Sarhoş Öküz.

13K 592 35
                                    

Öncelikle miribaa asfdgd.Özür dilerim baya geç yazdım ama geç gelebileceğini söylemiştim.Her neyse bundan sonra böyle uzun aralarla yazmam sanırım.Vote geçilmiş acayip mutlu oldum.Çook teşekkürler.Yorumlarınızı görünce çok mutlu oluyorum.İyi ki varsınız asgdf.Her neyse uzatmayayım ben en iyisi.İyi okumalar teşekkür ederim ^^

Sınır +9 vote.


Medyada Bora Aksoy <36623463


AronChupa-I'm an Albatraoz ile okuyun.


Ben anlamaya anlamaya Bora'ya bakmaya devam ederken o salak salak hareketler yapıyordu karşımda.


''Neağ bağkıyosuğn?Koğmik biğr -hıçkırık- şeğy miğğğ vağr!''dedi anlayamadığım bir dilde.Kaç bardak içmiş bu be?O mu içkiyi içmiş yoksa içki mi bunu içmiş anlamadım.


''YANKIEEĞ''diye haykırınca yerimden zıpladım.Elimle ağzını kapatıp odama soktum.


''Gerizekalı!Ne vardı bu kadar içicek!''dedim onu odanın ortasına fırlatarak.Bir anda kahkaha atmaya başladı.Noluyo ulan.Bismillah.Çocuğu kaybettik.Hayır şu dünyada yakışıklı çocuklar ya gay oluyor yada manyak.Ben manyak olanına çattım galiba.Neyse hadi içti ama gecenin 3'ünde benimle zorun ne karşim?Sabah çıkışa falan geleydin olmaz ki böyle.


''Neğ miğ -hıçkırık- vardeağ?Bi de soruyomuğsun?'' dedi ve bana doğru zar zor gelebildi.Dibimde durdu.


''Sen.''dedi ve parmağını köprücük kemiğimin hemen altına soktu.Yani hayır canımı actysn.Bu çocuğu alın burdan amk.Köprücük kemiği ne kadar değerli biliyon mu olom sen?


''Sen insanların önünde -hıçkırık- bana bağırdın.''dedi sonunda hıçkırık dışında düzgün konuşabilmişti.Ne saçmalıyo bu ya.Hayır yani bu kadar mı yediremedi.


''Ne saçmalıyosun sen ya!Git hadi odana Bora nolur ya.''dedim yalvarırca bakıp.İşaret parmağını dudağıma götürüp bastırdı.


''Şşş.''dedi.Bu ne.Sen yapınca romantik olmuyor Bora üzgünüm.Tamam yani çohoş oluyo ama konumuz bu değil.


''Seğnn beğni dinlemediğn.''dedi.Al işte yine aynı dile geri döndük.Hayır anlamıyom ne diyon.Düzgün konuş be çocum.Anlayan var anlamayan var.


''SEN O ÇOCUKLA GİTMEYİ TERCİH ETTİN!''diye bir anda bağırdı.Allam sen beni koru.Valla korkuyom.Napıyım tepesine su mu atıyım?Pilis help!


''Ya bağırmasana be salak!Of öldürüceksin beni bir gün sen de kurtulucaksın bende!''dedim sinirle ve kolunu tutup omzuma attım.Bu ne lan çok ağır bu.Bide filmlerde insanlarla dalga geçiyordum nasıl sarhoş adamı taşıyamıyon gerizekalı diye.Kendimden utandım.Olum barı mı yedin naptın ne bu ağırlık!


''İçin gibi dışında öküz sen nasıl bir öküzsün ya!''dedim sinirle taşımaya devam ederken ve sonunda yatağa attım.Yani yanlış anlamayın o anlamda yatağa atmadım.Tövbe deyin.Olmas haram.Yani yatağa şey ettim işte siz o kadar fesat olamazsınız şaapmışsınızdır.

MR.ÖKÜZ (Cameron Dallas)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin