဲ?"
မုထ်န္းရဲ႕ ကားပါကင္သို႔ ဝင္ခြင့္ဟာ ျဖတ္သန္းခြင့္ကတ္ရွိမွသာ ျဖစ္ၿပီး ၎ကလည္း ဝန္ထမ္းေတြပဲ သီးသန္႔ ရရွိႏိုင္တာ ျဖစ္သည္။ အဲဒါထက္ပိုတာက သူနဲ႔အုိးရန္တိက ဗီြအိုင္ပီေနရာမွာ ရပ္ေနၾကတာျဖစ္ကာ ဒီေနရာကို ေရာက္ဖို႔အတြက္ဆို ေနာက္ထပ္ အထူးျဖတ္သန္းခြင့္ လိုေသးသည္ျဖစ္၏။ ဇာတ္လိုက္မက ဘယ္လိုလုပ္ၿပီး ေျမာက္မ်ားစြာေသာ စစ္ေဆးတဲ့ေနရာေတြကို ျဖတ္လာႏိုင္ခဲ့တာလဲ?

"ေယာင္းခ်န္ .. ရွင္ကၽြန္မကို ကူညီမွရမယ္ ... ရွင္ အခု အရမ္းခ်မ္းသာေနတာ ကၽြန္မသိတယ္"
က်န္းရွင္းရန္ရဲ႕ ဆံပင္ေတြက ရႈပ္ေထြး ဖြာလန္က်ဲေနကာ အဝတ္အစားေတြကလည္း ညစ္ေပေန၏။
"ဟြမ္ထူက ကၽြန္မကို ဆြဲခ်ခ်င္ေနတာ ... သတင္းေထာက္ေတြကလည္း ေနရာတိုင္းမွာ ရွိေနေတာ့ ကၽြန္မမွာ တကယ္ကို ေရြးခ်ယ္စရာ မရွိေတာ့ဘူး ... ရွင္ အရင္က ကၽြန္မအေပၚမွာ ခံစားခ်က္ရွိခဲ့တာကို ျပန္ငဲ့ကြက္ၿပီး ကူညီေပးပါ"

အိုးရန္တိက ကားထဲက လက္ေဆာင္ေတြကို ထုတ္ေနရင္း အလုပ္မ်ားေနသျဖင့္ ကားထဲကထြက္လာဖို႔ နည္းနည္း ေနာက္က်ေနသည္။ သူက ရုတ္တရက္ စိတ္ရႈပ္စရာ မိန္းမတစ္ေယာက္ကို ေတြ႕လိုက္ရေတာ့ ယဲ့က်စ္က်ိဳးရဲ႕ေရွ႕မွာ ရပ္လိုက္ၿပီး သက္ေတာ္ေစာင့္ေတြအား ေျပာလိုက္၏။
"လံုျခံဳေရးကိုေခၚၿပီး ဒီအမ်ိဳးသမီးကို အျပင္ထုတ္လိုက္ ... ကားပါကင္ လံုျခံဳေရးစနစ္နဲ႔ စီစီတီဗြီေတြကိုပါ စစ္ေဆးခဲ့ဖို႔ မေမ့နဲ႔"

"အိုးရန္က်ီ?" က်န္းရွင္းရန္က သူ႔ကိုစိုက္ၾကည့္ေနရင္း မ်က္ဝန္းေတြက တေျဖးေျဖး ေတာက္ပလာသည္။
"မစၥတာအိုးရန္ ... ရွင္က မုထ်န္းရဲ႕ေနာက္ကြယ္က ပိုင္ရွင္အစစ္မွန္း ကၽြန္မသိတယ္ ... ကၽြန္မကိုေလ လ်ိဳေဖးေဖးရဲ႕အေဖက အတင္းအက်ပ္ ေအဂ်င္စီေျပာင္းဖို႔ ဖိအားေပးခဲ့လို႔ပါရွင္! က်... ကၽြန္မ မုထ်န္းကို ျပန္လာခ်င္ပါတယ္ ... အဲ့တာေၾကာင့္ ေက်းဇူးျပဳၿပီး ကၽြန္မကို အခြင့္အေရးေလး တစ္ခုေလာက္ေပးပါ"

မခြဲ..ကမၻာအသေခ်ၤ  [မခွဲ..ကမ္ဘာအသင်္ချေ]Where stories live. Discover now