Anılarla Yüz Yüze

3.9K 230 102
                                    

Merhaba, öncelikle evet vote sınırı aşılmasa bile yeni  bölüm geldi çünkü benim size saygım var. Yeni bölüm konusunda ne kadar istekli olduğunuzu ve merak ettiğinizi görüp yayınladım zaten. Fakat bende sizden biraz saygı ve anlayış bekliyorum. Bende insanım, özel hayatımla ilgili sıkıntılarım var. Çalışıyorum. Keyfimden değil hiç biri. Ve anlamanızı cidden bekliyorum. Sizi asla kırmak istemem ama bu derece ısrarlı ve kalp kırıcı bir kaç yorum aldım. Bu yüzden bunları söylemek istedim. Teşekkür ederim, iyi okumalar..

Yeni bölüm +75 vote ve +70 yorum ile gelecek.

Tüm gücümle yanağına tokat attım. Gözlerimden yaşlar hücum ederken hayal kırıklığıyla baktım yüzüne.

"Sana olan değerimin ve sevgimin şu kadarını hak etmiyorsun!" diye  bana. Hızlıca ayrıldım yanından, koşar adımlarla arabama doğru ilerledim.

" Şimdi ağlayarak Poyraz'ın yanına git! Eminim o seni teselli eder! Ha Arda'da olabilir bak!" diye bağırdı arkamdan. Sinirden çığlık atıp yanımdaki ağaca tüm gücümle yumruk attım ve arabama bindim. Deli gibi sürüyordum arabayı, hiç bir şey hemde hiç bir şey umurumda değil.Basabildiğim kadar bastım gaza ölmek çare sanırım bana. Geçen sene yapamadığım o lanet şeyi şimdi yapacaktım. Kurtulacaktım. Evet. Araba 200'e ulaştığında gözlerimi kapattım. Korna sesleri geldi ve bam!

Bora'dan Devam

Kapıyı büyük bir gürültüyle çarptım. Bir de bana tokat atıyor lan! Arda'dan Poyraz'a Poyraz'dan bana! Aptal mıyım lan ben! Sinirle her şeyi savurdum. Masayı iktirdim.Her tarafı birbirine kattım. Yorgunlukla ve sinirle attım kendimi koltuğa. İlk başta oyunun bir parçası sansam da Yankı'yı takip ettirip Poyrazlara gittiğini öğrendim. Arya ve Emir de görecek.Onlara da ödeteceğim. Hem benden intikam almaya çalışıp, hemde Poyrazla arasını yapmaya çalışıyorlar. Gözlerim yavaş yavaş kendini uykuya bıraktı.

Büyük bir gürültüyle gözlerimi açtım. Noluyo amınakoyayım! Kafamı kaldırmamla boğazıma iki el yapıştı ve yumruk attı. Sikerim ulan sizi!

"Şerefsiz! Ulan mahvedicem seni! Geberticem seni laaann!" diye haykıran kişiye baktığımda Poyraz'ı gördüm.

"Poyraz hayır şimdi değil! Kendine gel tamam bırak hastaneye gidelim!" diye durdurmaya çalışan Emir'i gördüğümde tüm gücümle Poyraz'a yumruk attım. Bir kaç adım sendeledi.

"Siz kimsiniz lan! Napıyosunuz evimde amınakoyayım! Emir bak öldürürüm ikinizi de!" diye bağırdım bende. Ne bok yiyordu lan bunlar!Aaa evet Yankı hanım yine ağlayarak Poyraz'cığına gitmiştir!

"Bora kes!" diye bağırdı Emir. Öfkeyle baktım suratına.

"Ne kes lan-" diye bağırırken içeri Arya daldı.

"YETER BE! KIZ ÖLÜYOR! SİKTİĞİMİN KAVGANIZI CEHENNEMİN DİBİNDE YAPIN! BEN HASTANEYE GİDİYORUM!" diye ağlayarak bağırdı. Bunlara ne bok oluyor amınakoyayım! Ne hastanesi ne kızı! Deliricem şimdi Yankı'ya bişey mi oldu lan!

"Ne hastanesi! Noluyo!" diye bağırdım.

"Hayatını siktiğimin aptalı! Yankı ölüyo! Kaza yapmış! Uçmuş lan arabadan! Kamyonun altına girmiş, şerefsiz evladı!" diye bağırdı Poyraz gözleri dolarken. Bir anda tüm kan vücudumdan çekildi sanki. Kalbim çıkıp gitti, beynim uyuştu. Ruhum çıktı bedenimden. Yankı.. Yankı ne yaptı.. Ya ölürse lan! Ya kaybedersem onu! Ya annem gibi giderse o da! Allah kahretsin! ALLAH KAHRETSİN.

MR.ÖKÜZ (Cameron Dallas)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin