Basıldık!

10.3K 482 57
                                    

Herkese yeni bir bölümle merhaba!Bu bölüm çok eğlenceli bir bölüm oldu.Umarım seversiniz.Hikaye hakkında gelen güzel yorumlar beni çok mutlu ediyor.Verdiğiniz votelar,yaptığınız yorumlar için çok teşekkür ediyorum.İyi okumalar!

Yeni bölüm +15 vote

Medyada Yankı ve Bora aşqlarımm

Chris Collins-Chains ile okuyun.

Bora'nın daha geç gelmesi gerekmiyor muydu?Ne ara 5 dakika oldu yav?Koşa koşa buraya hızlıca gelen Bora'nın önüne geçtim.Ben onu tutarken o Arda'ya işaret parmağını tehditkar bir şekilde sallıyordu.Ölcez kesin ya cry.

''Oğlum bittin sen lan!Görceksin!Ananı sikicem senin!''diye haykırırken Arda susmayı tercih etti.

''Yankı,daha sonra konuşucaz.''dedi Arda.Oğlum sende canına mı susadın be!Ne  bu inat karşim.

''Bak hala sonra konuşucaz diyo!''diye haykırırken Bora'yı arabaya götürmeyi başarabildim.

''Ya tamam canım sakinleş.''dedim ellerimi iki yanağına yerleştirerek.

''O kim benim sevgilimle konuşucak lan!''diye tekrar kükredi.İyi ki annemler evde değil.İyi ki hizmetçilerde evde değil.Yoksa hep beraber daha çok sıçardık.

''Ya hadi tamam bin arabaya okula gidelim.''dedim ve sürücü koltuğuna bindirttim.Bende yanına bindim.Tabi şuan beyninden sinir fışkırdığı için arabayı ölüme sürüklüyor.Ölcez gitcez yemin ederim burda.

''Bora yavaş be!''derken arabının ön tarafına tutundum.Bir şey demeden sürmeye devam etti.İnatçı.Bir de sinirli ya pek dokunmakta istemiyorum.

Korka korka sonunda okula geldik.Hızlıca arabadan indi bende indim.Arabayı kitleyip hızlı adımlarla okula girdi.Beni beklemeden.Beni.Ne demek beni beklemedin.Hayır benim suçum ney?İyi ki bugün mütüş olucaktı kahretsin.

Son ders ve bugün Bora'yla hiç konuşmadık.Yanıma gelmedi bile!Bende üstelemedim.Ayrıca bugün onu ve Ada'yı konuşurken gördüm.Bunların derdi ne?Okulda bir karış suratla gezdim bütün gün ayrıca.

''Kanka,ben bugün Emirle birşey yapmıycam.Beraber takılalım.''dediğinde sadece kafamı tamam anlamında sallamakla yetindim.

''Ya bütün gün beş karış suratla gezdin dövücem seni.''dediğinde gözlerimi devirdim.Ve zil çaldı.Ben çantamı toplarken sınıfa Bora ve Emir girdi.Bora'ya trip atmasam şuan ne kadar seksi durduğunu söylerdim.Ama söylemiycem.Duvara yaslanarak elleri ceplerinde beni izlemeye başladığında umursamadan çantamı sırtıma attım.

''Arya ben eve gidip üstümü değiştiricem sonra seni ararım.''dedim.

''Tamam canım.''dedi ve sarıldık.Bende sınıftan çıktım.Bora'ya acayip sinirliyim.Hatalı olmadığım halde bana kızıyor üstüne gözümün önünde Ada ile sohbet ediyor.O Ada da hala akıllanmamış.Onunda zamanı gelicek yani.Koridor da sadece 3-4 öğrenci var neden.Ve arkadan Bora geliyor parfümünden anlarım.

''Neden arkamdan geliyorsun?''dedim arkamı dönmeden yürümeye devam ederek.Ayrıca sesim sert çıktı ye yo!Dabıl ikslarç kapaq Bora!

''Çünkü seni eve bırakıcam.''dedi yanıma geçerken.Hiç ona bakmaya tenezzül bile etmiyordum.

''Gerek yok,ben giderim.''dedim aynı ses ile.İşte be!Seni geçtim Boracık!

''Sence buna izin vericek miyim?''dediğinde gözlerimi devirdim.

''İstersen ver istersen verme beni ilgilendirmiyor.Ben kendim gidicem diyorsam gidicem.''dedim.OoOoOoO SeRT yaNKı yE Yo.Bir anda kolumdan tutup sert bir şekilde durdurdu beni.

MR.ÖKÜZ (Cameron Dallas)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin