SZEŚĆDZIESIĄT DWA

19 1 0
                                    

DIANA

Dzisiejszy dzień zaczęłam od wstania lewą nogą, a wszystko wina tego weekendu. Miałam go spędzić ze znajomymi, a wszyscy kurwa nagle znaleźli sobie jakąś wymówkę. Cameron pojechał do swojego przyjaciela, Alex i Eli pojechali do pobliskiego miasta kupić sukienkę którą chciała dziewczyna. Ver za to pojechałam do wujka i ma wrócić dopiero w środę. Ja weekend spędziłam sama, czytając, ogarniając lekcje oraz obżerając się toną rzeczy. Przy okazji doszkalając plan zemsty.

Postanowiłam ubrać dzisiaj krótkie czarne spodenki oraz krótki top w tym samym kolorze. Makijaż był prosty, ale jednocześnie ładny, z włosami nic nie robiłam, gdyż jestem leniem. Na śniadanie zjadłam ukochaną w ostatnim czasie jajecznicę.

Z Eli byłyśmy pod szkołą jakoś za pięć ósma, w trakcie jazdy opowiedziałam jej o mojej relacji z Dylanem. Chłopcy napisali, że będą na drugą lekcje i jako coś to, żebyśmy powiedzieli, że jeden z nich źle się czuje, a drugi jest u dentysty. Jako, ze pierwsza lekcja to była geografia to pan miał to w dupie, wątpię w to, żeby zauważył ich brak na sali.

Na przerwie obiadowej wzięłam milion frytek, które były tego dnia. Oczywiście wzięłam za mało sosu, więc musiałam się wrócić po dokładkę i akurat przypadkiem spora jego część wylądowała na Kate. Swoją droga nie moja wina, że jakiś uczeń tyrpnął mi rękę, w efekcie czego produkt wylądował na jej głowie. Oczywiście jej krzyk zwrócił uwagę wszystkich:

- TY DEBILKO PATRZ CO ZROBIŁAŚ

- Strasznie przepraszam, ale ktoś mnie tyrpnął - zbiłam z Dylanem piątkę, ale to pod stołem, aby zbytnio nikt tego nie zauważył - Przepraszam, zaraz pójdę po chusteczki

- YH, NIENAWIDZĘ CIĘ TY GŁUPIA SZMATO

Po tych słowach Kate opuściła stołówkę, a ja wróciła w duchu się szczerząc, ponieważ pierwsza część planu właśnie jest za nami. Na kolejnych kilku lekcjach Kate nie było co mnie dziwi, zapewne doszła do wniosku, że nie może w tym wyjść do ludzi, bo będzie wstyd. A Ashley nic na przebrania nie miała, ponieważ Dylan wziął z jej szafki zapasowe ubrania, kluczyk do niej miał dzięki Kate, która jej szafkę traktowała delikatnie jak swoją.

Tough LoveOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz