İzmir.

13.9K 564 65
                                    

Merhaba!Yep yeni bölümle sizlerleyim!Sınırı geçtiğiniz için teşekkür ederim!Bu bölüme +7 vote istiyorum.Vote verenlere ve okuyanlara teşekkürler!!İyi okumalar..

Ben öylece afallamışça bakıyordum.Bora ise bana piç bakışı atıyordu.Ve bir anda İzmir'e gitmekten vazgeçesim geldi.Kalbim sanki bir anda fırlayacak elime düşecekmiş gibi hissediyorum.Sanki şuan karşımda Justin Timberlake durmuş bana çıkma teklifi ediyor gibi hissediyorum.Up uzun bir yolculuğu Bora ile geçireceğimin şaşkınlığını atlatamıyorum.

''Neyse gidelim hadi.Siz Borayla gideceksiniz.Uçak bileti almadım arabayla daha rahat olur diye.Ben bir gün sonra geleceğim.Bir kaç işim çıktı.Zaten beden öğretmenin İzmir'de olacak.''dedi bana dönüp.Ve Bora'yla baş başa geçireceğimiz bir yolculuk..Kalbim kıçımda atıyor resmen.Üzülmek istiyorum ama içimde bir şeyler halay çekiyor.

''Siz arabaya geçin.''dedi ve siyah filmlerde mafyaların siyah minibüsümsü cool arabaları varya işte onu gösterdi.Şoför kapıyı açıp binmemizi bekliyordu.Dönüp babama sıkıca sarıldım.

''Keşke gelebilseydik kızım ama bir dahaki yarışına kesinlikle geleceğiz.İyi şanslar bir tanem.''dedi yanağıma bir öpücük kondururken.Hafifçe gülümsedim.

''Teşekkür ederim babacığım.O yarışı kazanmadan dönmeyeceğime emin olabilirsin.''dedim sonunda kıkırdayıp.Geri çekildiğimde şoför bavulumu çoktan alıp arabanın bagajına yerleştirmişti.Bora da çoktan arabaya binmişti.Bende arabaya bindikten sonra arkamdan kapıyı kapattı şoför.Evet mükemmel.Bora bir köşede bana tecavüz etmezse iyidir.Zaten şoförle olan bölüm kapalı.Sıçtım yani.Büyük sıçtım.

Onun karşısındaki koltuğa oturdum ve kafamı önüme eğip parmaklarımla oynamaya başladım.Ara sıra Bora'ya baktığımda telefonuna odaklanmış gözüküyordu.Kesin o sevgilisiyle konuşuyordur.Gerizekalı.Ara sıra göz göze geldiğimizde de hemen başka bi tarafa bakıyorum tabii.Neden etek giydiysem.Normalde etek giymem şimdi de etek giyeceğim tuttu.Yani yolculuklarda giymem.Normal gömleğimin altında çiçek desenli tül etek var.Her neyse işte çaktırmadan Bora'ya baktığımda gözünü oralarda görüyorum ve öldürü bakış atıyorum.

''Off.''diye sitem ettim.Çok sıkıldım ama napayım yani.Telefonundan başını kaldırmadan piç piç sırıttı.

''Noldu benimle aynı ortamda olunca dayanamıyorsun sanırım.''deyip güldü.Ulan tövbe.Gerizekalı.Tescilli gerizekalı.Beyinsiz.Ayıp ayıp şeyler..tövbe tövbee.Günah bunlar günah.

''Evet canım dayanamıyorum.Genelde seviyesi düşüklerde aynı ortamda bulunmam ilk oluyor.''dedim suratıma yapmacık bir gülümseme yerleştirip.Gözlerini devirdi.Bir insanın göz devrişi bile mi sexy olur?

''Hiç uğraşamam seninle.''deyip tekrar telefona döndü.Hiç iğrişimim sininli.Sanki ben sana gel uğraş benle beybiii ara beni yut beni diye yalvarıyorum amk.En sonunda telefonumu çıkardım ve sosyal ağlarda gezinmeye başladım.Kulaklığaammmm.Ver ar yu????

Etrafa göz gezdirirken yerdeki çantamda olduğunu hatırladım ve ayağı kalktım tam eğilip çantamdan kulaklığımı alıcam bir fren sesiyle dengemi kaybettim ve geriye doğru Bora'nın kucağına düştüm.Allah kahretsin.Batsın bu dünya dırırırırır.Bitsin bu rüya dırırırır.Küçük bir çığlık atmıştım tabi.

Bora'ya baktığımda kahkaha atıyordu.

''Ya gülmesene be komik mi!''dedim atarlı atarlı.Ya kahkaha atmaya devam ediyor bu.Allah'ım sen ne mükemmel şeyler yaratıyosun.Şu sexy'liğe bakar mısınız?Gülerken bi insan bu kadar mı mükemmel güler lan.Eriyip bitiyorum yemin ederim.

Ben sinirli görünmeye çalışarak kucağından hızlıca kalktım ve sırt çantamı alıp tekrar yerime oturdum ve küçük çocuklar gibi dudaklarımı büzüp kollarımı önümde bağladım.Çok pis yanaklarım kızardı kesin.Rezillik ya büyük rezillik.

MR.ÖKÜZ (Cameron Dallas)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin