Çirkin Ördek

1.1K 52 6
                                    

Tekne kıyıya yanaştığında Bora gülümseyerek bana baktı ve elimi tuttu.Harika bir gün geçirmiştik teknede.Gece de teknede kalmıştık.O aptal kız büyük ihtimalle bütün gün Bora'yı bekledi ''şarap tadımı'' için.Mutluluğumu hiç bir şey bozamaz şuan.Hiç bir şey.Otele giderken Bora cebinden telefonunu çıkartıp açtı.Teknedeyken kapalıydı ve hiç açmamıştı.Bir numaradan 5 tane cevapsız çağrı olduğunu gördüm.

''Bu kim?''diye sordum Bora'ya merakla bakıp.Bora'da bilmediği için omuz silkti.Arabayı park ettik ve otelin girişine doğru yürüyorduk.O sırada bir kız sesinden Bora diye bir seslenme çıktı.İkimizde kafamızı kaldırıp baktık sesin geldiği yere.Otelin girişinde bavullarıyla birlikte Polen Bora'ya el sallıyordu.Bak sen şu işe.Derin bir nefes aldım.

''Ben bu kızı döverim.''

''Yankı saçmalama.Sakin ol güzelim.Bak gidiyor zaten herhalde.''dedi sevgilim yumuşak bir ses tonuyla.Kendimi sakinleştirmeye çalışırken Polen'in yanına ilerledik.

''Neredesin ya,hani şarap tadımına gidecektik?''dedi dudaklarını büzüp cilveli cilveli Bora'ya.LAN ELİMİ TUTUYOR ÇOCUK.BEN BU KIZIN KAFASINI ALIR DÖNDÜRÜR GÖTÜNE SOKARIM VALLAHİ.

''Gördüğün gibi,nişanlımlaydım.Önemli bir şey de değildi zaten.Sana iyi yolculuklar.''dedi Bora soğuk bir şekilde.Ah.Hayatımın anlamı.Aferim.Tam otelin kapısına doğru yönelmiştik ki susmadı ağzına tükürdüğümün kızı.

''Ben seni aramıştım dün bir kaç kez.Numaramı kaydedebilirsin.İstediğin zaman ulaşırsın bana.''dediğinde durdum.Bora endişeyle bana bakıyordu.Derin bir nefes aldım tekrar.Yavaşça Bora'yla ellerimizi ayırdım.

''Güzelim,yapma.Gel odamıza çıkalım-''

''Bora'cım,bir saniye lütfen.''dedim sakin kalmaya çalışırken.Bora bir şey dememeyi seçerek doğru olanı yaptı ve dönüp kızın yanına ilerledim gözlerimi gözlerine kilitleyerek.Kız tek kaşını kaldırmış tüm egosuyla bana bakıyordu.Kendin kaşındın.Kızın önünde durdum.Yüzük olan elimi havaya kaldırdım ve kızın gözüne soktum.

''Bak tatlım burada ne var.Yüzük.''dedim gülümseyerek.Sonra Bora'ya çevirdim kafamı ve elimle sağ elini işaret ettim.

''Hayatım sağ elini havaya kaldırır mısın?''dedim.Bora hiç tereddüt etmeden havaya kaldırdı sağ elini.

''Bak görüyor musun?Onunda sağ elinde yüzük var.Neden biliyor musun?Nişanlıyız biz.Evleneceğiz yakın bir zamanda.Ha senin gibi özgüvensizliğin dibinde yaşayan,ama bunu etrafındaki insanlara belli etmemek için kıçını yırtanlar bunu da pek anlamaz.Ama ben anlatmaktan sıkılmam.''dedim ve gülümsemem genişlerken kızın dibine girdim biraz daha.Kızın bakışları egolu halinden afallayarak bozulmuş hale döndü.

''Ha hep böyle konuşarak mı anlatırım,o konuda güvenme.Ben böyle..hmm..biraz şeyimdir,asabi.Ne zaman parlayacağım,ne zaman elimin havaya kalkacağı hiç belli olmaz.Bir de deli gücü var bende biliyor musun.İstemeyerek büyük hasarlar veriyorum hep.Ama şunu bil ki ,yakında evlenecek olan bir adama hala yüzsüz gibi yürüyen bir gerizekalıya istemeyerek değil de,isteyerek çok büyük hasar veririm.Aylarca kendine gelemezsin.Sevgilimden uzak dur.Yoksa benim senden uzak durmam için çevrende ki herkese yalvarıyor olarak bulursun kendini.Tamam mı gerizekalı?''dedim en sonunda sesimi yükselterek.Kız ürkerek bir kaç adım geri attı ve gözlerini hemen yere çevirdi.

''Yankı gel güzelim,gidelim hadi.''dedi Bora yanıma gelip elimi tutarken.Kıza çevirdim kafamı.

''TAMAM MI DEDİM!''diye bağırdım kız cevap vermeyince.Kız hızlıca kafasını kaldırıp bana baktı.

''Tamam.''dedi zar zor çıkan sesiyle.

''Güzel.''dedim ve Bora'yla beraber otele girdik.Bora kolunu omzuma atıp beni kendine çekti ve saçıma bir öpücük kondurdu.

MR.ÖKÜZ (Cameron Dallas)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin