Hasret

2.2K 81 45
                                    

Bade önümde kanlar içinde yere yığıldı.Silah onun elinde kalmıştı korkuyla baktım.O da bana bakıyordu.

''Bora..Sevgilim..''dedi elini bana uzatırken.O sırada içeri polisler girdi.Koşarak yere çökmüş ağlayan Yankı'nın yanına koştum ve ona sımsıkı sarıldım.

''Gençler siz iyi misiniz!''diye yanımıza gelen polisler bize yardımcı oldu.

**********************

*2 AY SONRA*

**********************

''Yani Bora yarın dönecek miymiş?''dedim merakımı gizlemeye çalışarak.

''Evet Emir sesinin gayet iyi geldiğini söyledi.Sanırım kendini toplamış Amerika'da.Emir'e zaten kesinlikle nişan törenine yetişeceğim demiş.Onun için bu kadar erteledik sonuçta bir zahmet gelsin''dedi Arya.Sadece kafamı olumlu anlamda salladım.Bade o gün zar zor kurtarıldı doktorlar tarafından.Yurt dışına tedavi için yollandı.Bir deli hastanesine.Bora'da yaşadıklarımızın şokundan çıkamadığından benimle konuştu.Bana zarar geldiği için kendini çok suçlu hissettiğini söyledi.Ona böyle düşünmesinin saçma olduğunu söylesemde beni dinlemedi.Kafasını toplamak için Amerika'ya gideceğini ve bir süre orada kalacağını söyledi.İstemeye istemeye kabul ettim.Sonuçta onun hayatına karışamazdım.Ve 2 ay sonra,Emir'den yarın döneceğine dair bir haber geldi.Her ne kadar belli etmemeye çalışsam da fazla heyecanlıyım.

''Elbise bakmaya gidelim.Y-yani Bora'ya güzel gözükmek istediğimden değil tabi,artık giyecek elbisem kalmadı.Gardırobumu yenilemek istiyorum.''dedim pot kırmamaya çalışarak.Arya güldü.

''Hayır,beni niye kandırmaya çalışıyorsun anlamıyorum Yankı.Şuan içinde kopan fırtınaları ikimizde biliyoruz.''dedi.Kafamı iki yana salladım mutsuzca.

''Ben seni değil,kendimi kandırmaya çalışıyorum.''dedim sessizce.

''Hadi hadi,gidip elbiseler alalım kendimize.Bora'ya prenses gibi gözükmen lazım.''dedi ve kolumdan tutup kaldırdı oturduğum yerden.Umarım,bir şeyler değişmemiştir.

*******************

*Yankı'nın elbisesi*

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

*Yankı'nın elbisesi*

''Yankı hazır mısın- Oha!Kızım vur dedik öldürmüşsün!Bora seni gördüğünde tek kelime edemeden kalp krizinden gidecek vallahi!''dedi Arya şoka girmiş bir şekilde.Gülerek gözlerimi devirdim.

''Kendinin güzelliğinin farkında değilsin sen sanırım!Allah'ım cidden melek gibi olmuşsun Arya.Umarım Emir ne kadar şanslı olduğunun farkındadır.''dedim hayranlıkla süzerken Arya'yı.

''Gerçekten mi!Ya Yankı!Çok heyecanlıyım ben!''dedi heyecanlı.Gerçekten heyecandan elleri titriyordu.

''Sakin ol sen canım benim.Ben senin yanında olacağım zaten.Tadını çıkar anın.''dedim gülerek ve sarıldım.Sımsıkı bir birimize sarıldık.

MR.ÖKÜZ (Cameron Dallas)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin