Arsoy'ların Gelini

11.6K 513 55
                                    

Selam mübarek kardeşlerim asydsghdf Çok hoş bi bölüm oldu çünkü ben yazdım ne sandınız işte.Ego queen ben.Neyse azcık uzun sürdü ama olsun yapçk bişi yk.Vote verenlere ve yorum yapanlara çok çok teşekkürler.Hadi size iyi okumalar!

Sınır +16 vote.

Sadece çatal bıçak sesleri gelen sofrada  ben ara sıra Bora'nın annesine bakıyordum.Kadın baya ciddi gözüküyor.E yani çocuğunu öyle görünce normal karşılaması anormal olurdu.

''Ee Bora,Yankı ile ne kadardır berabersiniz?''dedi annesi sessizliği bozup.Neredeyse bir buçuk hafta olmuştu değil mi?

''İki hafta.''dedi Bora.Yani iki haftada olur.Annesi ağzındaki lokmayı yuttuktan sonra cevap verdi.

''Peki Ada ile ne zaman ayrıldınız?''dediğinde yediğim şey boğazımda kaldı ve ufak bir öksürük krizine girdim.Kadın Ada diyor ya :DDDDD Ada diyor :DDDD ADA!Ada'nızı fakayım.

''Anne şimdi bu konuyu konuşmasak?''dedi Bora sert sesle bana su uzatırken.Suyu içtikten sonra tuvalete gitmem gerektiğini anladım.Peçeteyle ağzımı sildim.

''İzninizle lavaboya gidicem.''dediğimde annesi aşağı yukarı kafasını salladı.

''Üst katta sağdan 2.kapı.''dedi Bora.Gülümseyerek üst kata çıktım ve tuvalette pardon 'lavaboda' işlerimi hallettim.Tam merdivenlerden aşağı inecekken,Bora ve annesinin konuşması dikkatimi çekti ve kenarda onları dinlemeye başladım.

''Ada ile neden ayrıldınız Bora?Ayrıca bu kızla neden çıkıyorsun?''dedi annesi sorgular sesle.

''Anne bu konuyu daha sonra konuşabilir miyiz?''dedi Bora sinirle.Ne kadar çok seviliyormuş Ada hanım.Salak!Nesini seviyorlar hiç anlamıyorum.Yani kız sadece güzel,beyin yok ki!Hayır yani bunları kesinlikle sevgilimin eski sevgilisi diye söylemiyorum.Alakası yok.Cidden.(Tabi ki de eski sevgilisi diye söylüyor kız taş gibi maşallah.)Ne diyon lan sus.(Höö salak.)Hii silik.

''Daha kızı tanımıyoruz bile.''dedi annesi Bora gibi sert sesle.

''Ben  ve babam tanıyoruz.Sen tanımıyorsun anne.''dedi Bora tıslayarak.

''Güzel,o zaman bu akşam yemeğine bize gelsin.Tanışırız.''deyince annesi benim gözler pörtledi.AKŞAM YEMEĞİ DEDİ.BİZE GELSİN DEDİ.TANIŞIRIZ DEDİ.NAPÇAM OLOM BEN.En sonunda dayanamayıp kendimi toparladım ve aşağı indim.Yerime oturmadan çantamı aldım.

''Şey daha eve gidip hazırlanmam gerekte,ben gideyim.''dedim utana utana.Niye utanıyorsam mal mıyım neyim.

''Yankı,akşam yemeğine bize davetlisin.Hem birbirimizi daha iyi tanıyabiliriz.''dedi annesi.Şu kadını sevsem mi sevmesem mi bilemedim valla.

''Ihm şey..pekala.''dedim.Afferim akşam heyecandan her şeyin içine sıçıcam kesin.Oh maşallah.Hayvan gibi şiyyapıyosunuz ya.

''Yankı seni bırakayım güzelim.''dedi Bora tam kalkarken durdurdum.

''Yo gerek yok,zaten ben daha hazırlanıcam falan boşuna bekletmiyim seni.''dediğimde Bora çoktan ayaklanmıştı bile.

''Hayır burada bekle hazırlanıp gelicem.''dedi ve yukarı çıktı.İnat çocuk!Afferim annenle beni yanlız bırak zaten.Çok iyi tebrikler.Alkışlıyoruz Bora'cım.5 dakika sonra Bora hızlıca indi.Oh be!Allah'tan kadın konuşmadı.

''Teşekkürler kahvaltı için.''dedim çıkmadan önce.

''Akşam görüşmek üzere.''dedi annesi hafifçe gülümseyip.Bu gülüş resmen 'akşam görcen sen amık kızı' bakışı.Niye böyle yapıyosun Bora'nın annesi hanım teyze?Kadının adını bilmiyorum.Adını bilmiyorum resmen.Bende hafifçe gülümsedim ve çıktık.Derin bir nefes verdiğimde Bora sırıtarak bana baktı.

MR.ÖKÜZ (Cameron Dallas)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin