Pohľad Chloe:
Na začiatok by som sa asi mala predstaviť, moje meno je Chloe Wirtt mám 18 rokov a žijem v malom mestečku menom Stratford. Žijem len s otcom pretože mama pred pár rokmi zomrela.
Asi by ste mali vedieť že moji rodičia nemali len tak hocijakú prácu. Boli mafiáni, vlastne otec ním ešte stále je. Keď mama zomrela kôli mafii tak som si povedala že by som to mohla skúsiť čo bola osudová chyba. Už nie je cesty späť a tak som sa začala od 15tich tým živiť. Po čase som si na to nebezpečenstvo zvykla, stále tu je riziko že ma niekto zabije no zaprisahala som sa že maminú smrť pomstím. Otec ma stále presviedča aby som čím skôr vypadla kým nie som do toho až tak vtiahnúta ale už som sa rozhodla, že ostanem a budem robiť to pre čo som sa narodila.Ako každé ráno idem do školy a ten otravný budík mi už lezie na nervy!Postavila som sa z postele a zamierila som si to do kúpeľne. Dala som si rýchlu rannú sprchu a spravila hygienu. Vyšla som z kupeľne len v osuške a obliekla sa do bieleho tielka s potlačou k tomu som si dala čierne kraťasy s vyvýšeným pásom a doladila som to čiernymi lodičkami. Nakoniec som sa jemne nalíčila a nastriekala na seba parfém.
Keď som schádzala dole zo schodov tak som zbadala v kuchyni otca ako robí palacinky.
"Dobré ráno.,,
"Aj tebe.,, ozvala som sa a usmiala na neho.
Sadla som si na barovú stoličku a čakala kým predomňa položí tanier s palacinkami. Do piatich minút som mala pred sebou tanier a tak som sa do toho pustila. Po chvíli som mala tanier prázdny a tak som ho s príborom hodila do myčky, s otcom som sa rozlúčila pusou na líce a odišla do garáže. Od kedy v tomto svinstve lietame tak nemáme núdzu o peniaze čo aj vidieť keďže máme menšiu vilu a garáž plnú drahých áut. Moju audi r8 som si kúpila z prvých kšeftov a tak sa teraz vyvážam na luxusnom aute ktoré mi ho všetci závidia.
Tak a prvá kapitola je na svete.Dúfam že sa vám páčila a že budete čítať tento príbeh až do konca :)
Ospravedlnujem sa za chyby. :)
YOU ARE READING
Mafia (JB)
FanfictionPovedala som si, že je na čase tento príbeh aspoň zľahka upraviť tak som sa nakoniec do toho pustila. Upravené časti budem označovať 🖤 a pokúsim sa to opravovať čo najrýchlejšie. Písala som tento príbeh keď som mala 14-15 rokov takže vás všetkých...