Bora Arsoy=Mr.Öküz

37.2K 871 637
                                    

Merhaba ve yeni hikaye ile karşınızdayım!!Umarım bu hikayeyi beğenirsiniz.Beğendiyseniz Vote atmayı unutmayın.Yorumlarınızı da bekliyorum :))
-Karya.

(Medyada:Yankı Doğan.)
Nil Karaibrahimgil-Hadi İnşallah ile okuyun :))

''Yankı hadisene kızım ilk günden geç kalıcaksın okula.''dedi annem dürtüklerken.

''Yağ beğş dakikağ dahağ aneğğ.''dedim ve yorganı üzerime çekmeye çalıştım.

''Kızım hadi baban bekliyo aşağıda hadi!''dedi annem üzerimden yorganı alıp.Oflayıp zorla yataktan kalktım.Doğup büyüdüğüm yerden İzmir'den taşınıp İstanbul'a geldik.Arkadaşlarıığğm.Çok özledim onları.Özellikle Elif ve Doğa.Onlar en yakın arkadaşlarımdı.Şimndi ise Arsoy Kolejine yazıldım.Ordakileri bilmiyorum.Nasıl insanlar falan.Umarım doğru düzgün insanlar çıkar.Banyoya gidip rutin işlerimi hallettim.Sonra dolabımdan yeni okulumun formalarını çıkardım.Beyaz yarım kollu lakosu giydim.Altına da gri eteğimi giydim.Çorap giymeye gerek yok zaten hava sıcak.Beyaz converslerimi de giydim ve dünden hazırladığım çantamı alıp aşağı indim.

''Günaydıığn babacığıım.''deyip babamın yanağına sulu bi öpücük kondurdum.

''Oo prenses hiç inmeseydin?''derken kapıyı açtı babam.

''Aman baba ben bi genç kızım taam mı?Hazırlanmam azcık uzun sürmüş olabilir.''dedim ve arabanın arka koltuğuna bindim.

''Hıhı hep genç kız olduğun için zaten.''dedi ve o da sürücü koltuğuna bindi.Kulaklıklarımı takıp herhangi bir şarkıyı açtım.

15 dakika süren yolculuktan sonra babam arabayı okulun önüne parketii.Oh may gat.Bu nasıl bi yer.Okul okul değil Beyaz saray lan.Burda Obama falan var mıdır?İzmirde ki okulumda büyüktü ama bu kadar değil tabi.15 tane bahçesi var buranın.Belki de ben yolda uyumuşumdur ve şuan gerçekten Beyaz Saraydayızdır.

''Ooha.Baba biz Beyaz Saraya falan mı geldik bu ne?''derken hayran hayran okula baktım.

''Evet 15 dakika da Beyaz Saraya geldik Yankı.''derken arabadan indi ve bende indim.

''Of şurda bi büyülü an yaşatmadın baba tşk.''dedim ve hızlıca okula doğru yürümeye başladım.Derse girmişlerdi sanırım.Evet girmişlerdir çünkü okuluın normal açılma saatınden 1 saat sonra geldik.

''Öd.''

''Ö.''dediğimde babam bana iyrenircesine baktı.Bende bi kahkaha patlattım.

''Yankı daha fazla bu soğuk esprilerine dayanamıycam kızım o yüzden sus ve yürü.''dedi ve beni itekledi.Gözlerimi devirdim ve okul binasına girdik.Boş koridorda babamı takip ediyorum aynı zamanda etrafa göz gezdiriyorum.Yok yok burası Beyaz Saray kesin abi.Şurdan Obama çıksa hiç şaşırmam.En sonunda bi kapının önünde durduk.

''Obamanın odasına geldik.''diye mırıldandığımda babam bana 'Sen ölmedin mi mk.''bakışı attı.Aslında öyle bişey asla demez.Ama bakış açım bu benim jkhasdkjsa.

Kapıyı açtığında kel bi adam bizi gülümseyerek karşıladı.Neden her müdür kel?Bunu öğrenmeden ölmeyeceğim.

''Buyrun buyrun bende sizi bekliyordum efendim.''dedi ve masanın önündeki sandalyeleri gösterdi.Babam adamla tokalaştıktan sonra oturduk.Babam ve müdür öyle sohbete dalmış sohbet ediyordu bense dinliyormuş gibi yapıp mal mal sırıtıyordum herşeye.

MR.ÖKÜZ (Cameron Dallas)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin