Aynı Evde!

8.6K 375 37
                                    

Merhabalar!Yeni bölüm ile buradayım!Kusura bakmayın geç oldu ama bilgisayarın klavyesi problemliydi.Anca yazabildim.Çok teşekkürler votelar ve yorumlar için.Ayrıca okuyanlara da teşekkür ederim.Sizi seviyorum.İyi okumalar!

Yeni bölüm +26 vote ile gelir.

MEDYADA BORA BEBEYİM.

Lana Del Rey-Diet Mountain Dew ile okuyun.

''Teşekkürler memur bey.''dedi annem polisin elini sıkarak.Gözlerimi devirdim ve odadan çıktım.Annemler de arkamdan geliyordu.

''Yankı.''dedi annem bileğimi tutarak.Durdum ve ona baktım.

''Ankara'ya falan gitmiyorum anne.''dedim tıslayarak.Annemin gözleri dolmuştu yüzümü süzdü.

''Kızım çok korkuttun bizi.''dedi.

''Eğer beni Ankara'ya yollarsanız daha çok korkacağınız şeyler yaparım.Kendime.''dediğimde ikisinin de gözleri kocaman açıldı.

''Yankı saçmalama.''dedi babam arkadan.Ona ters bir bakış attıktan sonra anneme döndüm.

''Bu adamın burada ne işi var?Tekrar beni tehdit etmeye mi geldi ha?''dedim yüksek sesle.

''Bağırma kızım bağırma.''dedi annem beni dışarıya sürükleyip.Bileğimi elinden kurtardım.

''Ne yapıyorsun?''dedim anneme.

''Ne napıyorum kızım.Eve gidiyoruz.''dedi annem.Güldüm ve kafamı iki yana salladım.

''Hayır.Ben artık o evde yaşamak istemiyorum.Başka ev tutucam kendime.''dedim.Babam kızgın bir suratla önüme geçti.

''Yankı şımarıklık yapmaktan vazgeç!''dedi.Gülerek etrafıma bakarken ileride arabasına yaslanmış bizi izleyen Bora ve yanındaki Arya'yla Emir'i farkettim.Babama geri döndüm.

''Şımarıklık mı!Ben artık soy adımdan utanıyorum baba.''dedim babama bağırıp.

''Ya sen kaçıncı yüzyılda yaşıyorsun?Sırf benim mutluluğumu engellemek için beni Ankara'ya yolluyorsun.Ben sevdiğim insanla mutlu olamaz mıyım?!Gazeteler,haberler benden daha mı önemli senin için?Şirketimizin adı senin için daha mı önemli!O zaman senin kızın olmak istemiyorum ben anladın mı?Ben eski babamı istiyorum.''dedim ağlarken.Babam kollarını etrafıma dolayarak bana sarıldı ve elleriyle saçlarımı okşamaya başladı.

''Şş tamam kızım.Özür dilerim tamam mı?Ben..ben bir anda kontrolümü kaybettim.Böyle olmasını istemedim.Her şey üst üste geldi.''dedi.Ellerimi omuzlarına koyup iktirdim.

''Sen ne dersen de,eskisi gibi olmıyacaksın.Benim babam işiyle ailesini karıştırmayan bir adamdı.Şuan karşımda sadece bir yabancı duruyor.Ben kararımı verdim.Kendime kendi emeğim ve paramla bir ev tutucam.Sizin yardımınız olmadan.Baba sende kendini toparlasan iyi edersin.''dedim ve arkamı dönerek Bora'nın arabasına doğru yürüyüp bindim.Diğerleri  de arabaya bindiğinde Bora arabayı sürmeye başladı.

''Yeni ev mi tutucaksın?!''dedi bir anda hepsi aynı ağızdan.Şaşkınlıkla arkaya dönüp Arya ve Emir'e baktım.Daha sonra yanımda araba kullanan Bora'ya baktım.

''Ne oluyor ya?''dedim kaşlarımı çatarak.

''Kendi paranla mı?''dediler tekrar hep bir ağızdan gözlerimi kapatıp ellerimi yumruk yaptım.

''Şunu yapmayı keser misiniz ya!''dedim sinirle.Daha sonra derin bir nefes aldım.

''Evet.Kendi paramla yeni bir ev tutacağım.''dedim.Hepsi şaşkınlıkla bana bakıyordu.Bora çok bakamıyordu tabi çünkü araba kullanıyordu.

MR.ÖKÜZ (Cameron Dallas)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin