Selaaam!Geri dönüşüm uzun oldu ama oldu ya shdghf.Gördüm ki okunma sayısı 50.000'i geçmiş hepinize sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum hepiniz bitanesiniiiiz!Umarım keyifle okursunuz!Okuyanlara,yorum yapanlara ve vote verenlere teşekkür ediyorum ^^ Sizi seviyorum iyi okumalar!
Yeni bölüm +30 vote ile gelir.
MEDYA DA BORA VE YANKI
HALSEY-COLORS İLE OKUYUN.
Ben boğazımı temizledikten sonra konuyu çevirmeye karar verdim.
"Babacığım hadi salona geçelim kahve içelim."dedim zorla gülümseyerek.Babam itiraz etmeden ayaklandı ve bizde öyle.Sakin bir şekilde salona geçtik.Babam konuyu unutmuştu bile.
"Yankı kahveleri yapmak ister misin canım?"dedi annem imalı imalı.Yok daha neler.Bir de Bora'nın annesi ve babasını getirseydikte beni isteselerdi.
"Yo istemem."dedim ve güldüm.Annemin bana attığı sikici bakışla korkarak ayaklandım.
"Iı kahveleriniz nasıl olsun?"dedim ensemi kaşıyarak.Herkes sade deyince mutfağa geçtim ve 4 tane sade kahve yapma yoluna giriş yaptım.Cezveye su koyduktan sonra kahveleri de koydum.Karıştırdım ve ocağın altını açıp beklemeye başladım.Mutfağa annem girdi gülerek.
"Ay çok iyi gidiyor!"dedi heyecanla.Annem niye heyecanlanıyor be?
"Sen niye benden daha heyecanlısın anne?"dedim yüzümü buruşturup.
"E kızım baban hiç bi erkek arkadaşınla böyle olmamıştı."dedi annem.Tabi kadın haklıydı.Babam bu konularda biraz bencilleşiyor.Beni veya annemi kimseyle paylaşamıyor.Daha önce ki erkek arkadaşım ona olan korkusundan benden ayrılmıştı.Böyle de bir baba yani.
"Kahveye tuz mu atsan?"dedi annem göz kırpıp.
"Niye mal mıyım?"dedim bön bön bakıp.Annem gözlerini devirdi.
"Kızım anlasana işte."dedi annem.He bu bana gönderme yaptı.
"He anne ya olmadı ailesi de hayırlı bir iş için gelsin istiyorsan?"dedim anneme.
"Aman be senle de iki muhabbet edilmi- Yankı kahve!"dedi annem son anda telaşla.Korkuyla döndüm ve cezveyi ocağın üstünden alıp kenarı fırlattım. Ocağı o arada annem söndürdü.Tabi ben cezveyi fırlatınca kahve taşmasa bile döküldü ve her yer sıçmık oldu.
"ANNE HEP SENDEN ÖTÜRÜ!"diye tıslayarak anneme döndüm.
"Aa ben napayım sen iki işi bir arada yapamıyorsan!"dedi annem savunmaya geçerek.Annem hizmetçileri çağırıp mutfağı temizletti ve kahveyi de onlara yaptırdı.Biz de salona geçtik.
"Herşey yolunda mı?"dedi babam endişeyle.Gözlerimi devirerek anneme baktım ve sonra tekrar babama.
"Annem sayesinde kahveyi unuttum ve taştı."dedim.Bora ciddiyetini bozmadan bana bakıyordu.Böyle üstüne atlayıp sevesim var ayol.
Kahveler gelince kahveleri içtik ve bol bol sohbet ettik.Babamla Bora cidden iyi anlaşmışlardı ve koyu bir sohbete bile dalmış gibilerdi.Şuan gözümde tam anlamıyla bir damat&gelinin babası görüntüsü oluştu.Ay nasıl da hoşuma gitti.
"Neyse geç oluyor kalkayım ben."diyerek ayaklandı Bora.Onun ardından hepimiz kalktık.
"Otursaydın biraz daha oğlum."dedi annem.
"Yok sizde tüm gün yorulmuşsunuzdur zaten."dedi Bora hafifçe gülümseyip.Babam içten bir şekilde gülümseyip Bora'yla tokalaştı.
"Yine bekleriz."dedi.Ben buna şaşırırken babam bana kaçamak bir şekilde göz kırptı.Tabi ben şok.vattafak!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MR.ÖKÜZ (Cameron Dallas)
Teen FictionTAMAMLANDI. Cameron Dallas #1 Genç Kurgu #24 ''Ulan deli gibi kıskanıyorum seni!Sana her dokunanı,sana her bakanı,seninle her konuşanı deli gibi öldürmek istiyorum lan!Senin benden başkasına gülmene deli oluyorum!Sen benimsin lan sadece benim!''ded...