Öküz Sevgilim.

11.6K 535 63
                                    

Herkese merhaba!Aslında daha erken yayınlayacaktım ama yazdığım bölüm silindi.Bende atar felan yaptım.Anca yani.Neyse sonunda yazıp yayınlayabildim.Verdiğiniz votelar ve yaptığınız yorumlar için çok teşekkür ederim ^^ İyi okumalar!

Sınır +13 vote

Medyada Yankı ve Bora ^^

Nicki Minaj-Hey Mama ile okuyun.

Cumartesi!En sevdiğim!Hemde dünkü ekşından sonra asgfd.Cuma cuma neler yaşadık bee.Telefonumu elime alıp saate baktım.Saat 2'ye geliyor yuh!Hemen kalktım ve yüzümü yıkadım.Aynaya baktığımda yaptığım topuzun topuzluktan çıktığını fark ettim.Hemen saçlarımı tarayıp yandan ördüm.Aşağı indim.Annemler tabiki yoktu.Kendime sandviç hazırlayıp koltuğa yayıldım ve televizyonu açtım.

Saat 3 ve ben deli gibi sıkılıyorum!Bora'da hiç mesaj atmadı zaten.Zalimin oğlu.Hiç mi aklına gelmiyorum lanet olası.Oflaya oflaya telefonu elime aldım ve annemleri aldım.

''Efendim kızım?''dedi annem.

''Anne ne zaman geliyorsunuz?''dedim sıkılarak.

''Tatlım biz bugün Eser amcanlarla teknede kalacağız.Evde tek başına kalabilirsin değil mi?''dedi annem.Vovovovov!VAAY TAMAM.DEMEK BENİ ALMADAN GİTTİNİZ.HERŞEY BİTTİ.

''Bir haber vereydin ya!''dedim.

''Yok keyfine kalmıycaz heralde Yankı.Burdan Yunanistan'a geçicez.İş görüşmeleri var.''dedi annem.He tamam no problem.

''He peki,yarın dönüceksiniz dimi.''dedim.

''Akşama doğru orada oluruz.''dedi annem.

''Tamam by.''dedim ve kapattım.Lanad olsun bu hayad.Evde tek başımayım ve yapçak bişi yok!Arya desen Emir ile çıkıyorlar zaten onladır.Bora desen öldü glb.Eee başka?Of yarabbim ya!

Akşamüstü tam ayıcıklı pijamalarım ve mütüş topuzumla televizyon izlerken kapı çaldı.Hafta sonu da hizmetçiler yok evde.Kapıyı açtığımda karşımda bir adet Bora görünce kapamam bir oldu.ALLAH KAHRETSİN.AYICIKLI PİJAMALARIMI UMARIM GÖRMEMİŞTİR.Tam 1 dakikada odama çıkıp gri şortumu beyaz kalın askılı tişörtümü giydim ve tekrar aşağı indim.Saçımı da açmayı unutmadım tab2.Kapıyı gülümseyerek tekrar açtığımda Bora kaşlarını çatmış bana bakıyordu.

''Ne işin var senin burda?''dedim 32 diş sırıtırken.

''Mal mısın?''dedi üstümü süzerken.İçeri geçmesi için kenara çekildim.

''Ayıcıklı pijamalarınla daha seksiydin.''dedi içeri geçerken.Görmüş mü lan!Hay fucuk.O kadar 1 dakikada üzerimi değiştirdim ben ühühühü.Ceketini çıkarıp koltuğa attıktan sonra koltuğa adeta yayıldı.

''Ya annem ve babam evde olsaydı ne yapıcaktın?''dedim kollarımı göğsümde birleştirirken.

''Bir şey yapmıycaktım,sen beni onlarla tanıştırıcaktın.''dedi sırıtarak.Gözlerimi devirdim.

''Cidden onların olmadığını nerden biliyordun?''dedim merakla.

''Benim her yerde ajanım vardır güzelim.''dedi gülerek.Bir şey demeden kenardaki ikili koltuğa oturdum.

''Ben açım.''dediğinde kaşlarımı kaldırarak ona baktım.

''Ne kadar güzel.Aç olmak iyidir.Aç olunca tok olmazsın.''dedim sahte bir gülümseme ile.

''Diyorum ki yemek yap.''dedi.Höö gerizekalı.Bende hizmetçinim ya!

''Elin götüne mi kaçtı Bora?Mutfak orada.''dedim elimle mutfağı gösterip.Alayla bana baktı.

MR.ÖKÜZ (Cameron Dallas)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin