Nedensiz İtiraz?

16.6K 612 190
                                    

Selamm.Yeni bir bölüm.Bölüm hazırdı ve 3 vote olmasını bekliyordum.Bir tanede yorum gelince paylaşmaya karar verdim.Yorum atan arkadaşımıza teşekkür ederim ^^ Evet keyifli okumalar..Yeni sınır +4 yavaştan alıyoruz :D
-Karya

Medya:Yankı

Rihanna, Kanye West, Paul McCartney – Four Five Seconds ile okuyun :)

''İster misin Yankı?'' istemem.Yok yok valla istemem.Yok hiç istemem.Gerek yok yani.Yok yok valla istemiyom.Ne zorluyon ya istemiyom.Of çok konuştn sus tmm .sss

''Hocam yani bilemiyorum zaten okulun dans grubuna girdiğimi söylediniz yani buna da girersem çok ağır olucak gibi geliyor.Yani derslerime de önem vermek istiyorum.'' dedim parmaklarımla oynarken.(Yalan Yalaaağn.)Ama napıyım o kadar şeyde napıcam ben amk.Zaten bana sormadan dans grubuna da soktu.Bi de okulumuzu temsil ederek koşu yarışlarına girer misen diyo?Bu müdür vat dı fak men??

''Dans gruplarının işi zaten yıl sonu ikinci dönem mart aylarında çalışmaya başlıycaksın.Koşu da sadece bi kaç yarışta bizi temsil ediceksin.''dedi müdür bey amca.Of of.Oğlum ne zorluyon ya.Bak ben saygılı bi insanım hiç küfür etmem ama mk ne zorluyon.Ve o sırada kapı açıldı ve- ve- ve- Bora geldi amk.BORA.Bora.Boraağağağağ.Ben heyecanlanmadım susun arkdşlr.

''Bi daha ki tenefüs gel Bora şuan işim var görüyosun ki.''dedi Müdür amca.Ne kovuyon çocuğu oç.Ayrıca sen bana iş mi demk istysn?Ooo tm öyle olsn küstm.

''Baba zaten bir şey konuşmak için gelmedim kitaplarım burda kalmış onları alıcam.''dedi Bora bana bakarken.Bana niye baktı ki.Bana niye baktın?Baktın bana niye?Bişi mi var?Bi yerim mi gözüküyo?Noldu ki.

Mehmet Müdür Bey amca tekrar bana döndü ve Bora da kenardaki kitaplıkımsı şeyde kitaplara bakmaya başladı.Tekrar bana döndü müdür bey amca.

''Bu dalda okulumuz en son 4 yıl önce ödül aldı Yankı.Bu başarıyı yenilemek isteriz ve gerçekten iyi koşuyorsun.Bence koşu deneme sınavlarına gir.''dediğinde Bora kitapları düşürdü asjdhjskahsakjdhsadjk.Amk düşürdü zaa.Zaa rezil oldu zaaa.Ne bakıyon lan.Bakmsna.Komik mi?

''Pardon.''dedi Bora ifadesiz suratla ve yerden kitapları toplamaya başladı.Müdür bey amca tip tip baktıktan sonra bana geri döndü.

''Ee ne diyorsun bakalım?''dedi gülümserken.Bora gülümsemesini babasından almış.Ay yerim len seni.Uyuyuy.Iy Müdür amca seni değil oğlunu.Ayayay yanaklara bak ısırırım len seni ay tatlı şey.Öhöm saçmalamayalım arkdşlr ciddi ortamdyz.

''Peki.'' NEEYYEYEYEYY!NE DİDİM BEN!!!!Çomak soksunlar popoma.Tövbe.Of olum.Ben öyle demedim.Geri alma tuşu nerde amk.Ben koşmayı unuturum mk yapmayın böyle şeyler.Sıçtııııııık,sıçtık.SIÇTIK.En büyüğünden sıçtık.Şuraya vatsaptaki bok resmini koymak istedim o derece şuan.O bile benden daha tatlı şuan.Neyse.İğrençleşmeyelim ama.of olum ben peki dememiştim T9 bunlar hep!

Ve Bora tekrar kitapları düşürdü.Ama müdür amca takmadan sevinçle ayağa kalktı.

''Oh oh çok güzel süper.O zaman yarın beden öğretmeninizle başlayın antremanlara tamam mı kızım?''dedi gülen suratla.

''Hıhı.''dedim ve oturduğum sandalyeden kalktım.Kısa bi gülümseme yollayıp arkamı döndüm.

''Tamam baba aldım ben kitapları hadi bende gidiyorum.''dedi Bora.Of kesin bişey yapçak.Of sikmese iyi bari.Of Boğra.Müdür odasından çıktıktan sonra adımlarımı hızlandırdım.

''Yankı!''diye Bora'nın seslenişini duyunca yavaşça durdum ve ona döndüm.Ayayayay Yankı da mı dermiş?Of bi insanın ağzına Yankı demek bu kadar mı yakışır.Oyoyoyoy yerim seni.Ay aslıdna duvardan duvara vurup sevmek var seni.Ay tipini sevdiğim.

MR.ÖKÜZ (Cameron Dallas)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin