-FİNAL-

1.3K 70 53
                                    

Öncelikle arkadaşlar. Burayı okursanız çok sevinirim. Sona yazsam okuyacağınızı düşünmediğimden buraya yazmak istedim. Ben bu kitabı 2016'da yazmaya başladım. Daha 14-15 yaşlarımdaydım. Çocuktum ve bir sürü hatam olabilir. Ama son zamanlarda samimiliği ve karakterlerin ruhunu bozmadan profesyonel bir şekilde yazmaya çalıştım hep. Bora ve Yankı benim içime işledi. Onların aşkı. Acıları. İmkansızlıkları. Şimdi ikisiyle de çocuklarım gibi gurur duyuyorum. Bazen yaşayamadığım, yaşamak istediğim güzellikleri yaşattım onlarla, bazen de çektiğim acıları paylaştım. 90 bölümdür benimle olduğunuz için, duygularınızı paylaştığınız için ve bana destek olduğunuz için çok teşekkür ederim. Benim için hiç bir zaman vote veya yorumun önemi olmadı. İsteğim sizi yanımda hissetmekti. Hissedebildiğim için buralara kadar gelebildim. Teşekkür ederim Mr. Öküz okuyucuları. Sizi çok seviyorum. Başka hikayelerde görüşmek üzere.

İşte o büyük güne gelmiştik artık. Düğünümüzün olduğu güne. Heyecandan nefes alamadan aynadan kendime bakıyordum. Gelinliğim üzerimde hazır bir şekilde sadece aynanın önünde durmuş Bora ile tüm geçmişimizi gözümün önünden geçiriyordum. Gözlerim dolarken bir yandan göz yaşlarım geri gitsin diye uğraşıyordum. Makyajım bozulursa Arya ve Ashley beni mahvederdi.

Yankı'nın Gelinliği;

Gelinlik tam da istediğim gibi olmuştu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gelinlik tam da istediğim gibi olmuştu. Arya'nın teyzesi bu işte inanılmaz müthişti. Her şey mükemmeldi ve bu kadar mükemmel olması ödümü koparıyordu. Aşık olduğum adamla evleniyordum. Şaka gibi geliyordu. Bir yandan kendimi hiç bitmeyen bir rüyada gibi hissederken bir yandan da bunun bu kadar gerçek olması ödümü koparıyordu. Acaba şuan o nasıl. Ne kadar yakışıklı oldu kim bilir. Düğünümüzde bile bir sürü kızın ona hayranlık duyacak olacağını biliyorum ve bu durum beni sinir ediyor. Ama bu bizim düğünümüz. Hiç bir kötü duygunun ruhuma girmesine izin vermeyeceğim. Kapı tıklatıldığında kapıya döndüm heyecanla.

''Gir.''

İçeri Arya ve Ashley heyecanla girdi.

''Hazırlandın mı-'' derken Arya beni gördüğünde dona kaldı.

''Kızım.Ne olmuşsun sen böyle.'' dedi şoka girmiş şekilde. Endişeyle kaşlarımı çattım ve üzerimi süzdüm.

''Kötü mü olmuş? Makyajım uymamış mı? Saçım değil mi? Evet evet saçım. Benimde içime sinmedi zaten-''

''Yankı shut the fuck up. You are amazing. Hemde fazlasıyla. Dünya'nın en güzel gelinisin hatta.'' dedi Ashley de hayran bakışlarla. Nedense bu sözler daha da heyecanlandırıyordu beni.

''Kızlar ya. Ben çok korkuyorum bir şeyler ters gidecek diye.'' dedim dudaklarımı büzerek.

''Böyle düşünme salak mısın sen. Her şey mükemmel ve mükemmel olmaya devam edecek. Artık kötü şeylere yer yok hayatınızda tamam mı?'' dedi Arya gelip bana sarılarak.

MR.ÖKÜZ (Cameron Dallas)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin