Cem karakterinin gerçek adı:Jeremy Irvine
Medyada Yankı.
Tüm geceyi Cemlerle sahilse içerek geçirdim.Telefonumu falan herşeyi kapattım.Cidden artık hiç bir şeyi umursayacak durumda değilim.Yapmam gereken herşeyi yaptığımı,söylemem gereken her şeyi söylediğimi düşünüyorum.Cemle bütün gece boyunca oturup sohbet ettik.Bana hiç bir kötü yaklaşımı olmadı,aksine cidden düzgün bir insan olduğunu anladım.Sabaha karşı eve bıraktılar.Eve gelir gelmez kendimi yatağa attım ve uykuya daldım.
**********
Gözlerimi açtığımda her taraf kapkaranlıktı.Elimi atarak telefonumu koyduğum yerden aldım ve açtım.Oha!Saat 9 buçuk olmuş hava kararmış!Telefonu açar açmaz aramalar ve mesajlar geldi.Bora'dan gelip gelmediğine bakmak için hızlıca şifremi girdim ve kontrol ettim.Hiç biri Bora'dan değildi.Arya çok fazla yazıp aramıştı ve Cem.Arya'nın numarasını girerek aradım.Bir kaç çalıştan sonra açtı.
''Alo?Nerdesin sen?!''dedi telefonun diğer ucundan merakla.
''Evdeyim.Sen nerdesin.''dedim uykulu sesimle.
''Boralardayız.Bütün gün sana ulaşmaya çalıştım ne bok yiyordun!''dedi bu sefer sinirle.
''Uyuyordum,sabaha karşı eve geldim direk uyudum.Bu saate kadar uyumuşum.''dedim yataktan doğrularak.
''Of Yankı!Hadi gel yanımıza''dediğinde duraksadım.Boralara mı?
''N-nereye yanınıza?''
''Boralardayız dedim ya!''dedi bu sefer sitemle.
''Of tamam bağırma!''dedim ve derin bir nefes aldım.
''Tamam bekliyoruz.''dedi ve kapattı.Kalbim küt küt tekrar atmaya başladı.Bana kızgın mıdır acaba?Beni görmezden mi gelecek yoksa yine?Bu sorularla boğuşurken hazırlanmaya başladım.Neyle karşılaşacağımı merak ediyorum sahiden.
***************
Derin bir nefes alıp zile bastım.Bir süre sonra kapıyı Ash açtı.Beni görünce gülümsedi.
''Ah Yankı!Sonunda geldin.Nerelerdesin sen?!''dedi ve sarıldı bana.Bende güldüm.
''Uyumakla meşguldüm.''dedim ve içeri geçtim.Herkes salonda oturmuş bir şeyler yapıyordu.Ben içeri girince hepsi bana baktı.
''Merhaba.''dedim suçlu çocuklar gibi.
''Yüzünü gören cennetlik Yankı'cım.Gece kuşu mu olmaya karar verdin.''dedi Arya gülerek.
''Çok yorgundum ondan çok uyumuşum.''dedim ve koltuğa geçtim.Tekli koltukta oturan Bora'ya çevirdim kafamı.Ona baktığımda bana bakıyordu ama sonra kafasını telefonuna çevirdi hızlıca.
''Poyraz,bana atıştırmalıkları getirmemde yardım eder misin?''dedi Ash utangaç bir şekilde.Poyraz heyecanla kalktı.
''Tabi tabi,yardım ederim:''dedi ve arkasından gitti hızlıca.Hayırdır inşallah neler oluyor Poyraz beyy.Sinsice gülümseyerek Arya'ya baktım.O da bana aynı şekilde baktığında anlamıştım.Sanırım ikisi de birbirlerine karşı ilgi besliyor.Bu durum beni güldürdü sahiden.İkisi de çok tatlı çünkü.
''Ee Yankı nasıl geçti gecen?Eğlendin mi?''diye bir soru geldiğinde sorunun geldiği yere şaşırarak döndüm çünkü bunu soran Bora'ydı.Kaşlarımı çattım.
''Hemde çok.''dedim sahte bir gülümseme yerleştirirken suratıma.Bora bir süre gözlerimin içine tip tip baktıktan sonra kafasını çevirdi.Hayır derdi ne ben sahiden anlamıyorum.Dengesiz göt lalesi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MR.ÖKÜZ (Cameron Dallas)
Teen FictionTAMAMLANDI. Cameron Dallas #1 Genç Kurgu #24 ''Ulan deli gibi kıskanıyorum seni!Sana her dokunanı,sana her bakanı,seninle her konuşanı deli gibi öldürmek istiyorum lan!Senin benden başkasına gülmene deli oluyorum!Sen benimsin lan sadece benim!''ded...