Merabalarrr yine uzun zaman oldu üzgünüm zaman olmadı pek ama yaz geldi ve daha sık bölüm gelicek ^^ Umarım beğenirsiniz sizi seviyorum!!Okuyanlara,vote verenlere ve yorum yapanlara çok teşekkür ederim ^^
Medyada Yankı
Jessie J-Nobody's Perfect ile okuyun.
Yeni bölüm +33 vote ile gelir.
''Kafam bozuk Arya,dışarı çıkıcam.''dedim parfümümü sıkarken.
''Neden kavga ettiniz yine?''dedi Arya telefonun diğer ucundan bıkkınlıkla.
''Boşver,gelicek misin gelmiycek misin?''dedim çantamı alırken.
''Ya ne demek boşver?Anlatıcaksın.Ama gelemem,Emirle buluşucaz.''dedi.
''Sonra anlatırım.Ben Poyraz'ın yanına gidiyorum.''dedim ve kapattım.Evden çıktım ve bir taksiye binip Poyrazlara gittim.Telefonumu evde unuttuğum yolda aklıma geldi.Bir trilyon küfür ettim kendime bir miktar.Neyse işte kapıyı çaldım.Biraz bekledikten sonra Poyraz açtı.Burukça gülümseyerek elimdeki poşeti kaldırdım.
''Yankı?''dedi şaşırarak.
''Poyraz?''dedim.
''Ne işin var senin burda?''dedi gülerek.
''Dertleşmeye geldik ben ve biralarım.''dedim hafifçe gülüp.Güldü ve içeri geçmem için kenarı çekildi bende içeri geçtim ve terasa çıkıp yan yana tekli olan koltuklara oturduk.Ben kırmızı bir battaniye aldım üzerine o mavi ve yıldızları izlemeye başladık.
''E noldu anlat bakalım.''dedi Poyraz birasından bir yudum alıp.Omuz silktim ve bende biramdan bir yudum aldım.
''Ne mi oldu?Klasik Bora.Ben bir şeyleri düzeltmeye çalışırken bana atarlanıp gitmemi söyledi.Git dedi bildiğin.Öylece git dedi.Bende gittim.''dedim ve bir büyük yudum daha aldım.
''Salaksın kızım,ne diye gidiyorsun?Kalıcaktın orada.Sen her o git dediğinde gidersen olmaz ki.İnat ol biraz.Böyle olunca o sanıyor ki ben ne dersem öyle olur.Biraz seninde sözün geçsin.''dedi.
''Bora işte,böyle bir sinirleniyor her şeyi yakıp yıkıyor kül ediyor.''dedim uzun uzun bakarak gök yüzüne.
''Bozma moralini,o özür diler senden.''dedi.
''Diler tabii,her şeyi yaptıktan sonra özür diliyor sonra geçiyor sanki.''dedim sinirle.
''O zaman sende çabuk affetme.Süründür biraz.''dedi gülerek.
''Onu da affetmemek mümkün değil ya.''dedim bu sefer ben gülüp.
''Al işte.''dedi gülerek.
''Ne var ya?Sen hiç birini sevmedin mi?''dedim sitem ederek.
''Sevmez miyim..''dedi iç çekip.Hemen dik konuma geldim ve Poyraz'a döndüm.
''Hemen anlatıyosun!''dedim heyecanla.
''Boşver ya.''dedi kafasını aşağı eğip.
''Poyraz ağzına vururum şimdi.Anlat hadi.''dedim sinirle.
''2 sene önce,bir kız vardı.Okula yeni gelmişti.Ama görsen nasıl havalı,nasıl güzel bir kız.Bir gülümsemesi var,seni alıp göklere çıkarıyor.Kendinden geçiyorsun o kıza bakarken.E tabi,okuldaki tüm erkeklerde aynı benim gibi hayran bu kıza.Beni biliyorsun tabi malum okuldakiler kadar zengin değilim.Kız da zengin baya.Bir gün müzik sınıfında kendi kendime gitar çalıyordum,şarkı söylüyordum.Daha önce de kimse duymadı sesimi.Ben öyle kendimden geçe geçe söylüyordum şarkıyı çalıyordum gitarımı.Şarkı bitti ve ben kafamı kaldırdım.Kız kapıdan beni izliyordu.Ben ne yapacağımı şaşırdım tabi baya dilim damağım tutuldu.Kız girdi içeri oturdu yanıma.Hayran kaldım sana dedi,ben konuşamıyorum doğal olarak.Konuştu övdü baya beni.Ben sadece gözlerine bakıyorum öyle.En sonunda gözleri doldu.Kaşlarımı çattım sordum ne oldu diye.Babam senin gibiydi dedi.Sesi mükemmeldi..bir gitar çalardı hayran olurdu herkes dedi ağlamaklı sesle.Babana ne oldu dedim bende.Bir kaç ay önce kanserden kaybettim babamı dedi.Ben bembeyaz oldum.İyice şaşırdım ne diyeceğimi.Kekeliyorum falan böyle.En sonunda susturdu beni,ben senden gitar dersi almak istiyorum dedi.Tek isteği babası gibi gitar çalmakmış.Annesi müzikle ilgilenmesine izin vermediği için özel ders alamıyormuş.Bende tabi ki aşığım ya kıza,direk tamam dedim okulda öğle araları gel yanıma ders vereyim sana.Ertesi günden itibaren başladık.Her gün öğle arası buluşuyoduk.Biz böyle konuşmaya da başladık tabi.Aramız iyi oldu baya.Çok yakınlaştık gün geçtikçe,bir gün sahilde oturuyoruz..öpüştük biz.İkimizinde ilk öpücüğüydü.İkimiz de salak gibiyiz.O gün çok güzeldi..el ele sahili gezdik,resmen sevgiliydik yani lunaparka götürdüm onu falan.Ertesi gün gelmedi okula,ondan sonraki günde gelmedi ve sonraki gün de.Bir daha hiç gelmedi.Sonra ben öğrendim,annesi öğrenmiş her şeyi.Kızı yurt dışına yollamış.Telefon numarasını falan her şeyini değiştirtmiş.Ama gitar çalmayı öğrendi..çok iyi öğrendi hemde..''ve Poyraz anlatmayı bitirdiğinde ben şakır şakır ağlıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MR.ÖKÜZ (Cameron Dallas)
Teen FictionTAMAMLANDI. Cameron Dallas #1 Genç Kurgu #24 ''Ulan deli gibi kıskanıyorum seni!Sana her dokunanı,sana her bakanı,seninle her konuşanı deli gibi öldürmek istiyorum lan!Senin benden başkasına gülmene deli oluyorum!Sen benimsin lan sadece benim!''ded...