Yepyeni bir bölüm ile hello ashdghg Öncelikle yeni bölüm gelme süresini siz ayarlıyorsunuz söyliyeyim.Çünkü siz vote atıncaya kadar ben yeni bölümü yazıyorum bile.Eğer sınırı çabuk geçerseniz o kadar çabuk yayınlarım ve uzun bir bölüm okursunuz.Bu bölüm böyle ilginç olucak agsfd Neyse iyi okumalar ve yorumlarınız için çok çok teşekkürler ^^
Sınır +10 vote.
Taylor Swift Bad Blood ile okuyun.
Ben hala olayın şokunu atlatamazken Arya kolumu deşti.
''Kızomm ayrılmoşlor!''dedi sevinçle.Ben tepki vermeden önüme döndüm ama dayanamayıp gülümsüyordum hep salakım çümkü.Aras Arya'ya ne salak bir kız oldun sen böyle bakışları atmaya devam ederken bende mal mal sırıtmaya devam ettim.Hadi hayırlısı.
_____________________
''Yankıeeğ.Hade kızım kantine!''dedi Arya kafamı koyduğum sıradan kafama darbeler indirirken.
''Yağ sen git ben gelmiyceğm!''diye haykırdım.
''Ne salak bir kız oldun sen ya!Hadi gel Aras'ı bulalım!''dedi beni sallarken.
''Hayor cnmı actysn gtsne sn slk!''diye atarlandım.Oflaya ve küfür ede ede gitti tabi.5 dakika sonra falan ben tam uykuya dalıcakken sanırsam Arya gerizekalısı geri döndü ve mal mal kolumu dürtüklemeye başladı.
''Arya ne salak bir kız oldun böyle kankacığım gelmiyce-''diye kafamı kaldırırken konuştuğum kişinin Arya değilde Bora olduğunu fark ettim.Oldu o zaman.Pekala.Rezil mi oldum?Evet.Sıçtım mı?.Evet.Mal mıyım?Evet.
''Aa ş-şey ben seni Arya sandım da..''dedim açıklama bulmaya çalışırken.Gülümsedi.
''Sorun yok.Çıkmayınca merak ettim.Bir sorun yok değil mi?''dedi yanıma oturup.
''Aa şey hayır..neden merak ettin?''dedim şaşkınlıkla.Bu çocuğa nolmuş beağ.Valla bir şey olmuş.Bir değişmeler falanlar.
''Bilmem,merak ettim işte.''dedi omuz silkip.Kafamı tamam anlamında salladım.
''Hasta mısın?''dedi tekrar.
''Hayır..neden?'' dedim.Hayır mal mıyız karşim?Niye birbirimize böyle salak salak şeyler soruyoruz çözemedim.
''Bilmem genelde daha neşeli olurdun.''dedi.Olum sen ne diyon lan ben birazdan sevinçten halay çekicem sen gelmiş burda bana ne diyosun?!
''Her neyse.Siz de ayrılmışsınız?''dedim.Yürek mi yedim lan.Nerden bu cesaret?!
''Hı evet ayrıldık.''dedi sıkılgan ses tonuyla.
''Neden?''dedim merakla.Döverse şaşırmayın.Burda gelmiş mal mal sorular soruyorum.Ben olsam saağne mal der atar yapardım.
''Bilmem sıktı artık.''dedi omuz silkip.Anladık bu konudan sıkılıyorsun Bora.
''Anladım.''dedim ve kafamı dışarıya çevirdim.
''Yankı telefon numaranı alabilir miyim?''dedi.Bismillahirahmanirrahim.Ne demek telefon numaramı istedi?!NE.DEMEK.
''Ne?''dedim şaşkınlıkla.Oğlum az önce telefon numaramı istedi ulan.
''Telefon numaran diyorum.''dediğinde tamam anlamında kafamı salladım.Gülümseyip telefonunu bana uzattı.Numaramı yazdım ve ona geri verdim.Memnunca gülümseyip kalktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MR.ÖKÜZ (Cameron Dallas)
Teen FictionTAMAMLANDI. Cameron Dallas #1 Genç Kurgu #24 ''Ulan deli gibi kıskanıyorum seni!Sana her dokunanı,sana her bakanı,seninle her konuşanı deli gibi öldürmek istiyorum lan!Senin benden başkasına gülmene deli oluyorum!Sen benimsin lan sadece benim!''ded...