Parlayan Yıldızlar Takımı

995 41 22
                                    

Mayomu giydikten sonra Arya'nında hazırlanması üzerine artık havuza inmeye hazırdık.O erkeklere günlerini göstericektik.Bize çirkin,bakımsız diyebilecekler mi bakalım yine.

Yankı'nın Mayosu:

Mayomun üzerine sadece ince hafif uzun bir beyaz gömlek geçirdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Mayomun üzerine sadece ince hafif uzun bir beyaz gömlek geçirdim.Arya bikini giymeyi tercih etti ama bikini de bikini yani.Kısacası,iddialıyız diyebiliriz.En azından bir anneye göre iddialıyım.Göbeğim çıkmaya başlamadan önce son kez böyle giyinebiliyorum.

Havuza çıkan kapıdan geçtik ve gözlerimiz etrafta gezindi.İlerde şezlongda uzanan Bora,Emir,Poyraz ve Ashley'i gördüğümüzde Arya'yla birbirimize öfke saçan gözlerle baktık.Neden mi?Çünkü yanları karı kaynıyor!

''ÇÜŞMÜŞ OHAYMIŞ YA!''diye sinirle bağırdı Arya.Ben yumruğumu sıkıp onlara bakarken konuştum.

''Sakin ol Arya,'' derin bir nefes aldım ve kafamı başka tarafa çevirdim ''sakin olmazsak planlarımız hep boşa gidecek.Sakin olalım ve onları kudurtalım.''diyerek tam onların karşı kısmında ki boş şezlonga ilerlemeye başladım.Arya'yla eşyalarımızı koyduk ve üstümüzdekileri çıkarttık.Ben şezlonga oturup çıkardığım güneş  kremimi kollarıma sürmeye başladım.Göz ucuyla karşı tarafıma baktığımda Bora uzandığı şezlongda oturur konuma gelmiş ve keskin bakışlarıyla beni süzüyordu.Gülmemek için kendimi zor tutarken soğuk kanlılığımı korudum.

''Evli barklı adamın yanında 50 tane kız var ya şaka gibi.''diye söylendi sessizce Arya.

''Bizi gıcık etmek için yapıyorlar.Çirkeflik yapalım,haklı çıksınlar istiyorlar.Sakın izin verme.''dedim bende mırıltıyla.Onaylar bir mırıltı çıkardı Arya'da.Ya Poyraz ve Ashley'e bak.Mükemmeller.Sevgilisi Ashley'e çirkin ördek falan demiyor.Çünkü güzel olduğunu biliyor.Çirkin olsa bile ona her zaman güzel geliyor.Çünkü Poyraz bir davar değil.Çünkü Poyraz bir öküz değil.Ama benim nişanlım ve Arya'nın kocası hayvan oğlu hayvan.

Telefonuma gelen ardı ardına 2 bildirimle elimdeki güneş kremini bıraktım.Çantamın içinden telefonumu çıkartıp gelen mesaja baktım.

Gönderen: Mr.Öküz

'O ne ya.Masa bezi mi?'

'Çirkinliğini böyle şeylerle giderebileceğini sanıyorsan yanılıyorsun bebeğim.'

Sinirle kafamı kaldırıp karşıma baktım.Bora piç piç sırıtarak bana bakıyordu.Hemen yan şezlongda oturan kızda kendi kendine Borayla konuşuyordu.Bacaksız karı!Herifin elindeki yüzüğü de mi görmüyorsun!

Bol bol sabır dileyerek telefonu çantama geri koydum ve elime güneş kremini tekrar aldım.Bacaklarıma sürerken kibar bir sesle durdum ve kafamı kaldırıp sesin sahibine baktım.

''Sırt kısmı için yardımcı olabilirim isterseniz?'' karşımda yakışıklı,-Bora kadar olmasın ama baklavalı ve kaslı- bir beyefendi bana gülümsüyordu.

MR.ÖKÜZ (Cameron Dallas)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin