1.12

10.1K 1.4K 47
                                    

《Zawgyi》

1.12[တုယန္႔ဘဝ]

ပိုင္လီ့ရဲ႕ လတ္တေလာ အေျခအေနက ေတာ္ေတာ္ကို ဆိုးေန၏။ ဆံပင္ေတြ ဖရိုဖရဲ .. ေဖြးဆုတ္ေနတဲ့ မ်က္ႏွာ .. ဖိုသီဖတ္သီ ဝတ္စံုနဲ႔ လက္ဖမိုးမွာလည္း ေဆးသြင္းထားတဲ့ အပ္ရာေတြနဲ႔ ျဖစ္ကာ ရူးသြားပံုရၿပီး သူမရဲ႕နဂို ႏူးညံ့ၾကင္နာ က်က္သေရရွိသည့္ပံုစံကလည္း ေပ်ာက္ဆံုးေနသည္။

"တုယန္႔ .....  နင္ေသသြားလိုက္ပါလား!" ယြင္ခယ္ရဲ႕မ်က္ႏွာက တင္းမာသြားသည္။ ကေလးငယ္ကို ေစာင္ျပန္ျခံဳေပးလိုက္ၿပီး ပိုင္လီ့ေရွ႕က ပိတ္ရပ္လိုက္ကာ သူမအား ေရခဲတမၽွ ေအးစက္စက္ မ်က္ဝန္းေတြႏွင့္ ၾကည့္လိုက္ေတာ့သည္။ "ပိုင္မိန္းကေလး ... ေက်းဇူးျပဳၿပီး ထြက္သြားေပးပါ"

"အစ္ကိုယြင္ ... ရွင္က အခု သူလွည့္စားထားတာကို ခံေနရတာ" ပိုင္လီက ေအာ္ဟစ္လိုက္ၿပီး ယြင္ခယ္ရဲ႕ လက္ေမာင္းေတြကို ဆုပ္ကိုင္လိုက္၏။ "အစ္ကိုယြင္ ... သူက လူလိမ္ေကာင္ပါ! သူ႔ရဲ႕ ရွက္ေၾကာက္တတ္တဲ့ ပံုစံေတြက ဟန္ေဆာင္ထားတာ သပ္သပ္ပဲ ... ရွင္မသိပါဘူး သူက ဝမ္မိသားစုကို တိတ္တဆိတ္ ၿခိမ္းေျခာက္ ....."

စိတ္စြမ္းအားအမ်ားႀကီးက လူနာခန္းတစ္ခုလံုး၌ ပ်ံ႕လြင့္ေန၏။ ယဲ့က်စ္က်ိဳးက ေစာင္ကိုဖယ္ကာ ထရပ္လိုက္ၿပီး ပိုင္လီ့ဘက္သို႔ တည့္တည့္စိုက္ၾကည့္ရင္း ျပံဳးလိုက္သည္။ "ၿခိမ္းေျခာက္တယ္ ဘယ္သူ႔ကိုလဲ? ဝမ္မိသားစုကိုလား? ကၽြန္ေတာ္က အဲဒီကေလးအက်ႌ ဒီဇိုင္းေတြကို ဝမ္မိသားစုကို ပို႔လိုက္တာကို အစ္မဆိုလိုတာလား?" သူက ယြင္ခယ္ေနာက္သို႔ ေလၽွာက္သြားၿပီး ပိုင္လီရဲ႕လက္ကို ဆြဲကာ အျပစ္ကင္းစြာျဖင့္ ေျပာလိုက္သည္။ "မမလီလီ နားလည္မႈမလြဲပါနဲ႔ ... အဲဒီဒီဇိုင္းက ကၽြန္ေတာ့္မာမား ခ်န္ထားခဲ့တာေတြပါ ... အန္ကယ္ဝမ္နဲ႔ ကၽြန္ေတာ့္မိဘေတြက ရင္းႏွီးတယ္ၾကားလို႔ သူတို႔ဘယ္အခ်ိန္ အလုပ္စလုပ္မလဲဆိုတာ သိခ်င္တာမလို႔ ပို႔လိုက္တာေလ ... ဒါနဲ႔ စကားမစပ္ ကၽြန္ေတာ္က ဝမ္မိသားစုဆီကို တခုခုပို႔လိုက္တယ္ဆိုတာ မမလီလီက ဘယ္လိုသိတာလဲ?"

သူမရဲ႕ဦးေႏွာက္ထဲကို အပ္ျဖင့္ ဆြေနသည့္ႏွယ္ ပိုင္လီ့ရဲ႕ နဖူးမွာ ေခၽြးေစးေတြ ထြက္လာေတာ့၏။ လက္မွာ တုန္ရီေနၿပီး သူမလက္ကိုသူမ ျပန္ဆြဲယူဖို႔ အားေတာင္ မရွိေတာ့ေပ။ "ဒါ.. ဒါက ငါမေတာ္တဆ သိ........" ပိုင္လီက သူ႔ကို စူးစိုက္ၾကည့္ေနၿပီးမွ သူမေလသံက ေျပာင္းသြား၏။ "နင္က ငါ့ကို အႏၱရာယ္ေပးခ်င္ေနတာေလ .. ဝမ္မိသားစုကလည္း ငါ့ကို အႏၱရာယ္ ေပးခ်င္ေနတာ .... နင္ ေစာင့္ေနလိုက္ ... ငါ နင္တုိ႔ေတြအကုန္လံုးကို ငါ့ဦးေလးကိုသတ္ခိုင္းမယ္"

မခြဲ..ကမၻာအသေခ်ၤ  [မခွဲ..ကမ္ဘာအသင်္ချေ]Where stories live. Discover now