Selamlar yeni bölümle geldim!Umarım beğenirsiniz,sürprüzlü oldu biraz bu bölüm.Sizden bir sonra ki bölüm hakkında düşüncelerinizi ve tahminlerinizi almak istiyorum!Yoruma yazmayı unutmayın!Vote ve yorumlar için teşekkürler!
Medya da Poyraz (Jack Gilinsky)
''Yankı!''diye bir ses duyduğumda Bora'nın bu tarafa doğru geldiğini anlamak çok uzun sürmedi.Hızlıca yüzümü temizledim ve kendimi topladım.Geldiğinde kaşlarını çatarak bana baktı.
''Ağladın mı sen?''dedi endişeyle bana doğru gelirken.Zorlu bir gülümseme yerleştirdim suratıma.
''Bir süre konuşmasak iyi olacak Yankı!''dedi Arya sinirle ve gitti.Ahanda oyun başladı.
''Siktir git lan!''diye bağırdım bende arkasından.
''Hey hey hey noluyo!''dedi Bora bir anda.
''Kavga ettik.Arya ve saçmalıkları işte.''dedim sinirle.
''Ne?Neden!''dedi şaşırarak.
''Yaptığım şeyleri abartı ve gereksiz buluyormuş!''dedim daha çok bağırıp.
''Tamam Yankı sakin ol.Fazla da haksız sayılmaz yani.''dedi yüzüme bakarken.Ulan şerefsiz!Şu planı bi başarıyla tamamlayalım da görürsün haksız mı değil mi!Öküz hayvan!
''Bi git Bora ya!''dedim ve yanından geçip gidiyordum ki kolumu tuttu.
''Yankı!Yetti artık bu hareketlerin!Hareketlerine çeki düzen ver artık yoksa-''derken sözünü kestim hemen.
''Yoksa ne?Söyle.''dedim sinirle.
''Ara vermek zorunda kalırız.''dediğinde şoka uğradım.Lan dalga mı geçiyorsun sen benle!Lan ara vermek diyor lan!Daha ne olduğu belli olmayan bi kız yüzünden diyor lan!Ama ben o kızı süründürüp öldürmez miyim!Sevgilimin gözünü boyamış resmen!
''Bir şeyi yapıyorsan yarım yamalak yapma bari.''dedim gülüp ve yüzümü yüzüne yaklaştırdım.
''Ayrılıcaksan ayrıl da kurtul.''dedim gözlerinin içine bakarken.Kaşlarını çattı.
''Yankı saçma sapan konuşma.Bi kendine gel artık.Her şeyi götünden anlıyorsun!''dedi sinirle.Pekala Bora Arsoy,oyun başlasın!
''Ayrıl işte Bora!Daha ne zorluyorsun!Yapamıyoruz işte ilerleyemiyoruz!''dedim sinirle daha çok bağırıp.Evet Bora'yla aram bozulucaktı ki hem Arya'yla hem Bora'yla bozulduğunda bu kız Arya'ylada yakınlaşacak ve Bora'ya zaten adım atmaya başlayacaktı.
''Yankı kafamı sikiyosun artık!''diye bağırdı ve çekti gitti.Tamam tamam.O da anlayacak bazı şeyleri.Dayanmam gerek,sabretmem gerek.
*****************
Çantamı düzeltip okul bahçesine çıktığımda Arya Emir Bora Bade ve bir kaç kişi daha otoparkta konuşuyorlardı.Kıskanmadım değil.Bütün sevdiklerim o kızın yanında ve ben tek başımayım.
Otoparka geldiğimde tam arabama ilerliyordum ki Bade'nin sesiyle durdum.
''Yankı'da gelsin bence ya.''dediğinde kaşlarımı çatıp onlara döndüm.Ne konuştuklarını anlamak için kaşlarım havaya kalktı.
''Pardon?''dedim sakince.
''Hahaha''diye sahte bir gülüş yaptı Arya ve Bade'nin kulağına bir şeyler söyledi ikiside güldüler.Her ne kadar oyun olsada bunların gerçek olmasından gerçekten korkuyordum.
''Ya şey canım,bugün akşam bir yerlere gidicez eğlenmeye de sende gel diyoruz.''dedi sinsi sinsi gülüp.YA BORA ALLAH İÇİN ŞU SİNSİLİĞİ BİLE Mİ GÖRMÜYOSUN.Bora'nın suratına baktığımda yere bakıyordu sadece.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MR.ÖKÜZ (Cameron Dallas)
Teen FictionTAMAMLANDI. Cameron Dallas #1 Genç Kurgu #24 ''Ulan deli gibi kıskanıyorum seni!Sana her dokunanı,sana her bakanı,seninle her konuşanı deli gibi öldürmek istiyorum lan!Senin benden başkasına gülmene deli oluyorum!Sen benimsin lan sadece benim!''ded...